Paljonko 240 teillä syö bensaa? mulla vetäsee sen 15 l/100km,onko normaalia?
Vastaukset 4
- oki
menee semmoset 9-10 litraa.
- Hyygo
Täällä menee vähän toista kymppiä sekalaisessa ajossa, mutta jos raskaalla jalalla ajaa ei 20 l/100 ole temppu eikä mikään.
- 245 2.3i
Hyygo kirjoitti:
Täällä menee vähän toista kymppiä sekalaisessa ajossa, mutta jos raskaalla jalalla ajaa ei 20 l/100 ole temppu eikä mikään.
Vm-89 farkku syö sekal. kaupunki/moottoritie ajossa n.10l, pelkässä matka-ajossa 7.8 - 8.5l/100km. Kone siis B230F, ruisku ja katti.
- volvopeikko
ei normaalia. mulla itella vie n. 8 litraa.
mikä kone sulla siinä? kaasari vai ruisku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518