Löytyi apua ahmimiseen

Suosittelen ahmimisongelmasta kärsiville (BED)Seronil-tabletteja.Saa reseptillä ja on mielialalääke jota käytetään myös ahmimis/ahminta häiriöön ja bulimiaan ( myös esim.alhoholismiin).Olen käyttänyt noin kuukauden ja on auttanut tosi paljon,paino on alkanut pudota pikkuhiljaa ja "syömisen himo" on lähtenyt.Ihana tunne kun on päässyt ainaisesta ruoan ajattelusta ja että koko ajan tekee mieli jotain ja ahmii hillittömiä määriä.Mitään sivuvaikutuksia ei ole ollut.Ja riippuvuuttakaan ei kuulema aiheuta.Kun otin lääkärissä ongelmani puheeksi suositteli hän heti näitä koska olen merkittävästi ylipainoinen (163cm,85kg).Kolesteroli on sellaisissa lukemissa ja verenpainettakin on (ja nivelet kipeytyvät kävellessä) että jotain oli pakko tehdä.Olen kymmenet kerrat yrittänyt laihduttaa pelkällä "tahdonvoimalla" mutta ei ole onnistunut vaan aina on tullut repsahdus ennenmmin tai myöhemmin ja entistä hillittömämämpi ahmiminen.On kokeiltu painonvartijat,erilaiset dieetit,järkevä syömisen hallinta yms.mutta tuskaista on ollut.Nyt tuntuu että tästä on oikeasti apua ja jatkan niin kaun kuin on tarve (25kg poissa).Sitten kun on tottunut pienempiin ruokamääriin ja kevyempi olo painon pudottua niin jaksaa jo liikkuakin paremmin ja paino ei pääse sitten enää tälläisiin lukemiin kun lopettaa tabletit.
21140
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Moi!
Saako noita ilman reseptii apteekista?Ja paljoko maksaa?

Äänestä
  • Seronil ja muutkin ahmintaan käytettävät mielialalääkkeet ovat reseptilääkkeitä eli siis pitää varata aika lääkärille.Ostin just uuden satsin mikä riittää n.3kuukaudeksi ja hintaa oli n.70€.Ihan halpaa se ei ole mutta ei ole halpaa herkkujen "mättäminenkään" ja investointi terveyteenhän kannattaa aina.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Muru kirjoitti:

Suosittelen ahmimisongelmasta kärsiville (BED)Seronil-tabletteja.Saa reseptillä ja on mielialalääke jota käytetään myös ahmimis/ahminta häiriöön ja bulimiaan ( myös esim.alhoholismiin).Olen käyttänyt noin kuukauden ja on auttanut tosi paljon,paino on alkanut pudota pikkuhiljaa ja "syömisen himo" on lähtenyt.Ihana tunne kun on päässyt ainaisesta ruoan ajattelusta ja että koko ajan tekee mieli jotain ja ahmii hillittömiä määriä.Mitään sivuvaikutuksia ei ole ollut.Ja riippuvuuttakaan ei kuulema aiheuta.Kun otin lääkärissä ongelmani puheeksi suositteli hän heti näitä koska olen merkittävästi ylipainoinen (163cm,85kg).Kolesteroli on sellaisissa lukemissa ja verenpainettakin on (ja nivelet kipeytyvät kävellessä) että jotain oli pakko tehdä.Olen kymmenet kerrat yrittänyt laihduttaa pelkällä "tahdonvoimalla" mutta ei ole onnistunut vaan aina on tullut repsahdus ennenmmin tai myöhemmin ja entistä hillittömämämpi ahmiminen.On kokeiltu painonvartijat,erilaiset dieetit,järkevä syömisen hallinta yms.mutta tuskaista on ollut.Nyt tuntuu että tästä on oikeasti apua ja jatkan niin kaun kuin on tarve (25kg poissa).Sitten kun on tottunut pienempiin ruokamääriin ja kevyempi olo painon pudottua niin jaksaa jo liikkuakin paremmin ja paino ei pääse sitten enää tälläisiin lukemiin kun lopettaa tabletit.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu