Ehdotuksia parhaasta reitistä päiväpatikoijalle.
Paras=maisemiltaan paras sekä suht helppokulkunen
KIITOS!!!!
Evon paras reitti?!
3
2377
Vastaukset
- ellupulla
Kysymys vuodelta 2006, eikä kukaan käynyt siellä vieläkään;)
- Käyty on
Evolla on ainoastaan yksi hyvä reitti: bussireitti Hämeenlinnaan.
- Evolla lokakuussa
Kävin siellä tänä viikonloppuna (lokakuu 2011) kaverini kanssa yhden yön reissulla ja käveltiin Evokeskus-Valkea Mustajärvi - Sorsakolu (9.1 km) lauantaina ja sunnuntaina pidempää reittiä järvien itäpuolelta takaisin Evokeskukselle (11.2 km). Maisemiltaan jälkimmäinen oli mielestäni hienompi, mutta kumpikin reitti oli lopulta aika perusmetsää. Jälkimmäinen oli vähän vaikeakulkuisempi ja pari pientä nousua on matkalla. Sorsakolu oli hieno leirintäpaikka kahden järven välissä, mutta tasaisia telttapaikkoja vähän vaikea löytää. Laavuille jne. pääsee pääosin myös autoilla joten meininki saattaa olla sen mukaista... Ihan kiva metsäreissu oli mutta hienompia luontoelämyksiä kannattaa lähteä hakemaan mielestäni vähän pohjoisempaa. Onhan Evollakin toki myös useampia reittejä, en tiedä millaisia ne ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295