Olen kohta kolme kuukautisten kaksosten yksinhuoltaja äiti olisi kiva keskustella lapsista muiden äitien kanssa.
Vastaukset 5
Meillä 2kk ikäiset kaksospojat. Kaipailen myös toisten kaksosäitien kuulumisten vaihtoa. Laita mailia vaan :)
- tuplien äiti
meillä myös 3kk ikäiset kaksospojat. olisi tosiaan mukava tutustua muihinkin monikkoperheisiin ja kuulla muiden kokemuksia jne...
ja niin -83 olen minäkin syntynyt:)
mulle voi kirjotella [email protected] - Kaksosten mummi
Hei!
Onnea sinulle ystävä. Itse olen ihanien kaksosten mummo. Tytär on yksin kaksosten kanssa, isä on kuvioissa, mutta eivät asu yhdessä. Tytär on pärjännyt tosi hienosti, siinä missä voin/saan/pystyn/ yritän häntä auttaa.
Paljon sinulle on työtä ystävä hyvä, mutta kun katselet pienokaisiasi saat palkinnon heti ja välittömästi; he ovat varmasti elämäsi suurin ilo ja onni.
Työntäyteisiä vuosia sinulla on tulossa, mutta jaksat.
Kirjota jos ehdit/jaksat/ mummelille.
Kaikkea hyvää:-))) - angie1979
yksi kaksosten yh äiti, laita meiliä jos tarvit juttukaveria! mulla lapset jo 1.5 vuotiaat.
[email protected] - tuplamami85
missä päin asustelette? mulla 7,5 kk kaksostytöt:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S671111- 401034
- 109889
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125866- 38753
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei4732Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77682Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.36665- 51656
- 42649
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66641Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee29594Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev128590- 53554
- 50535
- 95511
- 60484
- 45456
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?17452- 35437