Liverpooliin halvimmillaan

Eli marraskuussa ois tarkotus mennä Liverpooliin... Lento mielummin edullisissa hintaluokissa... Ryanair on nyt sitte etsiskelyjen jälkeen halvin...
Mitä immeiset ovat mieltä Ryanairista... ite kun ei ole sillä tullut lennettyä kertaakaan ja olen kuullut siitä sekä hyvää että huonoa...

5

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EesTaas

      Lentänyt Ryanairilla kerran Dublinista Manchesteriin ja teki mitä lupasi eli perille pääsin.
      Ei aivan auennut mitä epäröit jos sulle muuten halppislentofirma ok eli et kaipaa palveluja lennolla? Se on ainoa ylipäätään jolla pääsee suoraan Suomesta Liverpooliin, ilman vaihtoja, se olis mulle jo iso plussa.
      Ei kai noin lyhyellä lennolla kummoisia palveluja tarvitse?

      • Eipä noilla palveluilla ole mitään suurta merkitystä... Lähinnä tuota luotettavuutta ja matkatavaroiden perille pääsyä yms pohdiskelin...


      • kotoisalta
        yellowbutt kirjoitti:

        Eipä noilla palveluilla ole mitään suurta merkitystä... Lähinnä tuota luotettavuutta ja matkatavaroiden perille pääsyä yms pohdiskelin...

        kentältä sen kakkosterminaalista suoraan Liverpooliin, ei matkatavaroiden katoaminen ole ollenkaan todennäköistä. Ja Ryanair lentää keskimäärin erittäin hyvin aikatalussa.


    • poistettu--

      Tällä paikalla oli asiallinen viesti, jossa Ryanairilla useita kertoja lentänyt kertoi kokemuksistaan ja antoi vinkkejä, mitä kannattaa huomioida Ryanairilla matkustetaessa.

      Käsittämätöntä, että palstan sheriffi poisti erittäin informatiivisen viestin, jossa ei ollut minkäänlaista mainontaa. Tuntuu että sheriffillä ei ole homma oikein hanskassa ja hänen olisi syytä itse vapaaehtoisesti luopua tehtävästään.

      • nykyinen serihvi

        tuntuu ampuvan umpimähkään. Hänen "lainvartiontinsa" muistuttaa pelottavasti sen poliisivitseistä tutun lukutaidottoman poliisin tempauksia.

        Sheriffin pitäisi nähdä metsä puilta!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe