Mikähän voisi olla realistinen arvio tyypillisen 100 neliön raintamiestalon kattoremonttiin jos siihen kuuluu vanhojen tiilikatteiden poisto, mahdolliset uudet laudoitukset alle sekä uudet sivulaudoitukset ja rännit sekä uusi pelti. Yksi tarjous jo tuli ja aika-arvio oli 2 viikkoa ja hinta lähes 30 000 euroa. Kovalta kuulostaa varsinkin kun 90-luvun lopussa teetin yhdessä tasossa olevaan ok-taloon uuden katon ja piipun 25 000 markalla. Eikä aikaakaan mennyt monta päivää. Vai onko kohde nyt vain sen verran vaativampi hinnat nousseet että tuo pitää pulittaa jos haluaa uuden katon talveksi päälle.
Rintamamiestalon kattoremontti
5
1330
Vastaukset
- tarjouksen
Voin tehdä tarjouksen se on ilmainen lähetät vain tiedot niin teen tarjouksen. [email protected]
- koyama
30000 e on varmaan normaali hinta,ainakin heistä
2500 e tiilet,350 e puutavara,aluskate 150,pellitys 500e,työ 120-160 tuntia noin 6000 e sis alvit.
Älä anna vedättää,on siinä maksaminen jo tuossakin summassa- koyama
pelkät päädytkö ?
- naked
kyllä alle 10000e pääsee 140 neliön talossa. Kun itse tekee rakentamisen. tiilikate pelti tarpeineen 2000e, 200 neliötä. imuri 400e, puutavara n.1000e.rännit 1100e apumiehille palkka "jos ottavat" rakennus liikkeet ottavat tosi paljon välistä.... Ja hinta vertailua kannattaa tehdä eri liikkeitten pohjalta.. Esim. y kauppa tarvikkeet oli 6000e ja x kauppa n.4300e.
- hintavaa
Kyllä tuo hinta kuullostaa todella suolaiselta - meillä maksoi n. 20 000 euroa ja kattopintaa oli varmaan ainakin 4x määrä jos ajatellaan tavallista rintamamiestaloa...ja hommahan tehtiin avaimet käteen periaatteella eikä mitään roskia tms. jäänyt asennuksen jälkeen pihaan. Ja meillä oli lisäksi kyseessä tiili joka vaihdettiin tiileen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628