Vanha sohvani hajosi ja ajattelin ostaa uuden, oiken Ikeasta, no, saavuin liikkeen ovesta sisään liikkeen sisäpuolelle ja kävelin epäsuorasti sohvaosastolle.
No, ei aikaakaan (tosin kukaan ei ollut mittatttaunut aikaa, ugandalaisella maahanmuuttajalla, koska eihän noista suomalaisista työttömistä ole edes ajan mittaamiseen, siksi sekin työ olisi pitänyt teettää Ugandalaisilla, mutta enhän mä siihen hätään olisi heitä saanut säädettyä paikalle) kun paikalle saapui Pelle Svensson.
Ette kuulleet aivan oikein, koska luitte äskeisen lauseen, no, Pelle oli aito ruotsalainen ja saapunut jönjonpogista, ruotsista ja oli jonkun ison Ikean pomon veljenpoika.
"Här kommer Pippi Långstrump, sula hopsula, hopsula, hopsansaa", lauleskeli Pelle ja jatkoi,
"Pannaako sohvaa ?". "Ei", vastasin minä ja jatkoin "mitäs tuo sohva maksaa, näyttää ihan kivalta".
- Se on 3250 kalkkaa, se on hyvä valinta, koska siinä on käytetty ruotsin peruskalliota pehmusteena
- No eikö se ole sitten hemmetin painava ja kova istua ?, kysyin.
- Ei suinkaan, pehmuste är här sodant keltaist vaahtomuovia.
- Hah hah haa hahhhaaahhahah, mua alkoi naurattaa.
- Yhhyyhhy, naurattego mulle, yyyy, olen vain töissä täällä ja yyyy, Pelle pillitti.
- No mä ota tuon sohvan.
- Se tekkee sen 2350 kalkkaa, tiks taks.
Ikeassa
Vihreä sauna
3
1418
Vastaukset
- Jooseppi-1
jeugewougwuwvc
- jpaska
....löylyt kovenee ! Toivottavasti on oikein ekologisesti lämmitetty !
- palikka
jpaska kirjoitti:
....löylyt kovenee ! Toivottavasti on oikein ekologisesti lämmitetty !
vai oikein ikeasta :D:D:D:
miksi vitussa piti antaa painoa mokomalle halpisliikkeelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671