Voiko taistelukalaa pitää yksin akvaariossa vai tarvitseeko se muita kaloja akvaarioon kaverikseen?
Vastaukset 3
- hoitaja
Vaikka ihan yksin, ei tarvitse allasseuraa. Pohjalle voit ottaa jotain, riippuen tietenkin altaan koosta. Eipähän tartte jännittää minkälainen luonne on, joillakinhan on tapana teurastaa allasseuransa eli ovat ns. sosiopaatteja.
- Maria@
Nykyään kaupoissa myytävät taistelukalat aika sopuisia varmaankin.. Itelläni on ollut kaksi uros taistista perätysten (kun edellinen kuoli ostin toisen tilalle) kirsikkabarbien, piikkisilmän ja partiksen kanssa. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kukaan ei ole näykkinyt ketään jne. :) Vaikka eläinkaupassa varoittivat kirsikoista.. ja mulla vielä pieni pytty..
Onpahan noita ollut ihan yksinäänkin mulla, erakkona tulevat toimeen itsensä kanssa! :D - hoitaja
Maria@ kirjoitti:
Nykyään kaupoissa myytävät taistelukalat aika sopuisia varmaankin.. Itelläni on ollut kaksi uros taistista perätysten (kun edellinen kuoli ostin toisen tilalle) kirsikkabarbien, piikkisilmän ja partiksen kanssa. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kukaan ei ole näykkinyt ketään jne. :) Vaikka eläinkaupassa varoittivat kirsikoista.. ja mulla vielä pieni pytty..
Onpahan noita ollut ihan yksinäänkin mulla, erakkona tulevat toimeen itsensä kanssa! :DMeidän edellinen ukko tappoi akkansa, eli se siitä rauhallisuudesta. Sitä edellinen oli kiltti ja sitäkin edellinen oli kiltti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS671997Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13850Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52756Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke43682- 43651
- 47614
- 80606
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 48531