Löytyyköhän enää sen

viekkaampaa

Kuin kiero nainen.

47

2644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen suora

      nainen?;)

      • pirullisin

        Näillä palstoilla olen pannut merkille, että jo vusia sitten torjutut naiset jaksavat kotkottaa ja kaakattaa samaa herjaa vaikka heidän "muninta-aikansa" on jo taakse jäänyttä elämää.


      • niin sanottu
        pirullisin kirjoitti:

        Näillä palstoilla olen pannut merkille, että jo vusia sitten torjutut naiset jaksavat kotkottaa ja kaakattaa samaa herjaa vaikka heidän "muninta-aikansa" on jo taakse jäänyttä elämää.

        kokemuksen rintaääni sinusta syvänä soivan?;)


      • hohhoijaa..
        pirullisin kirjoitti:

        Näillä palstoilla olen pannut merkille, että jo vusia sitten torjutut naiset jaksavat kotkottaa ja kaakattaa samaa herjaa vaikka heidän "muninta-aikansa" on jo taakse jäänyttä elämää.

        monta muijaa ja kaikki kaipaa muka sua nuijaa? Heh heh..


    • pahimmillaan pedoista hirvein. Sukupuolella tuskin on paljonkaan merkitystä, onpa kysymys sitten hyvästä tai pahasta.

      Onkohan korkkiruuvi viekas?

      • varmaankin

        ainakin kihara?;)


      • viekkaampaa

        Kierolla naisella pullon auki.?

        ps.Orvokki sinä olet kiva pitkis:=)


      • edes avata?
        viekkaampaa kirjoitti:

        Kierolla naisella pullon auki.?

        ps.Orvokki sinä olet kiva pitkis:=)

        Kiero nainen on usein se pullon henki?;)


    • viekkaampaa

      Tälläinen,sanotaan nyt henkilö myös keskivertoa älykkäämpi.

      • liikaa kysellä

        keneltäkään? Voi joutua kierteeseen?;) Ja kieroutua?:)


      • Kutvonen M

        "Älykäs"ainakin osaa olla viekas.:))


      • kieroutunut sitten
        Kutvonen M kirjoitti:

        "Älykäs"ainakin osaa olla viekas.:))

        olisi tämä "älykäs" Kutvonen M ?;) Kun kusti polkee, niin posti kulkee?


    • yhden

      Sanna Kiero oli aikanaan hyvä hiihtäjä. Viekas se ei osannut olla, kun doping jäi mustikkasoppaan ja sekin kaatui numerolapulle siinä kiireessä, mitä näin.

      Nyt kaikki naiset osaavat olla viekkaita. Sen takia iso osa ukoista on alkanut homoiksi, mutta ei sekään taida olla yhtään parempi homma.

      • hymyä edessäpäin

        osaa olla viekkaita jopa omat siskot ja äiti juonittelevat toisiaan vastaan.


      • Nythän se sitten paljastui,miksi homoja on niin paljon..:DD


    • Liero mies

      on kieroakin naista ällömpi ja viekkaampi olio!

    • Polle

      .. ja se on kiinalainen nainen, kertoo ne jotka ovat kokeneet!

      • Silimiä vettää

        kieroon ja tekkoo miel riisiä?;)


    • "Itse hän uskoo niin...

      sukupuolella on mitään tekemistä kierouden kanssa.

      Niin omituista kuin se onkin, eräs kieroimpia tapaamiani henkilöitä, on ollut oma isäni.
      Hän oli ihminen, joka osasi selittää asian kuin asian, vaikka mustan valkoiseksi. Lopulta hän ilmeisesti uskoi sen itsekin.

      Vaikka vanhempani erosivat jo, kun olin aika pieni, osasi isäni sekoittaa meidän elämämme monta kertaa senkin jälkeen.

      Pidin isääni hyvinkin lahjakkaana, monellakin eri alalla, mutta kierous oli se, jonka hän kehitti pisimmälle. Silti se ei ole estänyt sitä, että häntä rakastin.

      Rehellisyyden olen onnekseni perinyt äidiltäni.

      Kauan sitten oli laulu, jossa nuo nicin sanat kertoivat ihmisestä, joka itsekin uskoo valheisiinsa.

      • on yksi teatterilava,

        valitettavasti joillekin yhtä tärkeä esiintymisfoorumi kuin elämä itse:)


      • Itse hän uskoo
        on yksi teatterilava, kirjoitti:

        valitettavasti joillekin yhtä tärkeä esiintymisfoorumi kuin elämä itse:)

        piikkisi minuun tarkoitettu? Kun nyt otan ensimmäisiä askeleitani tällä foorumilla, luuko heti kurkkuun?

        Olen erittäin hämmästynyt täällä vallitsevasta ikävästä, ja toisia kirjoittajia halventavasta ilmapiiristä.

        Ikävä, jos on kiellettyä kirjoittaa omasta elämästään, kun muidenkaan elämästä ei osaa.


      • nyt nii-iiin
        Itse hän uskoo kirjoitti:

        piikkisi minuun tarkoitettu? Kun nyt otan ensimmäisiä askeleitani tällä foorumilla, luuko heti kurkkuun?

        Olen erittäin hämmästynyt täällä vallitsevasta ikävästä, ja toisia kirjoittajia halventavasta ilmapiiristä.

        Ikävä, jos on kiellettyä kirjoittaa omasta elämästään, kun muidenkaan elämästä ei osaa.

        kiero olisi?:)


      • "Itse hän uskoo niin ...
        on yksi teatterilava, kirjoitti:

        valitettavasti joillekin yhtä tärkeä esiintymisfoorumi kuin elämä itse:)

        löytynytkään miestä / naista, vastaamaan kysymykseeni?

        Helppohan täällä on kiukutella, kun saa lapsen asteelle jäädä.


      • vastasin jo sinulle,
        "Itse hän uskoo niin ... kirjoitti:

        löytynytkään miestä / naista, vastaamaan kysymykseeni?

        Helppohan täällä on kiukutella, kun saa lapsen asteelle jäädä.

        kulta pieni...


      • "Itse hän uskoo niin ...
        vastasin jo sinulle, kirjoitti:

        kulta pieni...

        sinusta perusteellisen p****lijan, oonx väärässä?;)


      • Ei hassummin...
        "Itse hän uskoo niin ... kirjoitti:

        sinusta perusteellisen p****lijan, oonx väärässä?;)

        Olet ehdottomasti siinä oikeassa;)


      • "Itse hän uskoo niin ...
        Ei hassummin... kirjoitti:

        Olet ehdottomasti siinä oikeassa;)

        en nuku, kun noin kummia viestejä lähettelet!
        Ihmeihminen olet, mutta lykkiköön kukin omia latujaan! ;)


      • ei sitten olekaan
        "Itse hän uskoo niin ... kirjoitti:

        en nuku, kun noin kummia viestejä lähettelet!
        Ihmeihminen olet, mutta lykkiköön kukin omia latujaan! ;)

        ohitse?;)


      • "Itse hän uskoo niin ...
        ei sitten olekaan kirjoitti:

        ohitse?;)

        ihmeiden ajan enkeli, jonka pitäisi palauttaa minulle tämän foorumin hyvät puolet, kun itse olen jo havainnut, että täällä henki haisee rikiltä! :-O, ;)


      • sieltä päin tuulee
        "Itse hän uskoo niin ... kirjoitti:

        ihmeiden ajan enkeli, jonka pitäisi palauttaa minulle tämän foorumin hyvät puolet, kun itse olen jo havainnut, että täällä henki haisee rikiltä! :-O, ;)

        ja henkevät lehmät lentelevät:) Palautappa siinä sitten foorumin hyvä puolet:)


      • uusi ilmestys,
        sieltä päin tuulee kirjoitti:

        ja henkevät lehmät lentelevät:) Palautappa siinä sitten foorumin hyvä puolet:)

        etten hyviä, enkä huonoja puolia tiedä. Itse hain täältä asiallisuutta, joka edellisestä paikasta puuttui! En ole mikään Metusalem, joka on ikiaikainen.


