Onko vihjeitä suodattimien hankintaan. Hinta on melkoinen merkin omissa suodattimissa.
ILTO 440 suodattimet
17
8285
Vastaukset
- kve
katso tuolta. www.suodatinvalmiste.com
- täältä
www.wekkisuodatin.fi
- ork
Yllätyksekseni löysin lvi-liikkeestä halvemmalla kuin esim. Wekkisuodattimen hinta on. Saattaa myös löytyä rautakaupasta.
- Vertaillut
Lähtöhinta voi olla netistä tilattavilla suodattimilla alempi, mutta lähetyskuluineen hinta saattaa nousta korkeammaksi, kuin tavallisessa lvi- liikkeessä. Tinkaa hintaa alemmas!
- Nallu-karhu
Samoin on monella tuotteella. Netistä katsottuna halpaa huvia, mutta rahtien kanssa kokonaishinta nousee ja rautakaupasta saa halvemmalla. Pohdintapipo pitää valjastaa käyttöön siis...
- Aksu - 66
Nallu-karhu kirjoitti:
Samoin on monella tuotteella. Netistä katsottuna halpaa huvia, mutta rahtien kanssa kokonaishinta nousee ja rautakaupasta saa halvemmalla. Pohdintapipo pitää valjastaa käyttöön siis...
Niin maksaa se vaivaa hakea, palvelu maksaa ja bensa maksaa myös, totta että postikulut tai matkahuolto on rosvon hinnoissa verrattuna euroopan hintatasoon lähetyskuluissa !!!!
- Hannu
Löytyi Google-haulla tällainen kauppapaikka, jossa näyttäisi olevan varsin edullinen hintataso toimituskuluineen: http://www.kodinsuodatin.fi
- Poppipekka
Itse tilasin täältä, toimituskulut ei vielä selvillä tosin..
http://www.pelafilter.net/iltosuodattimet.php- hamsteri
Kulutustavaraahan nuo suodattimet on, joten pitääkö niitä aina ostaa se yksi kappale, menneenä syksynä tinkailin paikallisesta lvi-mymälästä 10 paketin hienosuodattimia ja muutaman metrin karkeasuodatin kangasta ja voi sanoa että varmasti säästi kun ei nuo hinnat tulevaisuudessa kuitenkaan alaspäin mene.
www.pelafilter.net Osta kerralla enemmän !! Kysy tarjous 98% kaikki LTO-Koneen suodattimet kuuluvat valikoimaan.
- suodattimen vaihtaja
Täälläkin näyttää olevan oikeen hintaisia suodattimia.
http://www.tyokalunetti.fi/ - iltomies
Itse löysin täältä halvimmat www.suodatinpiste.fi
- Onneton yritys
Tuo taitaa olla vaan suodatinpisteen mainos ja iltomies yrittäjä itse
- googlaaja
ja lisää www.suodatinmaailma.fi/ilto-suodattimet.
Näyttäis olevan monessa mallissa edullisin netissä toimiva.
- rautavainetti
Mitäs nuo maksaa rautakaupassa tällä hetkellä ? Kuka tietää mikä on netin halvin hyvä ilto 440 suodinsarja toimitusmaksu eli kannattaako tilata vai mennä hakemaan rautakaupasta ?
- Mr Excel
Tarjoamme erilaisia lainoja yksityishenkilöille (henkilökohtainen laina), ja yhteistyötä elinten korolla 3% annul.This on auttaa sinua saavuttamaan taloudelliset velvoitteet erityisesti käynnissä maailman rahoituskriisistä. Voit lainata välillä 1000 - 50000000 (Pounds, euroissa tai dollareissa) myöhempiä kyselyjä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse ([email protected]) Terveisin
- Keijo J.
Myös www.suodatinmyynti.fi verkkokaupasta löytyy edullisesti suodatinta 440:seen.
Toimituskulut 5,90 eur/toimitus.
Valikoimasta myös pölypussit ja imureitten suodattimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2155931
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263684- 822567
- 372090
- 331882
- 431851
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431