Hei! Ja kiitos jo etukäteen, jos joku mukava ihminen nainen tai mies viitsisi kertoa minulle, minkälaisia kaksosmiehet ovat? Mitä yleistyksiä tai muuta horoskoopit heistä kertovat? Olisin iloinen, jos joku vastaisi. T: Tietämätön nainen
Minkälainen kaksosmies on?
16
6009
Vastaukset
- Tietämätön nainen
Hei! Ja kiva kun vastasit, luen tekstin mielelläni, oikein mukavaa lauantai päivän jatkoa sinulle:)
- ikuinen teinipoika
Tämä pitää todella paikkansa!
- Gem61
Heikäisesitteon!!
Niin, kaksosmiehistä. Olen 25.5 oikein omana nimpparina syntyny, ei ihan nuorikaan ennää.
Oon ollu jotenki koko elämäni eläny sivusta seuraajana. Nyt vanhempana olen sen ymmärtänyt. Olis pitäny hankkia omaisuudet jne. Olen yrittänyt kaikkia ymmärtää ees jotenki. Joskus paremmin, joskus huonommin. Kaksosen huonoin puoli on sen kunnianhimottomuus. Jotenki... Kuitenki oon ymmärtäny, että tässä maailmassa tarvitaan toisen ymmärtämistä ja rakkautta, kuin maallista hyvää. Kaksonen osaa antaa hellyyttä, koska ymmärtää olevansa itse jotenki koko ajan hukassa, vaikka on ajasta ja maailmasta tietoinen. Kaksoselle ei maailmallinen rikkaus lopulta todellakaan merkitse kovin paljoakaan.. Kun hän vain saisi sielulleen rauhan vaikkapa toisen ihmisen kautta. Kaksonen taistelee tavallaan koko ajan itsensä kanssa, ja elää elämäänsä enemmän "päässänsä" kuin ns. todellisuudessa. Meille todellisuus saattaa olla hyvin paljon helpompaa, kuin esim. hyvin kunnianhimoisille ja suvaitsemattomille luonteille.
Olis vaikka kuinka paljon... mutta antaa olla tällä kertaa.. - LEWTON
Gem61 kirjoitti:
Heikäisesitteon!!
Niin, kaksosmiehistä. Olen 25.5 oikein omana nimpparina syntyny, ei ihan nuorikaan ennää.
Oon ollu jotenki koko elämäni eläny sivusta seuraajana. Nyt vanhempana olen sen ymmärtänyt. Olis pitäny hankkia omaisuudet jne. Olen yrittänyt kaikkia ymmärtää ees jotenki. Joskus paremmin, joskus huonommin. Kaksosen huonoin puoli on sen kunnianhimottomuus. Jotenki... Kuitenki oon ymmärtäny, että tässä maailmassa tarvitaan toisen ymmärtämistä ja rakkautta, kuin maallista hyvää. Kaksonen osaa antaa hellyyttä, koska ymmärtää olevansa itse jotenki koko ajan hukassa, vaikka on ajasta ja maailmasta tietoinen. Kaksoselle ei maailmallinen rikkaus lopulta todellakaan merkitse kovin paljoakaan.. Kun hän vain saisi sielulleen rauhan vaikkapa toisen ihmisen kautta. Kaksonen taistelee tavallaan koko ajan itsensä kanssa, ja elää elämäänsä enemmän "päässänsä" kuin ns. todellisuudessa. Meille todellisuus saattaa olla hyvin paljon helpompaa, kuin esim. hyvin kunnianhimoisille ja suvaitsemattomille luonteille.
Olis vaikka kuinka paljon... mutta antaa olla tällä kertaa..kaksonen on kunnianhimoinen
- bui6
huipputyyppejä ja seurallisia
- ikuinen teinipoika
Kaksospoika leikkii, kokeilee, miellyttää ja yrittää olla mieliksesi kaikein keinoin. On avarapiirteinen ja altis keskusteluihin melkein mistä hyvänsä. Hyvä sängyssä - romanttinen ja helläsydämmellinen. Tekee aina parhaansa tyydyttääkseen sinut.
Vaihteleva luonne. Vaihtaa partneriakin mielensä mukaan. Tosin ei tahdo pettää sinua, vaan katsoo vapauttaan miehen oikeudeksi. Ei kannata edes yrittääkään rajoittaa hänen vapauttaan! Se istuu kiinni selkäytimessänsä!
Älä yritä muuttaa kaksospoikaa.Jos et ole tyytyväinen häneen, niin päästä hänet vapaaksi!
Ymmärrä, että hän on riippuvainen vapaudestaan, jota hän pitää oikeutenaan. Vankeudessa (liian vartioituna tai liian yksitoikkoisessa suhteessa) hän tulee kuolemaan tai "karkaamaan".
Et voi omistaa kaksospoikaa. Et voi olla hänen ainoa naisensa. Älä yritäkään!
Ihana, vapaa, aurinkoinen ihminen, jos hänen vain sallitaan olla oma itsensä.
Jos et ole itsenäinen nainen, jolla on oma toimeentulo ja kiinnostava työ ja vapaa- aika, niin älä valitse kaksospoikaa. Pieni, kiltti, uskollinen kotona odottava vaimo ei kestä elämää kaksospojan kanssa. Sinulla pitää olla omia ystäviä ja oma piiri, jossa tunnet itsesi tuvalliseksi. Kaksospojan syli ei ole turvapaikka epävarmalle pienelle enkelille. Vain vahvat naiset kestävät sellaisia suhteita!
Jos tahdon partneriksesi uskollisen miehen, joka seuraa perässäsi tai viihtyy rinnallasi vuosi vuoden jälkeen, niin valitse jonkin muun. Kaksospojalla on tarvetta olla poikajengissänsä vielä 90- vuotiaanakin - päivittäin! Hänellä on salaisuuksia yksityiselämästään, joskin on avomielinen luonteeltaan muissa asoissa. Hänellä on oma elämänsä yhteisen elämänne rinnalla. Älä edes yritäkään rajoittaa sitä. Hän ei ole rajoitettavissasi - kuinka yritätkin!
Onnea matkaan!- niin totta
Tuo on erittäin hyvin kerrottu kaksosmiehestä!
- NeitsytN
Kuvittelinpa minäkin ettei näillä horoskoopeilla mitään merkitystä ole..luotin kaksosmieheen ja sain särkyneen sydämen.. Kovasti osaa leperrellä mutta petti samalla ja etsi koko ajan uusia "tuttavuuksia"..kihloihinkin mentiin ja kyllä kaduttaa! Kuka kertois mitä miesten päässä liikkuu..voiko ihmistä rakastaa jos silti haluaa muita samalla?
- sinkkuyhteiskunta
Ihmiskunta on kehittymässä sinkkuyhteiskunnaksi. Kehitys on jo aika pitkällä, mutta kuten kaikki kehitys, niin tämäkin sikkuyhteiskuntaan siirtyminen saa alussa vastustusta. Ihmisethän eivät kerta kaikkiaan kehity samanaikaisesti. Kautta aikojen on aina ollut ryhmiä yhteiskunnassa, jotka ovat kamppailleet kaikenlaista kehitystä vastaan.
"Ennen oli kaikki paremmin", sanotaan. Luther on istuttanut nämä "lait" päihimme ja niistä on vaikeaa irrota, vaikka käytännössä tiedämmekin, että "SE" ei toimi niin. Päinvästoin, useimmat kärsivät avioliitoissaan, ovat mustasukkaisia, riitelevät ja eroavat.
Sinkkuyhteiskunnassa on joka ihminen YKSILÖ. Kukaan ei voi varata toista itselleen. Lapsetkin kuuluvat yhteiskunnalle ja heistä pidetään huolta sinkkuyhteiskunnan jäseninä yhteisin voimin.
Joka aikuinen ihminen hallitsee omaa elämäänsä yksin ja toisten keskellä. Avioliitot ja avoliitot kuuluvat menneisyyteen, mutta ovat nekin, kuten muutkin valinnat - ihmisten omia valintoja kunnes he valitsevat ne pois. Jokainen saa olla oman mielensä mukaisesti kenen kanssa tahtoo - olla yksin tai itse valitsemiensa henkilöiden kanssa - silloinkun se sopii itselleen.
On olemassa ryhmiä jotka haluavat avioitua ja "varata partnerinsa vain itselleen". Käytännössä tiedämme, kuinka se onnistuu. Vähitellen tullaan tulemaan siihen lopputuloskeen, että avioliitot eivät ole onnen vakuutuksia. Päinvästoin, useimmat kärsivät sellaisissa liitoissa ja useammat eroavat niistä kuitenkin.
En muista sen elokuvatähden nimeä, mutta eräs vanha kokenut elokuvatähti sanoi eläessään jo kauan sitten, että "parempi olla naimaton ja tehdä monta naista onnellisiksi kuin että mennä naimisiin ja tehdä yksi onnettomaksi"
Siinä lauseessa on totuutta!
Miksi omatietoisesti menettää vapautensa! Ollaan vapaita ja onnellisia - ja annetaan tostenkin olla!
Itse olen aviossa saman miehen kanssa 60- luvulta lähtien. Meille se sopii niin! Uskottomuutta on tosin ollut, myös surua, vihaa ja kyyneleitä. Jollain tavalla kuulumme yhteen kuitenkin.
Kun ensi kertaa tuli toistemme tietoon että olimme kumpikin tahollamme olleet uskottomia, niin oli vaikeaa. Nyt tiedämme, että niin voi tapahtua ja emme ole enää mustasukkaisia. Annamme toisillemme vapauden itse päätää uskollisuudestaan. Luulenkin, että sen jälkeen ei ole edes ollut halua mennä "naapuriin", vaan että pidämme enemmän toisistamme nyt, kun olemme julistaneet itsemme vapaiksi avioliitossamme!
On helpompi elää, kun ei vaadi että partnerin on oltava virheetön. Ei olla virheettömiä itsekään! Kun sen ymmärtää, niin elämä tulee helpommaksi ja on hauskempaa elää yhdessä, vapaana tai vaikkapa vapaina yhdessä. - ...
sinkkuyhteiskunta kirjoitti:
Ihmiskunta on kehittymässä sinkkuyhteiskunnaksi. Kehitys on jo aika pitkällä, mutta kuten kaikki kehitys, niin tämäkin sikkuyhteiskuntaan siirtyminen saa alussa vastustusta. Ihmisethän eivät kerta kaikkiaan kehity samanaikaisesti. Kautta aikojen on aina ollut ryhmiä yhteiskunnassa, jotka ovat kamppailleet kaikenlaista kehitystä vastaan.
"Ennen oli kaikki paremmin", sanotaan. Luther on istuttanut nämä "lait" päihimme ja niistä on vaikeaa irrota, vaikka käytännössä tiedämmekin, että "SE" ei toimi niin. Päinvästoin, useimmat kärsivät avioliitoissaan, ovat mustasukkaisia, riitelevät ja eroavat.
Sinkkuyhteiskunnassa on joka ihminen YKSILÖ. Kukaan ei voi varata toista itselleen. Lapsetkin kuuluvat yhteiskunnalle ja heistä pidetään huolta sinkkuyhteiskunnan jäseninä yhteisin voimin.
Joka aikuinen ihminen hallitsee omaa elämäänsä yksin ja toisten keskellä. Avioliitot ja avoliitot kuuluvat menneisyyteen, mutta ovat nekin, kuten muutkin valinnat - ihmisten omia valintoja kunnes he valitsevat ne pois. Jokainen saa olla oman mielensä mukaisesti kenen kanssa tahtoo - olla yksin tai itse valitsemiensa henkilöiden kanssa - silloinkun se sopii itselleen.
On olemassa ryhmiä jotka haluavat avioitua ja "varata partnerinsa vain itselleen". Käytännössä tiedämme, kuinka se onnistuu. Vähitellen tullaan tulemaan siihen lopputuloskeen, että avioliitot eivät ole onnen vakuutuksia. Päinvästoin, useimmat kärsivät sellaisissa liitoissa ja useammat eroavat niistä kuitenkin.
