Tuota...
Minulla on ollut haaveina jo vuosia päästä PWF:n kaltaiseen painiin mukaan.
Tiedän että siihen vaaditaan 18-v iän ja koulutus on kallis, mutta järjestääkö PWF,ym jotain leirejä jossa he etsivät taidokkaita painijoita?
Itse en saanut vastausta heiltä...Johtunee heidän valtavista kiireistään.
Jos joku tietää voisitko kertoa minulle.
Ja sitten vielä pari kysymystä:
onko pituusrajaa? (itse olen jotain 183cm)
paino? (ittellä 100kg)
harjoitusmääristä?
Itse olen aloittanut kuntoilun ja täysin sen takia että pysyn hyvässä kunnossa kun olen 18-v ja menen koulutukseen.
Penkistä nostan 115kg ja jalkaprässistä 280kg.
Kiitos vastanneille!
Fight Club Finland
5
435
Vastaukset
- Raidmania
.. se tuollasilla tiedoilla pitäis onnistua (siis ainakin koulutus).
- eugene6
Eiköhän se koulutus ainakin onnistu,sitä pidemmälle....no sitä ei tiedä.
Ja rahaa kannattaa kerätä ihan kiitettävä määrä,jotta pääset kouluttutumaan- Gary Dahlman
wooooooooooooooooooooooooooooooooo!
nYT NOUSI JO 89 KILOA!jeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
mEIDÄN KELLARISSA ON HYVÄ HARJOITELLA! - Wrestling-Fan
Olis se tietysti kiva jos ei olis tota koulutus maksuu mutta se vaan sattuu olemaan se on yks este ittelle tulevaisuudessa ku oon vasta 15 niin alan kuntoutuun ku on tota ylipainoo kertyny toistkymment kiloo
- Joku
Wrestling-Fan kirjoitti:
Olis se tietysti kiva jos ei olis tota koulutus maksuu mutta se vaan sattuu olemaan se on yks este ittelle tulevaisuudessa ku oon vasta 15 niin alan kuntoutuun ku on tota ylipainoo kertyny toistkymment kiloo
Kyl siihen tarvii jonkun urheilutaustan. Pitää viel oottaa 3.v kun on viistoista sitte mie yritän sinne. Pitää alkaa kuntoilee jos aikoo aloittaa paini uran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3972233Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882120- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1141383- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72891Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842