Löytyyköhän enää sen

viekkaampaa

Kuin kiero nainen.

47

2589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen suora

      nainen?;)

      • pirullisin

        Näillä palstoilla olen pannut merkille, että jo vusia sitten torjutut naiset jaksavat kotkottaa ja kaakattaa samaa herjaa vaikka heidän "muninta-aikansa" on jo taakse jäänyttä elämää.


      • niin sanottu
        pirullisin kirjoitti:

        Näillä palstoilla olen pannut merkille, että jo vusia sitten torjutut naiset jaksavat kotkottaa ja kaakattaa samaa herjaa vaikka heidän "muninta-aikansa" on jo taakse jäänyttä elämää.

        kokemuksen rintaääni sinusta syvänä soivan?;)


      • hohhoijaa..
        pirullisin kirjoitti:

        Näillä palstoilla olen pannut merkille, että jo vusia sitten torjutut naiset jaksavat kotkottaa ja kaakattaa samaa herjaa vaikka heidän "muninta-aikansa" on jo taakse jäänyttä elämää.

        monta muijaa ja kaikki kaipaa muka sua nuijaa? Heh heh..


    • pahimmillaan pedoista hirvein. Sukupuolella tuskin on paljonkaan merkitystä, onpa kysymys sitten hyvästä tai pahasta.

      Onkohan korkkiruuvi viekas?

      • varmaankin

        ainakin kihara?;)


      • viekkaampaa

        Kierolla naisella pullon auki.?

        ps.Orvokki sinä olet kiva pitkis:=)


      • edes avata?
        viekkaampaa kirjoitti:

        Kierolla naisella pullon auki.?

        ps.Orvokki sinä olet kiva pitkis:=)

        Kiero nainen on usein se pullon henki?;)


    • viekkaampaa

      Tälläinen,sanotaan nyt henkilö myös keskivertoa älykkäämpi.

      • liikaa kysellä

        keneltäkään? Voi joutua kierteeseen?;) Ja kieroutua?:)


      • Kutvonen M

        "Älykäs"ainakin osaa olla viekas.:))


      • kieroutunut sitten
        Kutvonen M kirjoitti:

        "Älykäs"ainakin osaa olla viekas.:))

        olisi tämä "älykäs" Kutvonen M ?;) Kun kusti polkee, niin posti kulkee?


    • yhden

      Sanna Kiero oli aikanaan hyvä hiihtäjä. Viekas se ei osannut olla, kun doping jäi mustikkasoppaan ja sekin kaatui numerolapulle siinä kiireessä, mitä näin.

      Nyt kaikki naiset osaavat olla viekkaita. Sen takia iso osa ukoista on alkanut homoiksi, mutta ei sekään taida olla yhtään parempi homma.

      • hymyä edessäpäin

        osaa olla viekkaita jopa omat siskot ja äiti juonittelevat toisiaan vastaan.


      • Nythän se sitten paljastui,miksi homoja on niin paljon..:DD


    • Liero mies

      on kieroakin naista ällömpi ja viekkaampi olio!

    • Polle

      .. ja se on kiinalainen nainen, kertoo ne jotka ovat kokeneet!

      • Silimiä vettää

        kieroon ja tekkoo miel riisiä?;)


    • "Itse hän uskoo niin...

      sukupuolella on mitään tekemistä kierouden kanssa.

      Niin omituista kuin se onkin, eräs kieroimpia tapaamiani henkilöitä, on ollut oma isäni.
      Hän oli ihminen, joka osasi selittää asian kuin asian, vaikka mustan valkoiseksi. Lopulta hän ilmeisesti uskoi sen itsekin.

      Vaikka vanhempani erosivat jo, kun olin aika pieni, osasi isäni sekoittaa meidän elämämme monta kertaa senkin jälkeen.

      Pidin isääni hyvinkin lahjakkaana, monellakin eri alalla, mutta kierous oli se, jonka hän kehitti pisimmälle. Silti se ei ole estänyt sitä, että häntä rakastin.

      Rehellisyyden olen onnekseni perinyt äidiltäni.

      Kauan sitten oli laulu, jossa nuo nicin sanat kertoivat ihmisestä, joka itsekin uskoo valheisiinsa.

      • on yksi teatterilava,

        valitettavasti joillekin yhtä tärkeä esiintymisfoorumi kuin elämä itse:)


      • Itse hän uskoo
        on yksi teatterilava, kirjoitti:

        valitettavasti joillekin yhtä tärkeä esiintymisfoorumi kuin elämä itse:)

        piikkisi minuun tarkoitettu? Kun nyt otan ensimmäisiä askeleitani tällä foorumilla, luuko heti kurkkuun?

        Olen erittäin hämmästynyt täällä vallitsevasta ikävästä, ja toisia kirjoittajia halventavasta ilmapiiristä.

        Ikävä, jos on kiellettyä kirjoittaa omasta elämästään, kun muidenkaan elämästä ei osaa.


      • nyt nii-iiin
        Itse hän uskoo kirjoitti:

        piikkisi minuun tarkoitettu? Kun nyt otan ensimmäisiä askeleitani tällä foorumilla, luuko heti kurkkuun?

        Olen erittäin hämmästynyt täällä vallitsevasta ikävästä, ja toisia kirjoittajia halventavasta ilmapiiristä.

        Ikävä, jos on kiellettyä kirjoittaa omasta elämästään, kun muidenkaan elämästä ei osaa.

        kiero olisi?:)


      • "Itse hän uskoo niin ...
        on yksi teatterilava, kirjoitti:

        valitettavasti joillekin yhtä tärkeä esiintymisfoorumi kuin elämä itse:)

        löytynytkään miestä / naista, vastaamaan kysymykseeni?

        Helppohan täällä on kiukutella, kun saa lapsen asteelle jäädä.


      • vastasin jo sinulle,
        "Itse hän uskoo niin ... kirjoitti:

        löytynytkään miestä / naista, vastaamaan kysymykseeni?

        Helppohan täällä on kiukutella, kun saa lapsen asteelle jäädä.

        kulta pieni...


      • "Itse hän uskoo niin ...
        vastasin jo sinulle, kirjoitti:

        kulta pieni...

        sinusta perusteellisen p****lijan, oonx väärässä?;)


      • Ei hassummin...
        "Itse hän uskoo niin ... kirjoitti:

        sinusta perusteellisen p****lijan, oonx väärässä?;)

        Olet ehdottomasti siinä oikeassa;)


      • "Itse hän uskoo niin ...
        Ei hassummin... kirjoitti:

        Olet ehdottomasti siinä oikeassa;)

        en nuku, kun noin kummia viestejä lähettelet!
        Ihmeihminen olet, mutta lykkiköön kukin omia latujaan! ;)


      • ei sitten olekaan
        "Itse hän uskoo niin ... kirjoitti:

        en nuku, kun noin kummia viestejä lähettelet!
        Ihmeihminen olet, mutta lykkiköön kukin omia latujaan! ;)

        ohitse?;)


      • "Itse hän uskoo niin ...
        ei sitten olekaan kirjoitti:

        ohitse?;)

        ihmeiden ajan enkeli, jonka pitäisi palauttaa minulle tämän foorumin hyvät puolet, kun itse olen jo havainnut, että täällä henki haisee rikiltä! :-O, ;)


      • sieltä päin tuulee
        "Itse hän uskoo niin ... kirjoitti:

        ihmeiden ajan enkeli, jonka pitäisi palauttaa minulle tämän foorumin hyvät puolet, kun itse olen jo havainnut, että täällä henki haisee rikiltä! :-O, ;)

        ja henkevät lehmät lentelevät:) Palautappa siinä sitten foorumin hyvä puolet:)


      • uusi ilmestys,
        sieltä päin tuulee kirjoitti:

        ja henkevät lehmät lentelevät:) Palautappa siinä sitten foorumin hyvä puolet:)

        etten hyviä, enkä huonoja puolia tiedä. Itse hain täältä asiallisuutta, joka edellisestä paikasta puuttui! En ole mikään Metusalem, joka on ikiaikainen.


