Totta se on... Lordi SUOMESTA on Euroviisuvoittaja vuosimallia 2006. Hienoa LORDI... Kiitoksia pojat =)
LORDI VOITTI EUROVIISUT!!!
13
1327
Vastaukset
- ihanko totta
Ei voi olla totta ! tuli muuten ihan deja-vu fiilis, miksköhän ?
- snow.flake
Siinä tulee taas sitä uusinta tietoa..
- viiti
puhuu paskaa. en usko.
- -::-
Vipittömät onnittelut jos näin tekivät! Hienoa, hyvä Suomi hyvä Lordi
- Ou jeeee
Ou jee,tosi magee homma!Aika uskomaton juttu, että sama artisti vetää voitot peräkkäisinä vuosina! Eikös Johnny Logan tehnyt samat joskus 80-luvulla? Kolmas kerta toden sanoo. Eli jos Laardi vielä kolmannen voiton ottaa, niin sitten se on kovempi ku Alice Cooper itse
- kyllä....
Lordi on voittanut euroviisut 3. kerran putkeen! näin tämä taas todistettiin, Lordi yksinkertaisesti on kovempi kuin Alice Cooper! Uskomatonta....
- vauvau...
kyllä.... kirjoitti:
Lordi on voittanut euroviisut 3. kerran putkeen! näin tämä taas todistettiin, Lordi yksinkertaisesti on kovempi kuin Alice Cooper! Uskomatonta....
Uskomatonta mutta ilmeisesti totta!!
- smile monkey
Suomi ei ennen tätä oo IKINÄ voittanut euroviisuja. ettäs tiiätte!
- Lordwitch
Moi.Mäkin oon kovan luokan Lordi-fani.Mulla on itsetekemä lordi-juliste,lordi-julisteita,lordi-kyniä,lordi-pelikortit,lordi-vihko ja lordi-penaali.Muutun varmaan itekin kohta lordiksi.Se on maailmankaikkeuden paras.
- Datsu
lordi-julisteita senät ja katot täynnä,lordi avainnauha,lordi-kyniä, lordi kännykkäkoru,lordi taustakuva kännykässä ja tietsikassa, lordi näytön säästäjät, lordi-pelikortit,lordi-vihko ja lordi-penaali, Lordi-pipo, 2 lordi-paitaa ja lordi-koru
itte tekemäni lordi-lasimaalaus, 3 lordi lippistä, 2 lordi rannenauhaa, kaikki lordi cd:t, itte maalaamani lordi skeittilauta, 2 lordi lippua, lordi kirja, kaikki lordi lööpit, kaikki lehet missä mainitaan lordin 5 litraa lordi colaa ja niiden etiketit, itte tekemiäni lordi tarroja. nää kaikki mulla on.
- Awa
...Tälle ketjun aloittajalle että kun sanoit "kiitoksia pojat" niin taisit unohtaa Awan kokonaan... :) Elikkä:
KIITOKSIA POJAT JA TYTTÖ! :D - Uuno Pönttö
Ai voitti? Millonka häh? Kai ne nyt kaljat tarjoo sen kunniaks. Tiäkkö missä?
- Anonyymi
kuyikuyky
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581