Aihe

Taistelukalasta...

joku luuseri

Voiko taistelukalaa pitää yksin akvaariossa vai tarvitseeko se muita kaloja akvaarioon kaverikseen?

3

420

Vastaukset

• Vaikka ihan yksin, ei tarvitse allasseuraa. Pohjalle voit ottaa jotain, riippuen tietenkin altaan koosta. Eipähän tartte jännittää minkälainen luonne on, joillakinhan on tapana teurastaa allasseuransa eli ovat ns. sosiopaatteja.

• Nykyään kaupoissa myytävät taistelukalat aika sopuisia varmaankin.. Itelläni on ollut kaksi uros taistista perätysten (kun edellinen kuoli ostin toisen tilalle) kirsikkabarbien, piikkisilmän ja partiksen kanssa. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kukaan ei ole näykkinyt ketään jne. :) Vaikka eläinkaupassa varoittivat kirsikoista.. ja mulla vielä pieni pytty..

Onpahan noita ollut ihan yksinäänkin mulla, erakkona tulevat toimeen itsensä kanssa! :D

• Maria@ kirjoitti:

Nykyään kaupoissa myytävät taistelukalat aika sopuisia varmaankin.. Itelläni on ollut kaksi uros taistista perätysten (kun edellinen kuoli ostin toisen tilalle) kirsikkabarbien, piikkisilmän ja partiksen kanssa. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kukaan ei ole näykkinyt ketään jne. :) Vaikka eläinkaupassa varoittivat kirsikoista.. ja mulla vielä pieni pytty..

Onpahan noita ollut ihan yksinäänkin mulla, erakkona tulevat toimeen itsensä kanssa! :D

Meidän edellinen ukko tappoi akkansa, eli se siitä rauhallisuudesta. Sitä edellinen oli kiltti ja sitäkin edellinen oli kiltti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      11588
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      7689