http://www.pokerium.com/Signup.aspx?Code=Ty2G4tt0

tuttoisa pokerihuone(paljon...

9

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ällitällimitäätiiä

voiko tuolla pelata normaali pokeria lainkaan?vai vaan pöydässä muitten kanssa!!!!!!!!!

• perus pokeria

Joo kokeolin itsekkin pelaamista pokerium.comiss(nyt parissa päivässä yli 400euroa voitolla!)5card drawn
      ia 2/4 pot limit pöydässä,täytyy kyllä sanoa että uskomattoman helppoa rahaa!

• 60%!!!

Olen alkanut myös pelailemaan kyseisellä pokeri sivulla.Täytyy kyllä sanoa että mahtava uutuus tuo 20-60%rakeback palautus!En itse vielä ole uskaltanut isompiin pöytiin pelaamaan(ei ole pelikassa vielä tarpeeksi iso),mutta kärsivällisesti pelaamalla on noista pikkupöydistäkin helppo kasvattaa pelikassaa isommaksi(varsinkin tuon rakebackin kanssa)

• muuallakin

60% rakeback on tarjolla monessa muussakin b2b verkon huoneessa kuten esim. pokerihuoneella jossa aika paljon enemmän jaossa esim. freerollien suhteen - 500€ päivittäinen freeroll ja lisäksi 24 000 euron freerolli johon pääsee kun tienaa väh. 750 vippiä syyskuussa. Että semmosta :)

• itse itselleni

toooosi hyvä paikka

• rakeback?

Miten tuo rakeback toimii,ja miten sen 60%voi saada?

• ylivoimainen paikka

b2b huoneista ylivoimaisesti paras on club4aces.
      Todella hyvät turnaukset. Tietääkseni ainut Suomalainen paikka mikä lähettää pelajia live turnauksiin.
      Eikä millään höpö vip keräys systeemillä vaan turnauksen voittaja lähtee jonnekin. Ja nämä ovat vain clubin omille pelajille.
      pokeriuutiset.fi sivulla on todella hyvä tarjous kyseiseen paikkaa.

• paras pasahuussi

vai suomalainen ja kaikkea kanssa ruotsalais/virolainen paskahuussi

• perseestä
        paras pasahuussi kirjoitti:

vai suomalainen ja kaikkea kanssa ruotsalais/virolainen paskahuussi

Klo 8.00 suomenaikaa pelaajia 500kpl ja kuinka paljon näistäkin pelaa leikkirahalla mitä tällasilla pokerihuoneilla tekee ne joutuu huijaamaan että pysyvät hengissä.Äänestäkää hyvät pelurit vaihtamalla isoihin ja turvallisiin pokerihuoneisiin joissa pelaajia on kellonaikaan katsomatta aina n.50000 kpl on pikkuisen eri meininki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38