ITSETEHTY autotalli, paljon maksaa?

Omakotitaloon

Paljon maksaa jos itse tekee autotallin 18.8 m2 autokatos yhdelle autolle??? kokemuksia..mistä materiaalista ja paljon tuli maksamaan?

12

21709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koyama

      Jos ei riitä niin maksan loput

    • talli

      tein 24m2 tallin,pohja valettiin betonista,runko 2x4/2x6,seinät lautaa,puutavara sahattiin omista puista,huopa katto,sähköt vikavirtasuojakytkimen takana,hintaa tuli noin 2200e,rakentaminen ja sähköt ite tehty,ei laskettu hintaan...

      • mami77

        Mistähän olet tavaran hankkinut, kun tuohon hintaan teit koko lystin. Meillä autotalli 48 neliöö ja betonilaatta lattiassa, puurunko, pellit seinissä ja katossa. Ja koko lysti pohjatöineen maksoi 18000 euroa. pelkkä betonilattia 1000 egee, pohjan kaivuu salaojitus 2200 egee, kattotuolit 1000 egee, rakennusluvat 250 egee jne. Olis kannattanu sinut pyytää paikalle, niin olisi paljon säästynyt...


      • kyl oot varmaan laskenu jossain vikaan... Meillä talli varasto 1 auton katos, valettu lattia joka paikas, runko ja ulkovuoraus puusta, pellit katolla, talli ja varasto lämmintä tilaa ym. tulee maksamaan semmottii 14 000 euroa. täysin ite tehty. ulkopuolisia ei oo ollu ku pohjan kaivamas.


      • koko rati on 85 neliötä


      • mami77 kirjoitti:

        Mistähän olet tavaran hankkinut, kun tuohon hintaan teit koko lystin. Meillä autotalli 48 neliöö ja betonilaatta lattiassa, puurunko, pellit seinissä ja katossa. Ja koko lysti pohjatöineen maksoi 18000 euroa. pelkkä betonilattia 1000 egee, pohjan kaivuu salaojitus 2200 egee, kattotuolit 1000 egee, rakennusluvat 250 egee jne. Olis kannattanu sinut pyytää paikalle, niin olisi paljon säästynyt...

        Aika paljon ootta malttanu maksaa pohjan kaivuusta ja salaojista. meillä pohjan kaivuu 100 euroo, salaojat kaivoin ite lapiolla. eli putket vain maksoi lisäksi


    • se makso

      62m2 lämmintä ja noin 50m2 autokatosta, 140mm betonilaatta, lattialämmitys, 150mm runko villa, 2kpl nosto-ovia, 4kpl ikkuoita, poistoimuri, paljon pistokkeita, cyproc sisusta, lautavuoraus ulkona 25mm tuulilevy, peltikatto, sähköt, ym makso 17 000e
      kaikki tehty itse paitsi pohjan kaivuu ja täytöt nii ja lattiavalu.

      • Harkkoa vaan...

        Sinun kertomasi pitää varmaan paikkansa. Seurasin tuttavan rakennusurakkaa ja 2 auton talli ja katos varastoineen (120m2) tuli maksamaan 17000€. Ei kannata maksaa turhasta rakennusfirmoille... Itse aloitan samanlaisen tekemisen heti kun lumet sulavat.


    • hinnat

      Monessa asiassa ratkaisee paikka jonne tekee onko paikka helsingissä tai muualla.
      Itse pidän rautakauppaa ja hinnat vaihtelee aika paljon esim. puutavara sekä pelti hinnat vaihtuvat aikapaljon.
      Esim pelti.tiilikuvio musta nyt hinta 8,40€/neliö
      ensivuonna veikkaan tuohon lisää 10%
      puutavara nyt kakkosnelonen 1,48/metri hinta nousussa kokoajan veikkaus keväällä myös nousua noin 5-8%.
      Kýproc nyt hinta nousi jo on nyt 7,60/levy voi olla että pysyy ei varma.
      Perus sementi säkki 6,90/säkki ensivuonna hinta noin 7,25.
      näin meillä en laita paikkaa sen saa jokainen hakea.

      • teillä?

        ei käy kateeksi täällä 2x4 1,1/metri. gyproc 7,2/levy jne.


      • jos saa
        teillä? kirjoitti:

        ei käy kateeksi täällä 2x4 1,1/metri. gyproc 7,2/levy jne.

        levy kotimainen niin tuun ostaa
        samoin puuta jos luokka vinta.
        ja kai hinta tuotuna enhuomannut sitä laittaa?


    • markka takaisin

      Olisi tasakatto omakotitalo ja tarttes muuttaa harjakatoksi n. 10x10 m ilman räystäitä.Tietääkö kukaan mitä kustantaa eriteltynä kattotuolit,pohja laudoitus pelti/huopa,työ ym. tarvikkeet ja kuinka kauan työ vaatii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe