Kuinka Ka:ssa lähtee jarrurumpu irti?
Toinen takajarru ei ota kuin 0,8 toinen 1,4(muistaakseni).
Yritin itse jystää sitä irti muttei lähtenyt.
Ulosvetäjää ei tietenkään ollut.
Jarrurumpu irti?
6
1405
Vastaukset
- ,,??,,
Sain jo irti keskimutterista.
Paremmin ottavaan jarrurumpuun oli vaihdettu ilm. vuosi sitten uudet jarrukengät mutta toiset olivat vanhat??!! pintaa oli joku milli jäljellä.Autom.säätö toimi mutta voisikohan tuo ottaa paremmin jos vaihtais uudet kengät? tai sitten se paineensäätöventtili on sökö-mitähän se maksaa ja saako sitä tarvikeliikkeestä?- diplinssi
Kuka toope on vaihtanut kengät vain toiseen pyörään? Ei vanhaa ja uutta saa toimimaan samalla voimalla. Vai onko mahdollisesti se toinenkin uus, mutta luulet vanhaksi kun on laahannut ja kulunut.
- ..??,,
diplinssi kirjoitti:
Kuka toope on vaihtanut kengät vain toiseen pyörään? Ei vanhaa ja uutta saa toimimaan samalla voimalla. Vai onko mahdollisesti se toinenkin uus, mutta luulet vanhaksi kun on laahannut ja kulunut.
Erilaiset kengät ovat,varsinainen toope on ollut asialla.
- assss
saa irti avaamatta keskimutteria näin:
avaa jarrukilven takapuolelta 4 pulttia ja koko napa ja rumpu irtoaa yhtenä pakettina.
- ,,??,,
Vaihdoin jarrukengät molemmilta puolelta,aika helppo homma.Tosin puoltaa edelleen ja paineenrajoitusventtiili on tilauksessa.Tarvikeliikkeistä ei moista tosin saanut.
- ,,??,,
Vaihdoin paineenrajoitusventtiilin liikaa ottavalle puolelle.
Dynamometrissä molemmat puolet ottivat tasaisesti ja leima tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151429- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171046Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754