Tuota...
Minulla on ollut haaveina jo vuosia päästä PWF:n kaltaiseen painiin mukaan.
Tiedän että siihen vaaditaan 18-v iän ja koulutus on kallis, mutta järjestääkö PWF,ym jotain leirejä jossa he etsivät taidokkaita painijoita?
Itse en saanut vastausta heiltä...Johtunee heidän valtavista kiireistään.
Jos joku tietää voisitko kertoa minulle.
Ja sitten vielä pari kysymystä:
onko pituusrajaa? (itse olen jotain 183cm)
paino? (ittellä 100kg)
harjoitusmääristä?
Itse olen aloittanut kuntoilun ja täysin sen takia että pysyn hyvässä kunnossa kun olen 18-v ja menen koulutukseen.
Penkistä nostan 115kg ja jalkaprässistä 280kg.
Kiitos vastanneille!
Fight Club Finland
5
428
Vastaukset
- Raidmania
.. se tuollasilla tiedoilla pitäis onnistua (siis ainakin koulutus).
- eugene6
Eiköhän se koulutus ainakin onnistu,sitä pidemmälle....no sitä ei tiedä.
Ja rahaa kannattaa kerätä ihan kiitettävä määrä,jotta pääset kouluttutumaan- Gary Dahlman
wooooooooooooooooooooooooooooooooo!
nYT NOUSI JO 89 KILOA!jeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
mEIDÄN KELLARISSA ON HYVÄ HARJOITELLA! - Wrestling-Fan
Olis se tietysti kiva jos ei olis tota koulutus maksuu mutta se vaan sattuu olemaan se on yks este ittelle tulevaisuudessa ku oon vasta 15 niin alan kuntoutuun ku on tota ylipainoo kertyny toistkymment kiloo
- Joku
Wrestling-Fan kirjoitti:
Olis se tietysti kiva jos ei olis tota koulutus maksuu mutta se vaan sattuu olemaan se on yks este ittelle tulevaisuudessa ku oon vasta 15 niin alan kuntoutuun ku on tota ylipainoo kertyny toistkymment kiloo
Kyl siihen tarvii jonkun urheilutaustan. Pitää viel oottaa 3.v kun on viistoista sitte mie yritän sinne. Pitää alkaa kuntoilee jos aikoo aloittaa paini uran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418