      • itse ilmestyskirjan
        uusi ilmestys, kirjoitti:

        etten hyviä, enkä huonoja puolia tiedä. Itse hain täältä asiallisuutta, joka edellisestä paikasta puuttui! En ole mikään Metusalem, joka on ikiaikainen.

        peto lampaiden vaatteissa? Nytkyllä minäkään en mitä ilmeisimmin saisi nukutuksi, mutta toivotan sinulle kuitenkin mahdollisimman tasaisia yöunia:)


      • alkoi naurattamaan
        itse ilmestyskirjan kirjoitti:

        peto lampaiden vaatteissa? Nytkyllä minäkään en mitä ilmeisimmin saisi nukutuksi, mutta toivotan sinulle kuitenkin mahdollisimman tasaisia yöunia:)

        tämä meidän kirjeenvaihto, jossa ei ole järjen hiventäkään! Ihqja ollaan! Ihan pyrkii mua tuo naurattaminen pyrkimään pintaan!


      • antanut
        alkoi naurattamaan kirjoitti:

        tämä meidän kirjeenvaihto, jossa ei ole järjen hiventäkään! Ihqja ollaan! Ihan pyrkii mua tuo naurattaminen pyrkimään pintaan!

        periksi????


      • vaan sitten
        alkoi naurattamaan kirjoitti:

        tämä meidän kirjeenvaihto, jossa ei ole järjen hiventäkään! Ihqja ollaan! Ihan pyrkii mua tuo naurattaminen pyrkimään pintaan!

        hiukka herkkä hipiä?:) Nytkyllä lähden, tasaisesti;)


      • moon(rekattu jo)
        vaan sitten kirjoitti:

        hiukka herkkä hipiä?:) Nytkyllä lähden, tasaisesti;)

        jo suhun hieman rakastunu, niinpä luulen ma. Vaikka ite sitä vähän yritänkin välttää!!


    • Onni

      naisia ole olemassakaan, on vaan monimutkaisen
      lokiikan omaavia ja sitten näitä vähän normaalimpia
      naisia:)

      • se menee;

        skolioosipotilaskin;)


    • Poronainen.

      kiero ja epäluuloinen mies.

      • poromies

        tavannu enempiki meikäläisiä?


    • vailet

      mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että halu yhtä suureen kierouteen on miehillä, mutta taito loppuu kesken. Minun elämäni tielle on kyllä sattunut monta kieroa ja epäluotettavaa miestä, että vaikka kuka mitä vastaan pistäisi niin minun kokemukseni on, että kieroja miehiä on paljon enenmmän kuin naisia.

      • syy siihen että luullaan mesten olevan kierompia kuin naiset johtuu vain siitä että miehet kärähtävät helpommin. naiset oppivat jo lapsena yaidot vedätykseen ja miehet pääsevät haroittamaan taitojaan vasta armeijaiässä.


      • johtuu
        bar.sinistra kirjoitti:

        syy siihen että luullaan mesten olevan kierompia kuin naiset johtuu vain siitä että miehet kärähtävät helpommin. naiset oppivat jo lapsena yaidot vedätykseen ja miehet pääsevät haroittamaan taitojaan vasta armeijaiässä.

        että naisten on kyseiset taidot jo lapsena opittava????


    • viekkaampaa

      Hetken mielijohteesta syntynyt aloitus eilen kuullusta keskustelusta työpaikalla.
      Siinä kuuden naisen joukko suunnitteli viikonloppua miestenpään menoksi.
      Rattoisaa ja viekasta viikonloppua.

      • yksi kuudesta

        Silitellään vähän:=))DDDD.


    • Pirre*

      kierous ei ole sukupuoleen sidottua, - ja mitähän aloittaja sitten tarkoittanee kieroudella?

    • vaikuta

      aivotoimintaan ;))

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3393
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      212
      2827
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1696
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe