Näin unen, jossa lapsuudenkotini paloi ihan kokonaan. Katselin paloa sivusta ja tunsin suurta helpotusta. Toivoin ettei palokunta vaan ehtisi sammuttamaan, eikä sitä näkynytkään. Syttymissyy ei tullut unessa esille.
Kun lapsuudenkoti oli palanut, siirryin tähän nykyiseen kotiini hyvin onnellisena siitä, ettei se vanha talo enää voi häiritä minua.
Minkälaisia ajatuksia herättää?
Palava talo
4
437
Vastaukset
- arvaaja.
että olet nyt sinut itsesi kanssa?
- salasuhde.......
Saat helpotusta sinua kauan vaivanneesta asiasta,Ehkäpä olet käsitellyt sen tavalla tai toisella perinpohjaisesti ja asia jää taaksesi.
Sinulla on tai tulee olemaan suhde ja sitä ei saisi muut tietää,mutta tarkkailijoita on,joten jos tällaiseen suhteeseen on mahdollisuus,niin ole varovainen- vanhempien kanssa
olet itsenäistynyt,lapsuudenkotia ei enää tarvitse,siksi se joutaa palaa.
(ja koska et halunnut palokuntaa,kaikki ei siellä ollut hyvin?)
- ap.
itsekin ajattelin sen vähän samansuuntaisesti. Reality-elämässä eräs lapsuudenperheen jäsen piti minua silloin pienenä jatkuvan pelon vallassa sairailla taipumuksillaan. Nyt aikuisena olen käsitellyt paljon niitä tapahtumia, ilmeisesti alan olla jo voiton puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706624
- 594502
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283178- 613007
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341369
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471293