En muista sen elokuvatähden nimeä, mutta eräs vanha kokenut elokuvatähti sanoi eläessään jo kauan sitten, että "parempi olla naimaton ja tehdä monta naista onnellisiksi kuin että mennä naimisiin ja tehdä yksi onnettomaksi"
Siinä lauseessa on totuutta!
Miksi omatietoisesti menettää vapautensa! Ollaan vapaita ja onnellisia - ja annetaan tostenkin olla!
Itse olen aviossa saman miehen kanssa 60- luvulta lähtien. Meille se sopii niin! Uskottomuutta on tosin ollut, myös surua, vihaa ja kyyneleitä. Jollain tavalla kuulumme yhteen kuitenkin.
Kun ensi kertaa tuli toistemme tietoon että olimme kumpikin tahollamme olleet uskottomia, niin oli vaikeaa. Nyt tiedämme, että niin voi tapahtua ja emme ole enää mustasukkaisia. Annamme toisillemme vapauden itse päätää uskollisuudestaan. Luulenkin, että sen jälkeen ei ole edes ollut halua mennä "naapuriin", vaan että pidämme enemmän toisistamme nyt, kun olemme julistaneet itsemme vapaiksi avioliitossamme!
On helpompi elää, kun ei vaadi että partnerin on oltava virheetön. Ei olla virheettömiä itsekään! Kun sen ymmärtää, niin elämä tulee helpommaksi ja on hauskempaa elää yhdessä, vapaana tai vaikkapa vapaina yhdessä.kirjoitettu. olen monesti ajatellut samoin. =)
- tällästä myös
kaksosmies voi olla myös vahvat periaatteet omaava,uskollinen ja perhekeskeinen ihminen.
mutta myös erittäin negatiivinen, välinpitämätön ja itsekeskeinen.kaksosissa kun on ne kaksi puolta.omassa rakkaassa kaksosmiehessäni on perhettään rakastava luotettava ja järkevä puoli, toinen puoli on hankala, mutta oma vahvuuteni sen kestää. - just me
Hyvät puolet: lojaali, hyvä isä, huolehtivainen, huumorintajuinen, leikkisä, "äijämäinen", hyväksyvä, laittaa ruokaa, tekee kotityöt, sopivan mustasukkainen (ei sairaalloinen), turvallinen, sisustaa (ja hänellä on värisilmää mitä minulla ei ole), kuuntelee (tosin ei usko kun sanotaan).
Huonot puolet: itsepäinen, vaihtelunhaluinen, kaksinaamainen (seksi aina ensin mielessä vitseissä), liikaa omaan isäänsä tukeutuva, pätemisen tarve
Ihana tyyppi! - kaukana..
sellanen et soutaa, huopaa, soutaa, huopaa. ei tiä ikinä mitä haluaa; toisena päivänä toista ja toisena toista. Yritä nyt elää sit sellasen kanssa... Meiän yhteiselosta ei ainakaan tullu yhtään mitään. Seksi aivan sairaan loistavaa ja muutenkin tullaan hyvin toimeen, sillon kun mies haluaa, mut sit ku ei halua niin sit kiukutellaan ja halutaan olla vaan itekseen...
- ei lähellekkään
>Kaksosmies on päällekäyvä ja hyvin agressiivinen.Jatkuvasti mieli muuttuu melkein aina vihantunteet roihuaa.Sitten kun sanot jotain käpertyy kuin pikkupoika pahanteon jälkeen.Ilkeyden ja kaksoiselämän perikuva...
- tosi kaksonen
tidoksi sinulle tietämätön , että kaksosmies on hauska . leikkisä aavistuksen taiteellinen luova ja pärjää parhaiden elämässä myynti - ja markkinointiyössä , koska osaa sumplia asiat aina itselleen myönteiseksi.Hieman impulsiivinen , aloittaa asioita , mutta jättää asian loppuunviemisen muiden harmiksi siksi että uusi rauta on jo tulessa. Mukava seurailminen ja erittäin hyvä ja kyltymätön rakastelija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859