mikäs se on porvoolaisen petri lipposen bändin nimi tai vissiin siinä useampikin laulaa? ilmeisesti jonkinasteinen iskelmäyhtye
P.Lipposen bändi
16
2972
Vastaukset
- bbbbb
www.part7.tk
- ...
Juu laulaahan siinä vissii kaikki paitsi ne 3 uunoa
- Mnbvcxz<
mainos.
- Fimppi
Osaahan se kaunis poika joikaa ja muutkin kyllä osaa. Ja kaikki osaavat soittaakin. Mutta yksi puuttuu vielä kokoonpanosta, nimittäin biisintekotaitoinen henkilö olisi tervemennyt siihen bändiin, ettei tarvitsisi pelkästään niitä ikivihreitä covereita jammata.
- ....
Fimppi kirjoitti:
Osaahan se kaunis poika joikaa ja muutkin kyllä osaa. Ja kaikki osaavat soittaakin. Mutta yksi puuttuu vielä kokoonpanosta, nimittäin biisintekotaitoinen henkilö olisi tervemennyt siihen bändiin, ettei tarvitsisi pelkästään niitä ikivihreitä covereita jammata.
Kyllä siellä on kuule biisinteko taitoista porukkaa. Mutta se, että esittääkö tämä bändi niitä on eriasia...
- Publicity
Is good publicity
- Yks uunoista
Fimppi kirjoitti:
No tekishän niitä, kun joskus olis aikaa. Vai meinaatko, että me oikeen treenataanki?
- aaaaaa
.... kirjoitti:
Kyllä siellä on kuule biisinteko taitoista porukkaa. Mutta se, että esittääkö tämä bändi niitä on eriasia...
Kyllähän niistä pari lankasoittajaa tekeekin kaikennäköistä musiikkia. Etsivä löytää ja kuuntelee.
- vain
jos kerran kiinnostaa, niin ei tarvii nimillä kysellä >:( . Tuu reilusti kysymään jos näät kaupugissa! =)
- oh hoh hoijaa
kaupungissa =) kävi kirjoitusvirhe paholainen....
- alchatraz
terkkui petrille....madolta :)
- tää joku?
alchatraz kirjoitti:
terkkui petrille....madolta :)
Onk´s tää joku kamppulalaisten pitkätukkien örinäbändi?
- se oo
tää joku? kirjoitti:
Onk´s tää joku kamppulalaisten pitkätukkien örinäbändi?
varttimanne.
- Askolan poika
se oo kirjoitti:
varttimanne.
KP soittaa hanuriakin...
- Nasse-setä
Askolan poika kirjoitti:
KP soittaa hanuriakin...
Hanuria? En tunne KP:tä enkä ole aikaisemmin edes kuullut koko bändistä, mutta se mielikuva, mikä minulla ensimmäiseksi tuli mieleen hanurin ja erityisesti "hanurin" soitosta lavalla, pisti huvittamaan... Eipä toki, kaikki kunnioitus bändille.
- Anonyymi
En tiedä tuntematon mutta se on mun faija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19211599
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441855Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291734Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121696Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61496Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488