Emigrate on täällä!!!
http://www.pilgrim-management.de/Emigrate/
ei minusta huonoa tavaraa ollenkaan
Emigrate!!!!
6
1087
Vastaukset
- ....
... Mikäs tää Emigrate tarkallee on? Tiiän, et Kruspe on vahvasti mukana, mutten oo oikee viel tajunnu, et mikä tää kokonaisuudessaa on? =D Eli siis oks se iha bändi vai mikä ja ketä kaikkii siin soittaa?
- Aloitteleva huippukitaristi
joo elikkä se on kruspen soolo-projekti. Kruspe laulaa ja soittaa kitaraa, hänen lisäksi bändissä on myös muita nimekkäitä artisteja mm. clawfingeristä...
- ....
Aloitteleva huippukitaristi kirjoitti:
joo elikkä se on kruspen soolo-projekti. Kruspe laulaa ja soittaa kitaraa, hänen lisäksi bändissä on myös muita nimekkäitä artisteja mm. clawfingeristä...
Kiitos tästä tiedosta. =D Sainpaha selvyyden, et mikä tää oikee on. Mut oks se oikeesti Kruspe,joka siin laulaa? =O Ei kyl uskos...
Toi Wake Up biisi on kyl aika hyvä, täytyy myöntää. - joku
.... kirjoitti:
Kiitos tästä tiedosta. =D Sainpaha selvyyden, et mikä tää oikee on. Mut oks se oikeesti Kruspe,joka siin laulaa? =O Ei kyl uskos...
Toi Wake Up biisi on kyl aika hyvä, täytyy myöntää.Eipä tosiaa uskos, et Kruspe laulaa siin. =D Siis periaattees miksei, mut kuitenki kuulostaa nii oudolta, ku kyse on Kruspesta. =D
- ......
mutta parempi vaan, että Richard työtää kaiken paskamateriaalinsa tohon Emigrateensa, eikä pilaa koko Rammsteinia sillä.. Sikshän se meinas hajota koko bändi, kun Richie-pojun ois pitänyt saada toteuttaa itseään ym. sontaa.
Ehkäpä nyt kun Richie saa pehmoilla ton Emigratensa kanssa, niin Rammstein palaa vähän raskaampaan tyyliin, eikä jumi tohon Reise, Reisen ja Rosenrotin tyyliseen balladien vääntöön.- Näinpä taas
Noh, jokaisella oma mielipiteensä, eikä siit voi oikee kiistellä...
Itekki kaipaan ehkä HIUKKA raskaampaa Rammsteinia tulevilta levyiltä, mut eipä Reise, Reisessa tai Rosenrotissakaa mitää vikaa oo.
Onneks Rammstein on kuitenki lavalle edellee sama bändi, ku aikojen alussa, eli oli biisi mikä tahansa, ni loistava show on tiedossa. =) Tulta Rammstein ei enää (onneks) käytä nii paljoo, ku enne, koska siit katois maku, jos joka biisis olis vaa sitä samaa. Muita efektejä on paljo enemmä ja se on hyvä se. =)
On vaa pakko lisätä, et Rosenrot on ehkä kokonaisuudessaa heikoin levy, mut biisi Mann Gegen Mann on silti yks parhaimpii biisei,mitä on ne on tehny. Kuulostaa aika kovalta live-biisiltä... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569