Moikka,
Onko kenelläkään tietoa oliko Karl Valdemar Gyllströmillä -50/-60 luvun taitteessa autoa?
Jos oli, niin minkälainen?
Kaksivärinen Opel?
Karl Valdemar Gyllström
8
4246
Vastaukset
- löre
Mitä vittua täältä semmosia kyselet? Soita sukulasille hinttari.
- -Nixu-
Osoitit juuri olevasi TODELLINEN ruudinkeksijä!
Sulle varmaan löytyis töitä täältä: http://www.nasajobs.nasa.gov/
P.S. En ole hinttari. - hurde
-Nixu- kirjoitti:
Osoitit juuri olevasi TODELLINEN ruudinkeksijä!
Sulle varmaan löytyis töitä täältä: http://www.nasajobs.nasa.gov/
P.S. En ole hinttari.Laita kuule kellos oikeeseen aikaan, Palo on kuallu.
Suositttelisin lämpimästi, että tunkisit sen Palon&Paloaron satukirjan ensitilassa viemäristä alas. Miksi suotta vaivata päätään keksityillä tarinoilla. - Vallu
hurde kirjoitti:
Laita kuule kellos oikeeseen aikaan, Palo on kuallu.
Suositttelisin lämpimästi, että tunkisit sen Palon&Paloaron satukirjan ensitilassa viemäristä alas. Miksi suotta vaivata päätään keksityillä tarinoilla.Ei ollut autoa.
- -Nixu-
hurde kirjoitti:
Laita kuule kellos oikeeseen aikaan, Palo on kuallu.
Suositttelisin lämpimästi, että tunkisit sen Palon&Paloaron satukirjan ensitilassa viemäristä alas. Miksi suotta vaivata päätään keksityillä tarinoilla.Siis mitä, kuallu vai? Miten, koska, missä?
Ei kai vaan Hans ollu taas asialla? Kohta varmaan väität että sekin on kuallu!
- ursula g
Mun tietääkseni Kallella ei ollu ku mopo ja soutupaatti. Joskus Kalle ajeli nyös hevosella.
- kävi
kuulemma kalastelemassa kesällä -60 kaverinsa kanssa.
- Eli Bodomin
"Kioskimies" En tiedä autosta.
Kannattaisi kysyä "Bodom surmat" palstalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628