Moi!
Aikeissa aloittaa ratsastus, mitä kokemuksia porvoon talleista, hopea, kylmäkivi, hagnäs?
Ratsastustallit porvoossa
4
559
Vastaukset
- heppa33333333
Kaikki hyviä! Käy kokeilemassa kaikkia ja ota omasi. Jokainen on hieman erilainen, mutta voin sanoa että kaikissa on hyvät ja huonot puolensa.
- heppoja
Itse ratsastin 5 vuotta Hopealla.
Sillon siellä oli tosi huono ilmapiiri,mutta hevoset olivat hyväkuntoisia ja pirteitä. En sitten tiedä mitä siellä nykyään tapahtuu.
Itse suosittelisin kuitenkin Hopean tallia,koska itsellä kokemusta paikasta.
Kylmäkivellä...ainakin silloin kun itse ratsastin,niin kuulin huhupuheita,että opettajat töykeitä ja omistaja ryyppää harva se päivä.
Kannattaa kokeilla niillä irtotunneilla,vaikka ne kalliita ovatkin,mutta sillä keinolla saat tietää,että mikä Sinulle paras. :) - polle22222222222222
kylmäkivi on oikein hyvä paikka. Ilmapiiri on rento ja opettaja osaa opettaa.. ei lässytä samalla tavalla kuin hopean opettajat. Kun ratstastetaan niin ratsastetaan kunnolla eikä vain kökötetä siellä kuin perunasäkit. Omistaja on eri kuin opettaja, eikä se nyt aina juo. Tuskin edes tallilla näkyy.
- kylmiksen kävijä
HEPPOJA = Huhupuhetta olet kyllä kuullut :O En ole IKINÄ kuullut tallin omistajan ryyppäävän ja olen tallilla ratsastanut 4 vuotta, kaksi kertaa viikossa. Lisäksi tallin omistaja pitää melkein kaikki tunnit (lukuun ottamatta omistajan siskoa joka pitää n. 4 kertaa viikossa tunteja) ja omistaja on osaava ja ratsastuksessa pääsee todella hyvin eteempäin. Suosittelen ehdottomasti =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381