Tässä olisi viikko lomaa ja ajattelin kävästä Vuokatin hiihtoputkessa joutessani fiilistelemässä tulevan talven juttuja. Pertsalla olisi tarkoitus lykkiä, mutta minkälaista pitovoidetta kannattaa käyttää? Onko teillä kokemuksia?
Vuokatin hiihtoputki
6
5651
Vastaukset
- lumitilanne
ja siellä on nousua aikasen paljon, että voit laittaa pitoteipin valmiiksi ja ottaa hyvän vaatetuksen ettei tule kylmä koska ne pitää siellä -6 astetta.
Tässä linkki:
http://www.vuokattisport.fi/index.asp?pid=109 - Virpi
Tässä linkki Startin suositukseen:
http://www.startex.fi/trailtoursdata.php?id=49
Pitona pitoteippi on hyvä vaihtoehto.- voiteluohjeita
En käytä pitoteippiä nyt, enkä tulevaisuudessakaan. Startin purkkivoiteilla olen tähän asti pärjännyt. Sillä noita ohjeita kyselin, kun jostain kuulin, että ladut olisi liippaantuneet tuollla, eikä tavan purkki toimisi, että tarviis jonkinlaisen tahmeemman cocktailin. Tuo linkki aukeaa vain Startin etusivuille.
- Virpi
voiteluohjeita kirjoitti:
En käytä pitoteippiä nyt, enkä tulevaisuudessakaan. Startin purkkivoiteilla olen tähän asti pärjännyt. Sillä noita ohjeita kyselin, kun jostain kuulin, että ladut olisi liippaantuneet tuollla, eikä tavan purkki toimisi, että tarviis jonkinlaisen tahmeemman cocktailin. Tuo linkki aukeaa vain Startin etusivuille.
Niin, Startin sivut ovat sikäli erikoiset, että sivuille pääsee, kun on käynyt ensin etusivulla.
Linkki toimii seuraavsti: ensin linkki, sitten takaisin (back=edellinen sivu) ja sitten linkki uudestaan. - ja neuvojiakin
voiteluohjeita kirjoitti:
riittää varmasti, yksien suksien voiteluun.
- Vuokatin hiihtoputken väki
Voiteluvinkki!
Pohjaliisteri
Universaal-liisteri
ja päälle jotain -0 -purkkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758