      • itse ilmestyskirjan
        uusi ilmestys, kirjoitti:

        etten hyviä, enkä huonoja puolia tiedä. Itse hain täältä asiallisuutta, joka edellisestä paikasta puuttui! En ole mikään Metusalem, joka on ikiaikainen.

        peto lampaiden vaatteissa? Nytkyllä minäkään en mitä ilmeisimmin saisi nukutuksi, mutta toivotan sinulle kuitenkin mahdollisimman tasaisia yöunia:)


      • alkoi naurattamaan
        itse ilmestyskirjan kirjoitti:

        peto lampaiden vaatteissa? Nytkyllä minäkään en mitä ilmeisimmin saisi nukutuksi, mutta toivotan sinulle kuitenkin mahdollisimman tasaisia yöunia:)

        tämä meidän kirjeenvaihto, jossa ei ole järjen hiventäkään! Ihqja ollaan! Ihan pyrkii mua tuo naurattaminen pyrkimään pintaan!


      • antanut
        alkoi naurattamaan kirjoitti:

        tämä meidän kirjeenvaihto, jossa ei ole järjen hiventäkään! Ihqja ollaan! Ihan pyrkii mua tuo naurattaminen pyrkimään pintaan!

        periksi????


      • vaan sitten
        alkoi naurattamaan kirjoitti:

        tämä meidän kirjeenvaihto, jossa ei ole järjen hiventäkään! Ihqja ollaan! Ihan pyrkii mua tuo naurattaminen pyrkimään pintaan!

        hiukka herkkä hipiä?:) Nytkyllä lähden, tasaisesti;)


      • moon(rekattu jo)
        vaan sitten kirjoitti:

        hiukka herkkä hipiä?:) Nytkyllä lähden, tasaisesti;)

        jo suhun hieman rakastunu, niinpä luulen ma. Vaikka ite sitä vähän yritänkin välttää!!


    • Onni

      naisia ole olemassakaan, on vaan monimutkaisen
      lokiikan omaavia ja sitten näitä vähän normaalimpia
      naisia:)

      • se menee;

        skolioosipotilaskin;)


    • Poronainen.

      kiero ja epäluuloinen mies.

      • poromies

        tavannu enempiki meikäläisiä?


    • vailet

      mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että halu yhtä suureen kierouteen on miehillä, mutta taito loppuu kesken. Minun elämäni tielle on kyllä sattunut monta kieroa ja epäluotettavaa miestä, että vaikka kuka mitä vastaan pistäisi niin minun kokemukseni on, että kieroja miehiä on paljon enenmmän kuin naisia.

      • syy siihen että luullaan mesten olevan kierompia kuin naiset johtuu vain siitä että miehet kärähtävät helpommin. naiset oppivat jo lapsena yaidot vedätykseen ja miehet pääsevät haroittamaan taitojaan vasta armeijaiässä.


      • johtuu
        bar.sinistra kirjoitti:

        syy siihen että luullaan mesten olevan kierompia kuin naiset johtuu vain siitä että miehet kärähtävät helpommin. naiset oppivat jo lapsena yaidot vedätykseen ja miehet pääsevät haroittamaan taitojaan vasta armeijaiässä.

        että naisten on kyseiset taidot jo lapsena opittava????


    • viekkaampaa

      Hetken mielijohteesta syntynyt aloitus eilen kuullusta keskustelusta työpaikalla.
      Siinä kuuden naisen joukko suunnitteli viikonloppua miestenpään menoksi.
      Rattoisaa ja viekasta viikonloppua.

      • yksi kuudesta

        Silitellään vähän:=))DDDD.


    • Pirre*

      kierous ei ole sukupuoleen sidottua, - ja mitähän aloittaja sitten tarkoittanee kieroudella?

    • vaikuta

      aivotoimintaan ;))

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe