ehdotuksia...mulla on aika ohuet hiukset niin miten sais hyvän hääkampauksen..joku hiuslisäke??? hiukset on olkapäille asti, mut paksummat né sais olla... onko muilla ollut samoja ongelmia?
hmm
3
843
Vastaukset
- tai lisäke
eli voithan ottaa hiuksiisi ihan hiustenpidennyksen!!! On aitoa hiusta ja tosi upea. Maksaa tosin jotain 400€.... Tai osta sitten Käherrystarvikkeesta aitohiusnauhaa jota voi laittaa kampaukseen lisäkkeeksi!! Sen kampaajasi voi värjätä täsmäämään omaan väriisi ellei ihan oikean väristä löydy.
- oliii...
... omassa hääkampauksessa 50cm pitkä hiusnauha. Oma tukka juuri olkapäille ja tosi ohut! Kampaajani loihti aivan upean nutturan lisäkkeestä ja laittoi vielä erivärisiä irto-raitoja tukkaani. Ihanaa!!!!
- minullakin
Minullakin oli lisäke- ostin sen kampaajani kautta (oikeaa tukkaa, tosi luonnollisen värinen ja kampaaja löysi oikean värisenkin). Maksoihan se hiukan, mutta se on minulla nyt itselläni ja sitä ovi käyttää myöhemminkin.
Kampauksesta tuli ihanan runsas - tosi nätti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574