jokainen ihminen on arvokas luoja luoma uskovaisena en hyväksy sitä mitä homouteen kuuluu jumala loi mieheksi ja naisen naiseksi homous on syntiä sory homot ja jumalan siunausta jari faneille rakastan jaria siksi hänen musiikki kiehtoo mua jari on pohjimiltaaa ihana ja herkkä ihminen arvostan sitä herkyytä miehessä Miehet saa itkeä pahat olot pois Kommenttia miehet !
jari on erilainen kun muukin
fani vaan
4
767
Vastaukset
- hei!
Tee palvelus yhteiskunnalle ja vedä vaikka ittes jojoon. Mitä helvettiä se sulle kuuluu onko joku homo vai nou. Jokaisen oma asia.
...muuten samaa mieltä mut Jari ei oo musta kylläkään hyvä.
- kunhan
James Bond pysyy heterona.
- bond alkaa
rasvata rusinoita, ties mitä kinkysessioita tulevaisuudessa bondeissa on, zeims rynkyttää jokaista liikkuvaa oliota jokaiseen reikään mikä vastaan tulee, oikea casanoooovi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318