Etsimme lukupiiriimme lisää innokkaita lukijoita! Meitä on n. 5 henkeä tällä hetkellä, ikäluokkaa 15-22v. Jokainen meistä lukee saman kirjan tietyssä ajassa ja sitten keskustelemme siitä netissä omassa msn-yhteisössämme, jota on varsin helppo käyttää. :D Tähän asti piirimme on toiminut varsin hyvin ja hyviä lukukokemuksiakin on osunut kohdalle monesti.
Jos olet kiinnostunut liittymään, vastaa tähän keskusteluun! Olisi mukavaa saada uutta verta joukkoon. :>
Lukupiiri
14
966
Vastaukset
- Lukija täältä Suomen maalta
Hei! Minua kyllä kiinnostaisi suurestikin, mutta haluaisin kyllä hieman tietää, että onko teillä tälläinen tappotahti, että Saatana saapuu Moskovaan tällä viikolla ja ensi viikolla Rikos ja rangaistus. Olen koht' nuori. 15. Mutta jos haluatte minut mukaan, voin tulla, jos teidän tapanne lukea on inhimillinen ja sopii myös niille, kenellä on muita kirjojakin ja koulukin.
Odottaen vastaustanne
S.H.- tib-by
Ei todellakaan mennä kovaa vauhtia ei. Aloitin itse nyt syksyllä lukion enkä meinaa ehtiä lukea mitään muuta kuin koulukirjoja että en todellakaan pyydä lukupiiriläisiä lukemaan viikossa jotain tuhatsivuista monsteria ja seuraavalla viikolla toista. :D Ja jos tunnet tarpeelliseksi skipata jonkun kirjan esim. koulukiireiden takia niin toki suomme tälläisen mahdollisuuden. :> Vielä kiinnostunut?
- Nimetön
tib-by kirjoitti:
Ei todellakaan mennä kovaa vauhtia ei. Aloitin itse nyt syksyllä lukion enkä meinaa ehtiä lukea mitään muuta kuin koulukirjoja että en todellakaan pyydä lukupiiriläisiä lukemaan viikossa jotain tuhatsivuista monsteria ja seuraavalla viikolla toista. :D Ja jos tunnet tarpeelliseksi skipata jonkun kirjan esim. koulukiireiden takia niin toki suomme tälläisen mahdollisuuden. :> Vielä kiinnostunut?
Kiva, joo, olen vielä kiinnostunut. Mitens hoidetaan tämä tälläinen yhteydenotto?
- tib-by
Nimetön kirjoitti:
Kiva, joo, olen vielä kiinnostunut. Mitens hoidetaan tämä tälläinen yhteydenotto?
Laita vaikka mulle sähköpostia ([email protected]) niin lähetän sulle kutsun meidän yhteisöön. :>
Lisää porukkaa vaan. :D - myös tahdon
tib-by kirjoitti:
Laita vaikka mulle sähköpostia ([email protected]) niin lähetän sulle kutsun meidän yhteisöön. :>
Lisää porukkaa vaan. :Dtahtoisin.
Minkälaisia kirjoja lukupiirissänne luetaan? Pääseekö niiden valintaan vaikuttamaan (äänestys vai yksi valitsee)?
Lähettelenkin myöhemmin sinulle postia. - tib-by
myös tahdon kirjoitti:
tahtoisin.
Minkälaisia kirjoja lukupiirissänne luetaan? Pääseekö niiden valintaan vaikuttamaan (äänestys vai yksi valitsee)?
Lähettelenkin myöhemmin sinulle postia.Ennen valittiin kaikki yhdessä, nyt olen valinnut itse kerran yksin ilman muita piiriläisiä, mutta jatkossa kirjojen valinta hoituu eri tavalla, täytyy vielä miettiä miten olisi parasta, jotta jokainen voisi vaikuttaa. Idea on jo kehitteillä. :D
- tällaista
kuulostaa kivalta idealta, onkohan tällaista lukupiiriä missään yli 22 vuotiaille?
- kuulostaa mielenkiintoiselta
Itseasiassa ajattelin ihan samaa kun lukaisin aloittajan viestin. Olen kanssa yli 22. Mahdutaiskohan silti mukaan tähän, tai jos joku tietää jonku muun...
- tib-by
kuulostaa mielenkiintoiselta kirjoitti:
Itseasiassa ajattelin ihan samaa kun lukaisin aloittajan viestin. Olen kanssa yli 22. Mahdutaiskohan silti mukaan tähän, tai jos joku tietää jonku muun...
Meidän lukupiiriin otetaan mukaan ihan kaikenikäisiä, kerroin vain että meitä on tällä hetkellä 15-22-vuotiaita. :> Luemme yleensä nuorille ja aikuisille suunnattuja kirjoja, että sen ei pitäisi olla ongelma. Että tervetuloa vaan, mailitse pääsee mukaan: [email protected]
- minä kyllä
tib-by kirjoitti:
Meidän lukupiiriin otetaan mukaan ihan kaikenikäisiä, kerroin vain että meitä on tällä hetkellä 15-22-vuotiaita. :> Luemme yleensä nuorille ja aikuisille suunnattuja kirjoja, että sen ei pitäisi olla ongelma. Että tervetuloa vaan, mailitse pääsee mukaan: [email protected]
tunnen itseni liian vanhaksi lukupiiriinne joten jätän välistä :( Mutta tosiaan jos joku tietää tai on halukas aloittamaan lukupiirin joka koostuu yli 20v lukijoista niin olisin kiinnostunut liittymään mukaan!
- asiasta kiinnostunut
Tykkään kanssa kovasti lukemisesta ja tällainen piiri vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta mutta olen kanssa reilusti yli 20v. Olisi ihan kivaa jos joku järjestäisi lukupiirin yli 20v ikäisille ihmisille.
Semmoinen tuli mieleen, että tuota lukupiiri-ideaa voisi yrittää semmoisen fooruminkin puolella. Osoitteessa www.kirjatoukka.com on kirjoihin ja lukemiseen erikoistunut foorumi, jonka toiminta voisi olla vilkkaampaakin. Lukupiiri voisi kummasti kohentaa foorumieloa. Tulkaa, kiinnostuneet, foorumille ja sanokaa. Viritellään lukupiiri pystyyn.
- tulin... :)
matthau kirjoitti:
Semmoinen tuli mieleen, että tuota lukupiiri-ideaa voisi yrittää semmoisen fooruminkin puolella. Osoitteessa www.kirjatoukka.com on kirjoihin ja lukemiseen erikoistunut foorumi, jonka toiminta voisi olla vilkkaampaakin. Lukupiiri voisi kummasti kohentaa foorumieloa. Tulkaa, kiinnostuneet, foorumille ja sanokaa. Viritellään lukupiiri pystyyn.
Kävin tutustumassa siihen foorumiin.. ihan kivalta vaikutti, vaikka vähän enemmän sais elämää olla :) Jostain syystä en kuitenkaan saanut viestiäni perille .. lähetä-nappi tyhjensi vain koko näytön :) Mutta kiinnostunut olisin vieläkin..
- apua
matthau kirjoitti:
Minnes osastoon tuonne sitten lukupiiri kyhätään kokoon ? Osastojahan on ties' kuinka monta tuolla. Ja kuka tuon lukupiiri toiminnan sitten käynnistää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394