Olen ikinuori mies. Myös hyvin riippuvainen kuusta. Kysymyksiä?
Jo edellinen täydenkuun aika meni jotenkin persiilleen. Just nyt on täydenkuun aika.
Viikko on olliutkin duuneissa kohtuullisen hyvä.
Sellaista selvää vitaalista piikkiä en näistä täysistä Kuista en ole huomannut...
tai vahvaa seksualisuutta kuitenkin, muija ihmetteli, mitä se on syönyt.
Olen laittanu merkille, että syviä depressiokausia on tulossa, jos
täydenkuun aika menee tavalliseen rutiinin mukaan.
A - Susi ym?
A-kuddikti
3
726
Vastaukset
- Hullu Kuu
....
- A-kuddikti
Kuu on vaan vahva, tiedostamatonkin vaikuttaja.
Aurinko kuitenkin kaiken elämän mahdollistaja Maapallolla.
- Moonshadoww
Kuu heijastaa auringon valoa kun on pimeää. se kuvastaa ihmisten näkymätöntä puolta. Rapu on eläinradan orpolapsi. Minusta kuu on rakastettava asia, se on suojaava, kun auringon uv-säteilyt tuhoavat. Kysyn siulta siis;
Mitä tunnet kuuta kohtaan? PIdätkö siitä vain pakolla vai rakastatko sitä todella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861494
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1131387Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras501199- 281094
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118942Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19862
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715- 44715