Awalle palkinto

Hyvä Porvoo

Porvoon kaupunki on palkinnut euroviisuvoittaja Lordin kosketinsoittajan Awan 500 euron stipendillä.

Palkintoperusteissa todetaan, että Awa on monessa yhteydessä tuonut esille entisen kotikaupunkinsa Porvoon kulttuurikaupunkina.

Aika avokätinen palkinto mielestäni. Varmaan vei leijonanosan kaupungin markkinointiin varatuista rahoista.

26

1988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ihailija

Mitä siinä nyt on erikoista, samannäköisiä löytyy kamppulasta pilvin pimein?

• yäk!

Näsin baariruusut just on tollasia ja ne miesjuopot, jotka yrittää iske nuorempia naisia, sanon yäk!

• Hyvä Porvoo

• ölkjhgfd
        Hyvä Porvoo kirjoitti:

Heräilläänkö Porvoossa baari-illan jälkeen tällaisten vierestä? Ei sitä kyllä aina ilman meikkiä ole niin hehkeänä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/etuawapalkittiinSL_vi.jpg

näköiseksi muuttuu ihminen asuttuaan Johannisbergissa syanidivuoren luona.

• On juu.

• hmmm*

Ihan hieno ajatus, vaikka toi 500€ stipendi ei tunnu missään.

• Hmmmmmjoo

Kyllä se ainaki kamppulassa olis kova sana!

• Hmmmmmjoo kirjoitti:

missä tahansa kova sana...

• Ei tunnu ei!!
        Hmmmmmjoo kirjoitti:

Kuulehan räkänokka, tuo ei edes riitä kuukauden vuokran maksuun, joten syä pääsi.

• Vuokranantajaisäntä
        Ei tunnu ei!! kirjoitti:

Kuulehan räkänokka, tuo ei edes riitä kuukauden vuokran maksuun, joten syä pääsi.

Kyllä tuo riittää kamppulassa 3 kk vuokraan.

• Ei todellakaan.
        Vuokranantajaisäntä kirjoitti:

Kyllä tuo riittää kamppulassa 3 kk vuokraan.

Kuules, minä asun kamppulassa ihan rivitalossa ja mun vuokra on 650€/kk, että revi siitä huumoria.

• Huumorimies
        Ei todellakaan. kirjoitti:

Kuules, minä asun kamppulassa ihan rivitalossa ja mun vuokra on 650€/kk, että revi siitä huumoria.

Mulla kyllä loppus huumori jos maksaisin 650 e KK KAMPPULASSA!!!!!

• Että silleen.
        Huumorimies kirjoitti:

Mulla kyllä loppus huumori jos maksaisin 650 e KK KAMPPULASSA!!!!!

Tää on 5v vanha talo ja ihan rauhallisella alueella. Niin ja tää on kaupungin asunto, ei siis mikään VVO.

• edellinen
        Että silleen. kirjoitti:

Tää on 5v vanha talo ja ihan rauhallisella alueella. Niin ja tää on kaupungin asunto, ei siis mikään VVO.

Kun se on KAMPPULASSA!!!

• v*ttu

Urheilijat saavat tontteja ja huikeita arvoesineitä hyvistä suorituksistaan. Kunnat ovat kautta aikain sitouttaneet urheilutähtiä kotikontuihinsa lahjoitustonteilla.

Lordi-yhtye voitti euroviisut ja Rovaniemi on muistanut monin tavoin sen keulahahmoa Tomi Putaansuuta, joka on korostanut juuriaan julkisuudessa.

Lordi-yhtyeessä on muitakin. Kosketinsoittaja Awa on kotoisin Porvoosta ja on tuonut positiivisesti esille sitä kulttuurikaupunkina.

Mitä teki Porvoon kaupunki? Se palkitsi Awan tiistaina 500 euron stipendillä. Kyseessä on siis vajaat 3 000 mummon markkaa… Summahan on niin pieni, että Porvoon mainokseksi tarkoitettu ele kääntyi negatiiviseksi.

Porvoonseudun musiikkiopisto aikoo kuulemma sijoittaa tiloihinsa laatan, jossa kerrotaan Awan opiskelleen tässä oppilaitoksessa.

• laattakin miettimään...

Että kummallekohan se laatta nyt sitä kunniaa tukaan, Awalle saavutuksestaan vaiko musiikkiopistolle työnsä hedelmästä? Parempi paikka laatalle olisi ollut Porvoon Walk Of Fame...

• kaikki!!!
        laattakin miettimään... kirjoitti:

Että kummallekohan se laatta nyt sitä kunniaa tukaan, Awalle saavutuksestaan vaiko musiikkiopistolle työnsä hedelmästä? Parempi paikka laatalle olisi ollut Porvoon Walk Of Fame...

Minä olisin voittanut Euroviisut jo vuonna 1998, mutten vaivautunut 500:n euron takia edes osallistumaan.

• alchatraz

toivon mukaan valitaan vuoden itä-uusmailaiseks :)

• porvoon lordi

Ei Avalle enempää rahaa riittäny,sori kun Rölli laajentaa ensi keväänä ja siihen tarvitaan muutama euro ;).

• voinunna...
        porvoon lordi kirjoitti:

Ei Avalle enempää rahaa riittäny,sori kun Rölli laajentaa ensi keväänä ja siihen tarvitaan muutama euro ;).

Olisi voinut lahjoittaa röllin kivetykset Awalle. Jättänyt toki röllille sappi- ja virtsakivet seuraavaa rantaravintolaa varten...

• porvoon lordi
        voinunna... kirjoitti:

Olisi voinut lahjoittaa röllin kivetykset Awalle. Jättänyt toki röllille sappi- ja virtsakivet seuraavaa rantaravintolaa varten...

virtsa kivil rantaa rakenneta tarttee tehrä jotain parree,sano manu

• säästynyt

ilman EURONAAMRI kisaa!!!!!!!

• Ei. ...

Ei.

• Ðк

On todella typerää ja tahditonta syyttää ja etes vitsailla.

• Nasse-setä
        Ðк kirjoitti:

On todella typerää ja tahditonta syyttää ja etes vitsailla.

Tässä olisi jollain paikallisella yrittäjällä ollut hyvä tilaisuus saada mainosta firmalleen. Olisi lahjoittanut tonnin (pikkurahaa) ja nimi olisi ollut varmasti präntättynä valtakunnan ykkösmedioihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe