Riittääkö A-J Vahtealan

koulutustaso hoitamaan kaupungin talousjohtajan tehtäviä?Ja mikä hän on koulutukseltaan?
684672
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 68

Vanhimmat

Kiinnostaan tää kunnallispolitiikka heti näin aamusta!
No sehän on vaan hyvä, että jaksat olla ajan hermolla.

Äänestä
  • Aloittaja

kunallispolitiikka sitä en tiedä,mutta haluaisin tosiaan tietää hänen koulutustasonsa ja se ei ole mitään herjan heittoa.Pitääkö paikkansa tämä SOSIONOOMIN ammattinimike hänen koulutustason kohdalla?

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

kunallispolitiikka sitä en tiedä,mutta haluaisin tosiaan tietää hänen koulutustasonsa ja se ei ole mitään herjan heittoa.Pitääkö paikkansa tämä SOSIONOOMIN ammattinimike hänen koulutustason kohdalla?

painut pihalle.

Äänestä

• Aloittaja

sulle kun kirjoitti:

painut pihalle.

minä olen aina.

Äänestä

sinun oma koulutustaso.

Äänestä

minä olen aina.

jutuistakin.

Äänestä

• Aloittaja

olikaan kirjoitti:

sinun oma koulutustaso.

minä olen.

Äänestä

minä olen.

Ja käyt tsekkaamassa olisko missään tänään kahvitarjoilua.

Kaiva sit vaikka tunnin pari nokkaas sokkarinkulmilla ja tuu sit takas, jooko?

Äänestä

joten lopeta levittelemästä taas akkojen juoruja tällä palstalla.

Äänestä

• Aloittaja

paikkansa kirjoitti:

joten lopeta levittelemästä taas akkojen juoruja tällä palstalla.

sitten kun olen kerran väärässä.Ja mikä salaisuus on tämän "herran" koulutustaso?Kuuluuko hän tähän samaan "hyvävelijärjestelmään"kun siitäkään ei saa puhua eikä kirjoittaa?

Äänestä

sitten kun olen kerran väärässä.Ja mikä salaisuus on tämän "herran" koulutustaso?Kuuluuko hän tähän samaan "hyvävelijärjestelmään"kun siitäkään ei saa puhua eikä kirjoittaa?

oikein. sillä on maisterin paperit, sosionomeilla ei. Siinä on ero, eli yritätä mustamaalata väärillä tiedoilla. Ota selvää siltä itseltä, äläkä täällä kysele

Äänestä

• Aloittaja

kun kirjoitat kirjoitti:

oikein. sillä on maisterin paperit, sosionomeilla ei. Siinä on ero, eli yritätä mustamaalata väärillä tiedoilla. Ota selvää siltä itseltä, äläkä täällä kysele

tuo se "MAISTERIN" arvo mahtanee olla?

Äänestä

• Aloittaja

Kylälle kirjoitti:

Ja käyt tsekkaamassa olisko missään tänään kahvitarjoilua.

Kaiva sit vaikka tunnin pari nokkaas sokkarinkulmilla ja tuu sit takas, jooko?

kipasemaan kun tuo perhanan nilkka muljahti tuolla saunalla.

Äänestä

oppiarvoista, kun et niitä hallitse!

Äänestä

• Aloittaja

kannata keskustella kirjoitti:

oppiarvoista, kun et niitä hallitse!

tiedosta pimität?

Äänestä

luki lehessä.

Äänestä

• Aloittaja

maisteri kirjoitti:

luki lehessä.

kanssa ei ole siis mitään tekemistä.

Äänestä

kipasemaan kun tuo perhanan nilkka muljahti tuolla saunalla.

Niin kovat "sessiot" että oikeen nilkkakin muljati.

Äänestä

• Aloittaja

Saunalla kirjoitti:

Niin kovat "sessiot" että oikeen nilkkakin muljati.

on hevosena ja rekenä.

Äänestä

• kun kirjoitat kirjoitti:

On hakemassa virkaa, joka on julkisessa haussa.
    Suomen laki ei kiellä näin julkisestikkaan pohdiskelemasta hänen koulutustaan tai oppiarvoaan.

Mistään mustamaalaamisestakaan ei ollut kyse.

Ainoastaan sinä syyllistyit kirjoituksessasi loukkaamaan ko. henkilöä, itse asiassa kaksikin kertaa.

Jos keskustelun/kirjoittelun kohteena on ihminen, käytetään termejä, HÄN, HÄNEN, HÄNELLÄ, HÄNELTÄ.

Jos taas keskustelun kohteena on asia tai eläin, käytetään termejä, SE, SEN, SILTÄ, SILLÄ.

Äänestä

minä olen aina.

kunnosta!

Äänestä

• Aloittaja

pihan kirjoitti:

kunnosta!

yleisen vittuilun aihe tällä palstalla? Pirä vain huoli omista aisioista ja puutu millään tavalla minun pihan siisteyteen.

Äänestä

ylemmästä korkeakoulututkinnosta. Sitä yleensä vaaditaan johtaviin virkoihin´.

Äänestä

yleisen vittuilun aihe tällä palstalla? Pirä vain huoli omista aisioista ja puutu millään tavalla minun pihan siisteyteen.

yksityiasiasi, se näkyy kauas tielle!

Äänestä

on huonossa kunnossa!

Äänestä

• Aloittaja

ei ole sinun kirjoitti:

yksityiasiasi, se näkyy kauas tielle!

mutta ei se minua yhtään haittaa.

Äänestä

• Aloittaja

Juha, kirjoitti:

on huonossa kunnossa!

koko ajan.

Äänestä

• Kyseessä oleva henkilö kirjoitti:

On hakemassa virkaa, joka on julkisessa haussa.
    Suomen laki ei kiellä näin julkisestikkaan pohdiskelemasta hänen koulutustaan tai oppiarvoaan.

Mistään mustamaalaamisestakaan ei ollut kyse.

Ainoastaan sinä syyllistyit kirjoituksessasi loukkaamaan ko. henkilöä, itse asiassa kaksikin kertaa.

Jos keskustelun/kirjoittelun kohteena on ihminen, käytetään termejä, HÄN, HÄNEN, HÄNELLÄ, HÄNELTÄ.

Jos taas keskustelun kohteena on asia tai eläin, käytetään termejä, SE, SEN, SILTÄ, SILLÄ.

Terveystieteen maisterilla saattaa olla pieni kurssi opintoja terveyspuolen menoeristä yhteiskunnassa. Ajattele, jos kamreeri olisi kalatalouden tai musiikin maisteri! Parempihan se näin.

Äänestä

• me sairastetaan kirjoitti:

Terveystieteen maisterilla saattaa olla pieni kurssi opintoja terveyspuolen menoeristä yhteiskunnassa. Ajattele, jos kamreeri olisi kalatalouden tai musiikin maisteri! Parempihan se näin.

kun vielä saatais hallintopäälliköksi, niin sitten olis kunnan asiat järjestyksessä ja viimeinenkin mielipiteenesittäjä hiljaa. Mutta miten terveystieteilijän ja sotatieteilijän kemiat sopii yhteen? Toinen ampuu ja toinen voitelee?
    Entä pitäisköhän koulupuolen johtoonkin saada maisteri, kun kaikki alaisetkin alkaa olla?

Äänestä

• me sairastetaan kirjoitti:

muillakin aloilla on useita suuntautumisvaihtoehtoja. Toinen voi painottua hoitotyön asioihin, toinen hallintoon ja talouteen. Mielestäni parempi terveystieteen maisteri, joka on joutunut perehtymään julkisen sektorin toimintaan kuin puhdas ekonomi, joka tulisi tänne toimimaan markkinatalouden periaatteiden mukaan.

Äänestä

• niinkuin kirjoitti:

muillakin aloilla on useita suuntautumisvaihtoehtoja. Toinen voi painottua hoitotyön asioihin, toinen hallintoon ja talouteen. Mielestäni parempi terveystieteen maisteri, joka on joutunut perehtymään julkisen sektorin toimintaan kuin puhdas ekonomi, joka tulisi tänne toimimaan markkinatalouden periaatteiden mukaan.

Katsotaan nyt sitten, miten ne pehmeämmät arvot näkyvät. Onko niistä jotain merkkejä ollut?

Äänestä

• Aloittaja

niinkuin kirjoitti:

hoitaa talousjohtajan tehtäviä,siis aika naurettava tilanne ollakseen totta.

Äänestä

hoitaa talousjohtajan tehtäviä,siis aika naurettava tilanne ollakseen totta.

Uimamaisterikin.

Äänestä

• Aloittaja

Maisterihan se on kirjoitti:

Uimamaisterikin.

hänellä on samanlainen laskutaito kuin minullakin.

Äänestä

on hevosena ja rekenä.

se eewertin kans painiminen, se on sotaveteraani ja pistää sut sileäksi!

Äänestä

• Aloittaja

se heti kirjoitti:

se eewertin kans painiminen, se on sotaveteraani ja pistää sut sileäksi!

sinäkin nivelten remonttimiestä?

Äänestä

hänellä on samanlainen laskutaito kuin minullakin.

ehkä hieman korkeampi...

Äänestä

• Aloittaja

osamäärä kirjoitti:

ehkä hieman korkeampi...

lienee?

Äänestä

lienee?

Eiköhän se koulutus riitä, sinulla itselläsi ei ole mitään koulutusta, ja tuskin edes tiedät yliopistokoulutusten sisällöistä, joten anna olla. Riittääkö sinun teologiset opinnot kirkolliseen luottamustoimeen?

Äänestä

• Aloittaja

taas kerran! kirjoitti:

Eiköhän se koulutus riitä, sinulla itselläsi ei ole mitään koulutusta, ja tuskin edes tiedät yliopistokoulutusten sisällöistä, joten anna olla. Riittääkö sinun teologiset opinnot kirkolliseen luottamustoimeen?

siihen kirkolliseen luottamustoimeen ja riittää minulla muuhunkin.

Äänestä

• Aloittaja

kertoo kirjoitti:

ylemmästä korkeakoulututkinnosta. Sitä yleensä vaaditaan johtaviin virkoihin´.

saadaan myös aikaan ansioton arvonnousu.

Äänestä

Kuulin, että täällä käytiin keskustelua koulutuksestani.

Olen koulutukseltani (kuten täällä ja lehdessä on mainittu) Terveystieteiden maisteri, pääaineenani olen lukenut terveystaloustiedettä. Opintoni sisältävät siis mm. kansantaloustiedettä ja kauppatiedettä. Tarkemmat tiedot opinahjostani löydät kätevästi www.uku.fi/tht.

Sosionomi en ole.

Voit myös halutessasi käydä luonani kaupungintalolla niin voimme keskustella lisää koulutuksestani.

Äänestä
  • Aloittaja

tiedosta ja kutsusta. Mutta ihmettelen että miten muilla alueen paikkakunnilla on esim.pulkkilassa hallintojohtaja/entinen kunnansihteeri on hallintotieteen maisteri ja sosionoomi?

Äänestä

• mieheltä tämä A-J V. Annetaan sen yrittää.

Äänestä

• fiksulta kirjoitti:

mieheltä tämä A-J V. Annetaan sen yrittää.

tuo viran saanti? Pitikö hakea vai nimitettiinkö vain. Voisitko yksinkertaisesti kertoa, että syntyis meiän välille tuo perusluottamus, sinun ja meiän, joitten rahoja lasket.

Äänestä

Hyväksi todettu mies lääkintäjoukoissakin.
Ylennyksiä odotellessa.

