Awalle palkinto

Hyvä Porvoo

Porvoon kaupunki on palkinnut euroviisuvoittaja Lordin kosketinsoittajan Awan 500 euron stipendillä.

Palkintoperusteissa todetaan, että Awa on monessa yhteydessä tuonut esille entisen kotikaupunkinsa Porvoon kulttuurikaupunkina.

Aika avokätinen palkinto mielestäni. Varmaan vei leijonanosan kaupungin markkinointiin varatuista rahoista.

26

2011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ihailija

      Mitä siinä nyt on erikoista, samannäköisiä löytyy kamppulasta pilvin pimein?

    • yäk!

      Näsin baariruusut just on tollasia ja ne miesjuopot, jotka yrittää iske nuorempia naisia, sanon yäk!

      • Hyvä Porvoo

      • ölkjhgfd
        Hyvä Porvoo kirjoitti:

        Heräilläänkö Porvoossa baari-illan jälkeen tällaisten vierestä? Ei sitä kyllä aina ilman meikkiä ole niin hehkeänä.

        http://www.iltalehti.fi/viihde/etuawapalkittiinSL_vi.jpg

        näköiseksi muuttuu ihminen asuttuaan Johannisbergissa syanidivuoren luona.


      • On juu.

    • hmmm*

      Ihan hieno ajatus, vaikka toi 500€ stipendi ei tunnu missään.

      • Hmmmmmjoo

        Kyllä se ainaki kamppulassa olis kova sana!


      • Hmmmmmjoo kirjoitti:

        Kyllä se ainaki kamppulassa olis kova sana!

        missä tahansa kova sana...


      • Ei tunnu ei!!
        Hmmmmmjoo kirjoitti:

        Kyllä se ainaki kamppulassa olis kova sana!

        Kuulehan räkänokka, tuo ei edes riitä kuukauden vuokran maksuun, joten syä pääsi.


      • Vuokranantajaisäntä
        Ei tunnu ei!! kirjoitti:

        Kuulehan räkänokka, tuo ei edes riitä kuukauden vuokran maksuun, joten syä pääsi.

        Kyllä tuo riittää kamppulassa 3 kk vuokraan.


      • Ei todellakaan.
        Vuokranantajaisäntä kirjoitti:

        Kyllä tuo riittää kamppulassa 3 kk vuokraan.

        Kuules, minä asun kamppulassa ihan rivitalossa ja mun vuokra on 650€/kk, että revi siitä huumoria.


      • Huumorimies
        Ei todellakaan. kirjoitti:

        Kuules, minä asun kamppulassa ihan rivitalossa ja mun vuokra on 650€/kk, että revi siitä huumoria.

        Mulla kyllä loppus huumori jos maksaisin 650 e KK KAMPPULASSA!!!!!


      • Että silleen.
        Huumorimies kirjoitti:

        Mulla kyllä loppus huumori jos maksaisin 650 e KK KAMPPULASSA!!!!!

        Tää on 5v vanha talo ja ihan rauhallisella alueella. Niin ja tää on kaupungin asunto, ei siis mikään VVO.


      • edellinen
        Että silleen. kirjoitti:

        Tää on 5v vanha talo ja ihan rauhallisella alueella. Niin ja tää on kaupungin asunto, ei siis mikään VVO.

        Kun se on KAMPPULASSA!!!


    • v*ttu

      Urheilijat saavat tontteja ja huikeita arvoesineitä hyvistä suorituksistaan. Kunnat ovat kautta aikain sitouttaneet urheilutähtiä kotikontuihinsa lahjoitustonteilla.

      Lordi-yhtye voitti euroviisut ja Rovaniemi on muistanut monin tavoin sen keulahahmoa Tomi Putaansuuta, joka on korostanut juuriaan julkisuudessa.

      Lordi-yhtyeessä on muitakin. Kosketinsoittaja Awa on kotoisin Porvoosta ja on tuonut positiivisesti esille sitä kulttuurikaupunkina.

      Mitä teki Porvoon kaupunki? Se palkitsi Awan tiistaina 500 euron stipendillä. Kyseessä on siis vajaat 3 000 mummon markkaa… Summahan on niin pieni, että Porvoon mainokseksi tarkoitettu ele kääntyi negatiiviseksi.

      Porvoonseudun musiikkiopisto aikoo kuulemma sijoittaa tiloihinsa laatan, jossa kerrotaan Awan opiskelleen tässä oppilaitoksessa.

      • laattakin miettimään...

        Että kummallekohan se laatta nyt sitä kunniaa tukaan, Awalle saavutuksestaan vaiko musiikkiopistolle työnsä hedelmästä? Parempi paikka laatalle olisi ollut Porvoon Walk Of Fame...


      • kaikki!!!
        laattakin miettimään... kirjoitti:

        Että kummallekohan se laatta nyt sitä kunniaa tukaan, Awalle saavutuksestaan vaiko musiikkiopistolle työnsä hedelmästä? Parempi paikka laatalle olisi ollut Porvoon Walk Of Fame...

        Minä olisin voittanut Euroviisut jo vuonna 1998, mutten vaivautunut 500:n euron takia edes osallistumaan.


    • alchatraz

      toivon mukaan valitaan vuoden itä-uusmailaiseks :)

      • porvoon lordi

        Ei Avalle enempää rahaa riittäny,sori kun Rölli laajentaa ensi keväänä ja siihen tarvitaan muutama euro ;).


      • voinunna...
        porvoon lordi kirjoitti:

        Ei Avalle enempää rahaa riittäny,sori kun Rölli laajentaa ensi keväänä ja siihen tarvitaan muutama euro ;).

        Olisi voinut lahjoittaa röllin kivetykset Awalle. Jättänyt toki röllille sappi- ja virtsakivet seuraavaa rantaravintolaa varten...


      • porvoon lordi
        voinunna... kirjoitti:

        Olisi voinut lahjoittaa röllin kivetykset Awalle. Jättänyt toki röllille sappi- ja virtsakivet seuraavaa rantaravintolaa varten...

        virtsa kivil rantaa rakenneta tarttee tehrä jotain parree,sano manu


    • säästynyt

      ilman EURONAAMRI kisaa!!!!!!!

      • Ei. ...

        Ei.


      • Ðк

        On todella typerää ja tahditonta syyttää ja etes vitsailla.


      • Nasse-setä
        Ðк kirjoitti:

        On todella typerää ja tahditonta syyttää ja etes vitsailla.

        Tässä olisi jollain paikallisella yrittäjällä ollut hyvä tilaisuus saada mainosta firmalleen. Olisi lahjoittanut tonnin (pikkurahaa) ja nimi olisi ollut varmasti präntättynä valtakunnan ykkösmedioihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe