Tokyo Mew Mew (kysymyksiä)

Yllättynyt fani

Mew Mew ''ryhmäänhän'' kuuluu Ichigo, Lettuce(Retasu), Pudding(Purin), Zakuro ja Mint(Minto). Siihenhän tulee sitten 2 uutta jäsentä, Mew Berii ja Mew Ringo, ainakin netissä ja muilla sivuilla lukee niin. www.freewebs.com/dreamingmew

30

2441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animeen

      vain mangaan? Siis kumpaan tarkoitat niiden "uusien" jäsenten tulevan animeen vai mangan?

      • Yllättynyt fani

        Ainakin Berii tulee animeen ja mangaan(niin ainakin sanotaan joka sivulla ja muissakin paikoissa) mutta en tiedä Ringosta.

        -Yllättynyt fani


      • se...
        Yllättynyt fani kirjoitti:

        Ainakin Berii tulee animeen ja mangaan(niin ainakin sanotaan joka sivulla ja muissakin paikoissa) mutta en tiedä Ringosta.

        -Yllättynyt fani

        berii ehtii tulla mangaan enää, ku 6/7 mangasta on jo ilmestynyt. Tarkoitatteko kenties englannin- tai japanin kielistä Mew Mew'ä?


      • Yllättynyt fani
        se... kirjoitti:

        berii ehtii tulla mangaan enää, ku 6/7 mangasta on jo ilmestynyt. Tarkoitatteko kenties englannin- tai japanin kielistä Mew Mew'ä?

        Juu tarkoitan japaninkielistä mangaa ja toinen tuotantokausi tulee vissinkin kohta telkkarista japanissa.

        -Yllättynyt fani


      • Galaxia.
        Yllättynyt fani kirjoitti:

        Ainakin Berii tulee animeen ja mangaan(niin ainakin sanotaan joka sivulla ja muissakin paikoissa) mutta en tiedä Ringosta.

        -Yllättynyt fani

        Ringo on vain pelissä.


    • mewmewmew

      Tokyo mew mew A la mode on siis jatko-osa sarjalle ja Sangatsumanga on jo luvannut julkaista sen suomen kielisenä.

    • corina

      Tokyo Mew Mew Ála mode on bonussarja, joka julkaistaan täälä suomessakin heti TMM :n "loputtua." Ála modessa tulee uusi tyyppi, Berii Shirayuki (Mew Berii) mutta Ringo onkin sitten hahmo, joka suunniteltiin TMM Playstation peliin. Joten sitä ei nähdä mangassa.

      • Yllättynyt fani

        Kiitoksia paljon Corina! Nyt olen taas raiteilla ;) Mutta tiedätkö ollenkaan että onko se totta että Ichigo muuttaa Englantiin Masayan kaa ja sitten vasta Berii tulee...? O_o

        -Yllättynyt fani


      • corina
        Yllättynyt fani kirjoitti:

        Kiitoksia paljon Corina! Nyt olen taas raiteilla ;) Mutta tiedätkö ollenkaan että onko se totta että Ichigo muuttaa Englantiin Masayan kaa ja sitten vasta Berii tulee...? O_o

        -Yllättynyt fani

        Totta on :)


      • se on
        Yllättynyt fani kirjoitti:

        Kiitoksia paljon Corina! Nyt olen taas raiteilla ;) Mutta tiedätkö ollenkaan että onko se totta että Ichigo muuttaa Englantiin Masayan kaa ja sitten vasta Berii tulee...? O_o

        -Yllättynyt fani

        tylsää, kun ne muuttaa englantiin. :,((


      • Yllättynyt fani
        se on kirjoitti:

        tylsää, kun ne muuttaa englantiin. :,((

        Olen samaa mieltä, harmi ku Ichigo lähtee... :(
        Mää kannatan Ryouta ja Ichigoa, toivon että ne menis yhteen, sitten kun Ichigo muuttaa englantiin niin se Berii vie kaiken huomion ja Ryou saa vissinkin uuden ihastuksen >:(

        -Yllättynyt fani xP


    • ichigo.kitten

      mä asun espanjassa ja ostin tokyo mew mew a la mode nro 1 ja näin siinä vaan se berri

      ...............................................
      Säännöt:
      Älä hauku mua että asun suomessa, mä asun oikeesti espanjassa
      Älä hauku mua smurffiks

      • sentää..

        hoilota koko ajan tota espanja-pa...., ok? Ei pahalla :D


      • ichigo.kitten
        sentää.. kirjoitti:

        hoilota koko ajan tota espanja-pa...., ok? Ei pahalla :D

        Täh?? Kyllä mä asun espanjassa en mä huijaa, enkä missää suomessa


      • .............
        ichigo.kitten kirjoitti:

        Täh?? Kyllä mä asun espanjassa en mä huijaa, enkä missää suomessa

        Siis ketä kiinnosta tietää sun asuinmaa???


      • jos...
        ............. kirjoitti:

        Siis ketä kiinnosta tietää sun asuinmaa???

        sä haluut "reteillä" siitä sun "espanja-jutustas", nii on turha toivo, et ketää kiinnostaa. Sry.


      • Nimetön
        ............. kirjoitti:

        Siis ketä kiinnosta tietää sun asuinmaa???

        Siis mä luin jostain et tokyo mew mewii tulis tavallista 7 osaa, ja sit viel 2 jtn bonus osaa? Mä ainakin näin kirjastossa sellasen tokyo mew mewin, jossa oli kannes joku blondi? Se on kait se berry. Berrystä löytyy kuvia ihan googlesta ^-^


    • mew mew fani

      tokyo mew mew ala mode on 2 osainen jatko sarja tokyo mew mew :ille.
      olen kuullut ja lukenut että siinä seikkailee kaikki vanhat tytöt paitsi ichigo jonka tilalle tulee Berri. Ringo Akain Mia ikumi loi tokyo mew mew playstation peliin. =) toivottavasti olin avuksi.

    • Pink-Mew-ichigo

      MMoi! mäkin oon ihan pihalla tästä Tokyo mew mew uusista hahmoista!! Tokyo mew mew a la mode kirjat on mun kaverilla ja se selittää siitä berrystä koko ajan!! ihansama mulle kuunnella sitä ku se ei voi ees lainata niitä!! koht ehkä ostan ite ne ala modet! Sitten taas Ringo kuka se on! en tiedä!! mutta nyt vähän aikaa tai siis pari viikkoa sitten toinen kaveri raahaa japanista tokyo mew mw playstaison pelin! jossa on se Ringo ja nyt Ringoon yks mun lempi hahmoista!(lempi hahmot: Ichigo,Ringo ja Pudding!)

    • Ichigo <3

      Ringohan ilmestyy vaan pelissä ja Berii ilmestyy mangassa. MUTTA MIKS KAIKKI HOKEE ET ICHIGO MUUTTAA POIS(vai minne ny olikaan)!!! Se tulee kirjassa 2 takaisin.

      • Ichigo <3

        siis se lähtee vaihtooppilaaksi iso-britanniaan tai mihin ny olikaan niin MAsayan kanssa! (jäi viime tekstistä pois koska kone sekos)


    • Mew Ichigo-fani

      Mew Ringo tulee kirjojen mukaan vain playstation peleille. A´ala mode tarkoittaa että muodikas tai muodin mukainen. Ichigo lähti Masaya Ayoaman kanssa Englantiin vaihto-oppilaaksi pariksi kuukaudeksi ja tulee takaisin A´ala moden ensimmäisessä kirjassa. Tokyo Mew Mewtä ei taida tulla enempää. Jos katsot Youtubessa on jo tosi paljon Tokyo Mew Mew videoita.

      • Mew Icgigo-fani

        Saako mistään tokyo mew mew pukuja. yks kaveri kerto että muka sais ja oon ettiny vaikka kuinka kauan mutta en oo löytänyt mistään. Voiko otkyo mew mew anime tulla Suomeenkin. Voisiko joku vastata tähän viestiin haluaisin tietää vastaukset.


    • eijamari

      missä sivuissa voi ladata tokyo mew mew jaksoja?
      ilmotakaa mun sähköpostiin [email protected]

    • katsonut fani

      Mew Berry tulee vain mangassa pokkarissa(8) eli tokyo mew mew ala mode 1.se vain on jatkoa tokyo mew mewille.on otta että ichigo menni vaihto oppilaaksi englantiin mutta tulee takaisin.mew berry on VAIN playstation pelissä

      • katsonut fani

        en kattonu viestejä sen kummenmin.Elikkä youtubesta näkee hakusanalla -tokyo mew mew episode 1 part 1-jaksoja jaksoon 52 asti(vain.)pokkareita on 9 ja 8,9 on tokyo mew mew alá mode 1 ja 2.ala mode tarkoittaa jonkun kanssa.yhessä jaksossa pai/pie käytti sitä sanaa :p


    • Vanha vastaus

      Eli siis, täällä on ollut monenlaisia vastauksia, mutta nyt sutten minäkin kerron;

      Ringoa EI nähdä animessa tai mangassa kummassakaan, hän esiintyy ainoastaan PlaysStation-pelissä, joka on julkaistu Japanissa.

      Berry ei esiinny ollenkaan animessa, mutta hän tulee Tokyo Mew Mew ála Modeen, jossa Ichigo on lähtenyt Englantiin vaihto-oppilaaksi Masayan kanssa. Ála mode on julkaistu seitsemän Tokyo Mew Mew kirjan jatko-osaksi, ja näitä ála mode-kirjoja on kaksi. Silloin siis Berry tulee mukaan.

    • Sel.

      Tokyo Mew Mew mangassa on 7 varsinaista osaa, ja 2 A la modea. A la mode on jatko-osa, joita on siis 2. Eikä Ichigo oo muuttanu Lontoosen, vaan mennyt vaihto-oppilaaksi.Sen jälkeen Ichigo tulee auttamaan muita Mew-tyttöjä. Ringon ja Berryn jälkeen ryhmään ei tule enää muita tyttöjä.

      • Sel.

        Niimpä, Ringo on videopeli hahmo, mutta Berry on mangassa.Mä kyllä luin jostain että Ringo esintyy A la´ mode 2:sessa.


    • löllö

      missä sivulal vois kattoo niitä jaksoja ilmaseksi? linkkiä kiitos :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe