koulutustaso hoitamaan kaupungin talousjohtajan tehtäviä?Ja mikä hän on koulutukseltaan?
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 68
Vanhimmat
Kiinnostaan tää kunnallispolitiikka heti näin aamusta!
No sehän on vaan hyvä, että jaksat olla ajan hermolla.
kunallispolitiikka sitä en tiedä,mutta haluaisin tosiaan tietää hänen koulutustasonsa ja se ei ole mitään herjan heittoa.Pitääkö paikkansa tämä SOSIONOOMIN ammattinimike hänen koulutustason kohdalla?
painut pihalle.
minä olen aina.
sinun oma koulutustaso.
jutuistakin.
minä olen.
Ja käyt tsekkaamassa olisko missään tänään kahvitarjoilua.
Kaiva sit vaikka tunnin pari nokkaas sokkarinkulmilla ja tuu sit takas, jooko?
joten lopeta levittelemästä taas akkojen juoruja tällä palstalla.
sitten kun olen kerran väärässä.Ja mikä salaisuus on tämän "herran" koulutustaso?Kuuluuko hän tähän samaan "hyvävelijärjestelmään"kun siitäkään ei saa puhua eikä kirjoittaa?
oikein. sillä on maisterin paperit, sosionomeilla ei. Siinä on ero, eli yritätä mustamaalata väärillä tiedoilla. Ota selvää siltä itseltä, äläkä täällä kysele
tuo se "MAISTERIN" arvo mahtanee olla?
kipasemaan kun tuo perhanan nilkka muljahti tuolla saunalla.
oppiarvoista, kun et niitä hallitse!
tiedosta pimität?
luki lehessä.
kanssa ei ole siis mitään tekemistä.
Niin kovat "sessiot" että oikeen nilkkakin muljati.
on hevosena ja rekenä.
On hakemassa virkaa, joka on julkisessa haussa.
Suomen laki ei kiellä näin julkisestikkaan pohdiskelemasta hänen koulutustaan tai oppiarvoaan.
Mistään mustamaalaamisestakaan ei ollut kyse.
Ainoastaan sinä syyllistyit kirjoituksessasi loukkaamaan ko. henkilöä, itse asiassa kaksikin kertaa.
Jos keskustelun/kirjoittelun kohteena on ihminen, käytetään termejä, HÄN, HÄNEN, HÄNELLÄ, HÄNELTÄ.
Jos taas keskustelun kohteena on asia tai eläin, käytetään termejä, SE, SEN, SILTÄ, SILLÄ.
kunnosta!
yleisen vittuilun aihe tällä palstalla? Pirä vain huoli omista aisioista ja puutu millään tavalla minun pihan siisteyteen.
ylemmästä korkeakoulututkinnosta. Sitä yleensä vaaditaan johtaviin virkoihin´.
yksityiasiasi, se näkyy kauas tielle!
on huonossa kunnossa!
mutta ei se minua yhtään haittaa.
koko ajan.
Terveystieteen maisterilla saattaa olla pieni kurssi opintoja terveyspuolen menoeristä yhteiskunnassa. Ajattele, jos kamreeri olisi kalatalouden tai musiikin maisteri! Parempihan se näin.
kun vielä saatais hallintopäälliköksi, niin sitten olis kunnan asiat järjestyksessä ja viimeinenkin mielipiteenesittäjä hiljaa. Mutta miten terveystieteilijän ja sotatieteilijän kemiat sopii yhteen? Toinen ampuu ja toinen voitelee?
Entä pitäisköhän koulupuolen johtoonkin saada maisteri, kun kaikki alaisetkin alkaa olla?
muillakin aloilla on useita suuntautumisvaihtoehtoja. Toinen voi painottua hoitotyön asioihin, toinen hallintoon ja talouteen. Mielestäni parempi terveystieteen maisteri, joka on joutunut perehtymään julkisen sektorin toimintaan kuin puhdas ekonomi, joka tulisi tänne toimimaan markkinatalouden periaatteiden mukaan.
Katsotaan nyt sitten, miten ne pehmeämmät arvot näkyvät. Onko niistä jotain merkkejä ollut?
hoitaa talousjohtajan tehtäviä,siis aika naurettava tilanne ollakseen totta.
Uimamaisterikin.
hänellä on samanlainen laskutaito kuin minullakin.
se eewertin kans painiminen, se on sotaveteraani ja pistää sut sileäksi!
sinäkin nivelten remonttimiestä?
ehkä hieman korkeampi...
lienee?
Eiköhän se koulutus riitä, sinulla itselläsi ei ole mitään koulutusta, ja tuskin edes tiedät yliopistokoulutusten sisällöistä, joten anna olla. Riittääkö sinun teologiset opinnot kirkolliseen luottamustoimeen?
siihen kirkolliseen luottamustoimeen ja riittää minulla muuhunkin.
saadaan myös aikaan ansioton arvonnousu.
Kuulin, että täällä käytiin keskustelua koulutuksestani.
Olen koulutukseltani (kuten täällä ja lehdessä on mainittu) Terveystieteiden maisteri, pääaineenani olen lukenut terveystaloustiedettä. Opintoni sisältävät siis mm. kansantaloustiedettä ja kauppatiedettä. Tarkemmat tiedot opinahjostani löydät kätevästi www.uku.fi/tht.
Sosionomi en ole.
Voit myös halutessasi käydä luonani kaupungintalolla niin voimme keskustella lisää koulutuksestani.
tiedosta ja kutsusta. Mutta ihmettelen että miten muilla alueen paikkakunnilla on esim.pulkkilassa hallintojohtaja/entinen kunnansihteeri on hallintotieteen maisteri ja sosionoomi?
mieheltä tämä A-J V. Annetaan sen yrittää.
tuo viran saanti? Pitikö hakea vai nimitettiinkö vain. Voisitko yksinkertaisesti kertoa, että syntyis meiän välille tuo perusluottamus, sinun ja meiän, joitten rahoja lasket.
Hyväksi todettu mies lääkintäjoukoissakin.
Ylennyksiä odotellessa.
kyllä kaipaakin,jos hän meinaa selvitä kaikesta vastaan tulevista Haapaveden kaupungin talouteen liittyvistä ongelmista.
kaupungitalolla.
portaat odottaa rakentajaansa,mutta täytynee käydä jossakin välissä haastattelemassa.
Pelkään että siitä saattaa tulla tapa käydä päivittäin antamassa hänelle isällisiä ohjeita miten
kaupungin taloutta pitää hoitaa.
ei konstit lopu.
Opasta sitä siveyden sipulia myös.
kyllä sinä uskallat,suomalaisen sisukkaan luonteen omaava mies!! ps.(elähän ota rohkaisuja)
ja kummauttele tottuuven tiuvullasi.
varastossa uusia suunnitelmia poikasten varalta.
huurteinen paikallaan?
siellä, vai onko pupu pöksysä.
voimalla sinne pitää männä.
aatelinkin, että sinua pelottaa,
jouda tänään keskustelemaan kun on valtuustonkokous.
kun on syy, eihän valtuustonkokous kestä koko päivää.
Eskoa tiedä miten pitkäksi ne kokouksen venyttää?
touhuaa.
hyvä ystävä.
tunnilla.
päätökset tehdään nimeenomaan pikkutunneilla.
kävit.
kirjastoreissu,niin ei onnistunut tänään.
Katsotaan tuossa loppuviikolla miten joutaa ajelemaan kylillä.
täysin joutomiehellä aikaa.Ei sinun valehteluja kiireistä kukaan usko.
on kortilla.