Olen kohta kolme kuukautisten kaksosten yksinhuoltaja äiti olisi kiva keskustella lapsista muiden äitien kanssa.
Vastaukset 5
Meillä 2kk ikäiset kaksospojat. Kaipailen myös toisten kaksosäitien kuulumisten vaihtoa. Laita mailia vaan :)
- tuplien äiti
meillä myös 3kk ikäiset kaksospojat. olisi tosiaan mukava tutustua muihinkin monikkoperheisiin ja kuulla muiden kokemuksia jne...
ja niin -83 olen minäkin syntynyt:)
mulle voi kirjotella [email protected] - Kaksosten mummi
Hei!
Onnea sinulle ystävä. Itse olen ihanien kaksosten mummo. Tytär on yksin kaksosten kanssa, isä on kuvioissa, mutta eivät asu yhdessä. Tytär on pärjännyt tosi hienosti, siinä missä voin/saan/pystyn/ yritän häntä auttaa.
Paljon sinulle on työtä ystävä hyvä, mutta kun katselet pienokaisiasi saat palkinnon heti ja välittömästi; he ovat varmasti elämäsi suurin ilo ja onni.
Työntäyteisiä vuosia sinulla on tulossa, mutta jaksat.
Kirjota jos ehdit/jaksat/ mummelille.
Kaikkea hyvää:-))) - angie1979
yksi kaksosten yh äiti, laita meiliä jos tarvit juttukaveria! mulla lapset jo 1.5 vuotiaat.
[email protected] - tuplamami85
missä päin asustelette? mulla 7,5 kk kaksostytöt:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l208621Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580