ehdotuksia...mulla on aika ohuet hiukset niin miten sais hyvän hääkampauksen..joku hiuslisäke??? hiukset on olkapäille asti, mut paksummat né sais olla... onko muilla ollut samoja ongelmia?
hmm
3
798
Vastaukset
- tai lisäke
eli voithan ottaa hiuksiisi ihan hiustenpidennyksen!!! On aitoa hiusta ja tosi upea. Maksaa tosin jotain 400€.... Tai osta sitten Käherrystarvikkeesta aitohiusnauhaa jota voi laittaa kampaukseen lisäkkeeksi!! Sen kampaajasi voi värjätä täsmäämään omaan väriisi ellei ihan oikean väristä löydy.
- oliii...
... omassa hääkampauksessa 50cm pitkä hiusnauha. Oma tukka juuri olkapäille ja tosi ohut! Kampaajani loihti aivan upean nutturan lisäkkeestä ja laittoi vielä erivärisiä irto-raitoja tukkaani. Ihanaa!!!!
- minullakin
Minullakin oli lisäke- ostin sen kampaajani kautta (oikeaa tukkaa, tosi luonnollisen värinen ja kampaaja löysi oikean värisenkin). Maksoihan se hiukan, mutta se on minulla nyt itselläni ja sitä ovi käyttää myöhemminkin.
Kampauksesta tuli ihanan runsas - tosi nätti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862