Äänestä
  • Aloittaja

kyllä kaipaakin,jos hän meinaa selvitä kaikesta vastaan tulevista Haapaveden kaupungin talouteen liittyvistä ongelmista.

Äänestä

kyllä kaipaakin,jos hän meinaa selvitä kaikesta vastaan tulevista Haapaveden kaupungin talouteen liittyvistä ongelmista.

kaupungitalolla.

Äänestä

• Aloittaja

jussi käyvä kirjoitti:

kaupungitalolla.

portaat odottaa rakentajaansa,mutta täytynee käydä jossakin välissä haastattelemassa.
    Pelkään että siitä saattaa tulla tapa käydä päivittäin antamassa hänelle isällisiä ohjeita miten
    kaupungin taloutta pitää hoitaa.

Äänestä

portaat odottaa rakentajaansa,mutta täytynee käydä jossakin välissä haastattelemassa.
    Pelkään että siitä saattaa tulla tapa käydä päivittäin antamassa hänelle isällisiä ohjeita miten

ei konstit lopu.
    Opasta sitä siveyden sipulia myös.

Äänestä

kyllä sinä uskallat,suomalaisen sisukkaan luonteen omaava mies!! ps.(elähän ota rohkaisuja)

Äänestä

• vaan mieles jussi kirjoitti:

kyllä sinä uskallat,suomalaisen sisukkaan luonteen omaava mies!! ps.(elähän ota rohkaisuja)

ja kummauttele tottuuven tiuvullasi.

Äänestä

• Aloittaja

Julikko-Kossilla kirjoitti:

ei konstit lopu.
    Opasta sitä siveyden sipulia myös.

varastossa uusia suunnitelmia poikasten varalta.

Äänestä

• Aloittaja

vaan mieles jussi kirjoitti:

huurteinen paikallaan?

Äänestä

varastossa uusia suunnitelmia poikasten varalta.

siellä, vai onko pupu pöksysä.

Äänestä

• Aloittaja

tänään käyt kirjoitti:

siellä, vai onko pupu pöksysä.

voimalla sinne pitää männä.

Äänestä

voimalla sinne pitää männä.

aatelinkin, että sinua pelottaa,

Äänestä

• Aloittaja

sitä minä kirjoitti:

aatelinkin, että sinua pelottaa,

jouda tänään keskustelemaan kun on valtuustonkokous.

Äänestä

jouda tänään keskustelemaan kun on valtuustonkokous.

kun on syy, eihän valtuustonkokous kestä koko päivää.

Äänestä

• Aloittaja

polosta kirjoitti:

kun on syy, eihän valtuustonkokous kestä koko päivää.

Eskoa tiedä miten pitkäksi ne kokouksen venyttää?

Äänestä

touhuaa.

Äänestä

• Aloittaja

ne siellä kirjoitti:

touhuaa.

hyvä ystävä.

Äänestä

hyvä ystävä.

tunnilla.

Äänestä

• Aloittaja

pikkusia kirjoitti:

tunnilla.

päätökset tehdään nimeenomaan pikkutunneilla.

Äänestä

kävit.

Äänestä

• Aloittaja

sinä jussi kirjoitti:

kävit.

kirjastoreissu,niin ei onnistunut tänään.
    Katsotaan tuossa loppuviikolla miten joutaa ajelemaan kylillä.

Äänestä

kirjastoreissu,niin ei onnistunut tänään.
    Katsotaan tuossa loppuviikolla miten joutaa ajelemaan kylillä.

täysin joutomiehellä aikaa.Ei sinun valehteluja kiireistä kukaan usko.

Äänestä

• Aloittaja

sinulla... kirjoitti:

täysin joutomiehellä aikaa.Ei sinun valehteluja kiireistä kukaan usko.

on kortilla.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

koulutustaso hoitamaan kaupungin talousjohtajan tehtäviä?Ja mikä hän on koulutukseltaan?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu