Aurinko RAVUSSA, nouseva JOUSIMIES

EesTaas

Muita joilla tämä haastava yhdistelmä, aurinko ravussa, nouseva merkki Jousimies?

"Ei ihan helppoo, mut eiköhän se siitä"... sanoi yksikin astrologi.
Kovin vastakkaisia nämä kaksi, tulta ja vettä, tulimerkki Jouskari huitelee mielellään maailmalla ja Rapu taas lämmittää kotona sohvaa etc.
Ja kun nouseva merkki antaa sen tärkeän ensivaikutelman, saa minustakin kuulemma ensin aivan toisenlaisen kuvan mitä sitten lopulta ravun kuoren paljastuu ja itsekin huomaan näitä ristiriitaisuuksia..

10

2682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän vaikuttaa

      myös melkoisesti kokonaisuuteen.

      Aurinko- ja Kuumerkit

      Aurinkomerkki kuvaa sitä, minkälaisen kuvan muut ihmiset sinusta muodostavat. Se kertoo, millainen on egosi, millaisia tapoja ja ominaispiirteitä sinulla on, kuinka luja tahdonvoimasi on ja millainen vaikutus sinulla on ympäristöösi - eli aurinkomerkkisi liittyy ulkoiseen minääsi.

      Kuumerkki sen sijaan ilmentää sisäistä minääsi. Kuumerkki kertoo passiivisesta puolestasi, tunteistasi ja kokemuksistasi. Se kertoo, miten kommunikoit ihmisten kanssa, minkälaisia ihmissuhteita tulet todennäköisesti muodostamaan ja miten ymmärrät toisia ihmisiä tunnetasolla. Jos tiedät oman kuunmerkkisi, pystyt ehkä ymmärtämään paremmin mielialan vaihtelujasi ja reaktioitasi, tarpeitasi ja herkkyyttäsi.

      Kuumerkki ilmentää seuraavia asioita:

      * vaistonvaraiset reaktiot
      * syvimmät tarpeet
      * salaiset toiveet ja halut
      * syvimmät mieltymykset ja inhon tunteet
      * mielialan vaihtelut
      * mustasukkaisuus ja ilo
      * mielikuvitus
      * pelot ja pakkomielteet
      * miten muut ihmiset ymmärtävät sinua
      * yksityiselämän käyttäytyminen
      * miten suhtaudut toisiin ihmisiin ensitapaamisella
      * miten tulet tunnetasolla toimeen rakastamiesi ihmisten kanssa
      * päivittäiset tavat ja rutiinit
      * kotiympäristö ja elintavat
      * perhesuhteet
      * turvallisuudentarve
      * äitisuhde
      * suhteet muihin tärkeisiin naisiin
      * luovuus
      * henkinen tyytyväisyys
      * säännöllisesti toistuvat ylä- ja alamäet
      * alitajuiset muistot
      * hoivaamisvietti
      * varhaislapsuus
      * alitajuinen ehdollistaminen
      * perheen vaikutus
      * lapsena opitut käyttäytymismallit, jotka vaikuttavat vielä aikuisenakin

      http://www.geocities.com/uskonto6/astrologiaa.html

      http://www.geocities.com/uskonto6/kuumerkkik.html


      Nousevan merkkisi vaikutushan voimistuu sitä mukaa mitä vanhemmaksi tulet. Eli todennäköisesti jousimiesmäiset piirteesi korostuvat vielä entisestään.

      • EesTaas

        Joo, se kuu sieltä unohtui, eli Kaloissa keikutaan ja turhankin herkästi se venettää välillä keikuttaakin..


      • outo
        EesTaas kirjoitti:

        Joo, se kuu sieltä unohtui, eli Kaloissa keikutaan ja turhankin herkästi se venettää välillä keikuttaakin..

        Olisipa mielenkiintoista tutustua lähemmiin toiseen aurinko-rapu, nousumerkki-jousimies, kuu-kalat.
        Tunnen itse, että tämä yhdistelmä tekee minusta
        todella monipuolisen ihmisen, jota on vaikea asettaa mihinkään totuttuihin kaavoihin.
        Olen "maailman kansalainen", toisaalta perhe ja suku ovat hyvin rakkaita ja tärkeitä. Näiden yhteen sovittaminen vaatii todella luovuutta ja mielikuvitusta, onneksi rapu ja kalat antavat sitä. Rapu ja kalat antavat tunteideiden syvyyden ja jousimies rohkeutta ilmaista ne.


    • rapumies22v

      Jepulis, mäkin oon nouseva jousimies ja kuumerkiltäni kaksonen. Melkoista tutkimusmatkailua on kyllä ollut tähänastinen elämä, kun on yrittänyt selvittää mitä oikein tahtoo ja minne on menossa. Välillä tuntuu, että ristiriidat repii joka suuntaan.

      Mutta kyllä se tästä kun tekee töitä itsensä kanssa, onpa elämä ainakin mielenkiintoista :)

    • rapu-jouskari-kauris (n)

      Minä oon aurinkomerkiltä rapu, nouseva merkkini on jousimies ja kuu on kauriissa.

      Täytyy myöntää, että tunnen itseni ravuksi..mutta jousimies tuo vauhtia tähän rapuun. Ihastun yleensä kaurismiehiin...kauris on kuumerkkini. Kauris näkyy mussa harkintakykyisyytenä ja vakavahenkisyytenä (vakavilla asioilla en laske leikkiä ja en pidä siitä, että muutkaan laskevat).

    • -87

      Nouseva jouskari, aurinko rapu ja kuu skorpioni.

      Mustakin saa ihan erilaisen vaikutelman kuin mitä oikeasti olen. varsinkin kun on kuu skorpionissa, olen vähän sellanen salaileva luonne ja aika harva, tai ylipäänsä kukaan tietää millainen olen. Tuskin itsekkään tiedän...
      Nouseva merkki kuvastaa sitä millaisen ensivaikutelman ihmisestä saa ensinäkemällä ja se vaikuttaa myös koko ulkoiseen olemukseen.
      Musta kuulemma saa sen vaikutelman et oon rempseä, rohkea, ja ehkä vähän pinnallinen vaikka omasta mielestä oon todella herkkä ja syvällinen.

    • _psychosocial_

      Täällä sama, aurinko rapu ja nousumerkki jousimies :D & Kuu Leijona.

      Jos joku kurkistais pään sisään, niin huomais et siellä pyöris semmonen vuoristorata että huhhuh...

    • Minäkin!

      Aurinko rapu, nouseva jouskari ja kuumerkiltä vesimies :)

    • WEQ

      aurinko rapu nouseva jousimies ja kuumerkki vesimies kuin myös täällä!
      kuten ylemmällä, jännä :D

    • minävaaan4

      Täällä taas aurinko rapu, nouseva jouskari ja kuumerkki rapu.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      696
      5380
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3347
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2593
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2419
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe