Kertokaapa onko teillä millaisia kokemuksia tuosta Corona Roja hotellista. Olemme opiskelija porukan kesken menossa sinne huhtikuun alussa ja olen kuullut hieman kahden moisia mielipiteitä kyseisestä hotellista. Onkohan jollakin 2000 luvun puolelta olevaa tietoa ( miksei vanhempaakin ), että millaisessa kunnossa hotelli on yms. kaikki mahdollinen tieto on tervetullutta.. Kiitos!
Playa del Ingles - Corona Roja
1
484
Vastaukset
- töpöhäntäläinen
kaupungin korkein hotelli, huoneesta näkee koko kaupungin ja biitsin. Huoneet keskinkertasia, uunit ei välttämättä toimi (ei ainakaa meil toiminu ku siel oli reikä). Siivoojat ei pöllineet mitää ja huone putsattii kerra päiväs. Uima-allas oli perseestä, mitä voi jo toho hintaa oottaakkin. Ravintola myös heikkotasonen, aamupalan kyl pysty vetää. Tän vuoden maaliskuussa porukkaa ei ollu ko. hotellissa paljoakaan, kaiken ikäistä ja karvaista majottujaa. Hotellin kaupassa votka maksoi 5 euroo litralta ja hotellin seinässä kätevästi löytyi pankkiautomaatti. Kokonaisuutena hintansa väärti, olihan se hotelli halvimmasta päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3822111Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371208
- 871129
- 971002
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133934- 48880
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770