mulla meni skootterista avain poikki mut se tuli sieltä pois eikö oo enään yhtään avainta. voiko lukkoseppä sitä avaimesta mallia katsoen uutta vai pitääkö ostaa uus lukko? skotteri on derbi
ps:paljon maskaa uus virtalukko?
apuaa avain poikki
8
5778
Vastaukset
- ............
kyllä ne uuden pystyy teettämään, eikä mene kauaa, eikä maksa..
- sherlock
ne pystyy tekemään uuden vaikkapa lukon sarjanumerosta. kaverilla hävis dt:stä molemmat avaimet vähäks aikaa ni lukkoseppä sano et pystyy kyllä tarvittaessa teettämään sarjanumerosta avaimen. ja vielä paremmin pystyy, jos on vanha avain vielä jotenkuten hengissä.
- minä taas
mistä sen sarjanumeron saa tietää?
vai saako mitenkään kun ei oo ohjekirjaa eikä mitään muuta kun skode ja avain. - taas minä
minä taas kirjoitti:
mistä sen sarjanumeron saa tietää?
vai saako mitenkään kun ei oo ohjekirjaa eikä mitään muuta kun skode ja avain.paljonkos tulis uudelle avaimelle hintaa???
tai vaikka kahdelle taas minä kirjoitti:
paljonkos tulis uudelle avaimelle hintaa???
tai vaikka kahdelleJos vanhan avaimen "raadosta" saa mallina käyttäen uuden vastaavan tehtyä niin kuvittelisin sen maksavan korkeintaan 20euroa ja jos teet samaan aikaan 2kpl niin luulisi toisen avaimen saavan pikkasen halvemmalla (paljous alennus)
jos ensimmäisellä suutarilla ei ole vastaavaa avainrunkoa niin jollain toisella kuitenkin on eli etsimään...
jos kuitenkin käy niin huonosti että kukaan saa tehtyä uutta avainta niin uusi lukkosarja maksaa suunnilleen 70-100€
tietenkin voit soitella joihinkin mopopurkaamoihin... alaa yksi esimerkki mopopurkaamosta:
http://www.tmi-janikaasalainen.com/
jos osa löytyy niin postilla lähettää, itselläni hyviä kokemuksia kyseisestä paikasta :)- drftgyhuj
Sarjanumero ei kerro avaimen "koodia" joka koostuu yleensä erisyvyisistä lovsita, esim. Abloyssa on 10 lovea, joissa on jokaisessa viisi eri syvyysvaihtoehto.
Eli mikään sarjanumero ei kerro avaimen koodia, vaan se koodi voidaan saada siis valmistajalta tms, tai ei varmaan avaimen koodia vaan uuden avaimen.
Ja kyllä taitava lukkosepää näkee avaimen raadosta sen koodin, ja tekee sen, sabluunat on yleensä 3-10€ ja työ pari euroa.
Ja jos avaimet on kokonaan kadoksissa, niin samalainen lukko (boksi, tankki virta) mukaan ja hän näkee avaamalla lukon myös sen koodin.
- Pikasuutari
Sain kaivettua parsinneulalla avaimenpätkän lukosta ja se riitti Prisman aulassa pikasuutarille. Kaikki tietohan on siinä sisään menevässä osassa. Aihio löytyi seinältä ja 6€ maksoi. Älkää antako ryövätä näin yksinkertaisessa asiassa.
- hdff
nyt oon uusi avain ja toimii... 10E maksa 1 kpl enkä enempää ottanu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658