Keskuslukitus ei toimi toisella avaimella. Avain kyllä lähettää signaalin, mutta koodi ilmeisesti pyyhkiytynyt pois. MITEN AVAIN KOODATAAN UUDELLEEN? Eivät osanneet merkkiliikkeessä muuta sanoa kuin painele niitä nappeja jos se vaikka koodautuis. Aikamoista arpapeliä sanon minä!
nissan primera -02
NISSAN AVAIMEN KOODAUS
19
23072
Vastaukset
- kyllä kertoa..saat***!
"MITEN AVAIN KOODATAAN UUDELLEEN? Eivät osanneet merkkiliikkeessä muuta sanoa kuin painele niitä nappeja jos se vaikka koodautuis. Aikamoista arpapeliä sanon minä!"
No ei se siitä koodaudu vaikka painelet mitä nappeja. Ja jos noin sanoivat niin vittuilivat. Opelissa on se hyvä puoli että kun kaukosäädin ei toimi niin laitetaan avain virtalukkoon, käännetään virrat päälle ja painetaan kaukosäätimen nappia, jolloin koodaus on tehty.
Nissanit ja Mazdat onkin sitten eri juttu. Huolto-ohjekirjassa lukee vain "vie huoltoon jos ei toimi". Liikkeestä riippuen pyytävät koodauksesta 20-50€. Maksoin itse juuri 35€ tästä hommasta. Jos säädin tilttaa uudestaan niin sitten käännän jatkossa vain avaimesta. - Nisumies
Mutta toimineeko, enpäs tiedä.. taitaa olla tuossa mallista P11 -97 kyse.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001162&posting=22000000010710341- !!!!!
nyt avaimet pelittää. kiitos
- jaahassss
!!!!! kirjoitti:
nyt avaimet pelittää. kiitos
Toimiiko muuten Mazdoissa sama kikka?
- Nisumies
jaahassss kirjoitti:
Toimiiko muuten Mazdoissa sama kikka?
.. ennenkuin kokeilee. Tuo kikka löytyi Primera palstalta, lienee vaan Primera-kikka.
- Anonyymi
Mihin on sivu hävinnyt ?
- nats ja nats AVVAEN
Hei,,meneekö näin että.Kun minä tyhmyyttäni tiputin auton siis primeran vm-03 avaimen,ja varalta olen yrittänyt saada merkkiliikkeestä vara avaimen mutta mutta eipäs ole yksinkertaista, eivät saa koodattua sitä uutta avainta autooni eikä maahan tuojakaan oikein tiedä mistä johtuu, ja vanhan avaimen pystyy koodaamaan kuulemma uudelleen ja uudelleen,KYSYNKIN että onkos uudessa avaimessa vika vai niinkuin minulle sanottiin että täytyy vaihtaa koko poxsi että uusikin avain koodautuisi ja poxin hinta on noin 400€ plus uusi avain koodattuna 200€ sekä poxin vaihto työt päälle,niin onkos tämä tosiaan näin HELEVETIN vaikeaa vai kusetusta liikkeen puolelta koska onse ihme jos vanha avain koodautuu ja uusi ei. Kertokaa jos on kokemuksia, nm avaimeenko vuoden polttoaine rahat sitten menikin.
- Joskus korjaillu...
Joskus on ollut niin että uudessa avaimessa oleva "siru" on väärällä taajuudella toimiva. Elikkäs vanhasta avaimesta pitäs kattoo sen sirun väri ja verrata sitä uudessa olevaan...
- sam6
Mulla ALmera 03 jossa defan hälytin. Toisen kaukosäätimen "ovet auki" on rikki. Kumikulunut päältä ja näkee selvästi että joku painikkeen osa on irti. Miten tästä eteenpäin?
- Terveisin,Defa
Moi,Käypä tilaamassa lähimmästä merkki -tai varaosaliikkeestä uusi Defa kaukosäädin. koolausta tapahtuu turvakodin kanssa.Turvakoodi on luottokortin kokoinen muovikortti, joka on tulee aina hälytti en mukana.
- Möykky66
Nissan juke vaatia koodauksen, eikä millään vanhoilla keikoilla onnaa?
Mitä neuvoksi?- sormipoisnenästä
Mene merkkiliikkeeseen ja esitä ongelma huoltoneuvojalle.
- Wanha.asentaja
Luulitte ostaneenne auton, kun mainosmies ja automyyjä teitä kusetti. Saittekin tyyriin elektroniikkapelin, joka ei edes toimi ettekä saa sitä toimimaan!
Minulla pian 30 -vuotias auto, jossa kulumisvika virtalukossa alkoi kiukuttelemaan. Vaihdoin uuden lukon, 20 euroa plus omaa työtä parkkipaikalla (ei tullut katsottua kellosta kauanko). Ja taas toimii!
"Sellaisen osan rikkoutuminen mitä autossa ei ole, ei haittaa yhtään mitään"!
Ostakaa vain niitä rimpuloita lisää leuhkiaksenne kavereille elektroniikan ihmelaitteilla. Ja sitten kun niitä joudutte korjaamaan, saatte leuhkia, kenellä tuli kaikkein kalleimmaksi. Sillä aikaa minä vain ajan autollani. Wanhassa wara parempi!- jäkäjäkäjäkä
Aja sinä vain 30 vuotisen sotasi kanssa ja ropaa sitä kolhoosisi parkkipaikalla.
- harmistusta
Täällä Qashaissa ilmeni tuo vika,eli kaikki lukot eivät sulkeutuneet.Ohjekirja neuvoi kohdassa 'vaihtaminen mukavuustavalta tunkeutumisenestotavalle' puutteellisesti varmaan käännöstekstin takia.A-osa kohta kaksi antoi käsityksen,että avaimen avaamis-ja lukitusnappia pidettäisiin 5 sek.aika painettuna.Tein tuon siten,että ensin avaamisnappia 5sek. sitten lukitusnappia 5sek painettuna.Näin avain rupesi toimimaan moitteettomasti.
Oman alueen merkkikorjaamokaan ei tiennyt tuota,alkoi vain esitellä sähkömoottorin vaihtoa myöten.- Anonyymi
Kiitos vinkistä, sain vara-avaimen toimimaan moitteettomasi :)
- Anonyymi
Herttoniemen autonavaimet firma koodaa
- Anonyymi
acrikolan kadulla myös auto-avain firma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
acrikolan kadulla myös auto-avain firma
siis agricolankadulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105