Totta se on... Lordi SUOMESTA on Euroviisuvoittaja vuosimallia 2006. Hienoa LORDI... Kiitoksia pojat =)
LORDI VOITTI EUROVIISUT!!!
13
1371
Vastaukset
- ihanko totta
Ei voi olla totta ! tuli muuten ihan deja-vu fiilis, miksköhän ?
- snow.flake
Siinä tulee taas sitä uusinta tietoa..
- viiti
puhuu paskaa. en usko.
- -::-
Vipittömät onnittelut jos näin tekivät! Hienoa, hyvä Suomi hyvä Lordi
- Ou jeeee
Ou jee,tosi magee homma!Aika uskomaton juttu, että sama artisti vetää voitot peräkkäisinä vuosina! Eikös Johnny Logan tehnyt samat joskus 80-luvulla? Kolmas kerta toden sanoo. Eli jos Laardi vielä kolmannen voiton ottaa, niin sitten se on kovempi ku Alice Cooper itse
- kyllä....
Lordi on voittanut euroviisut 3. kerran putkeen! näin tämä taas todistettiin, Lordi yksinkertaisesti on kovempi kuin Alice Cooper! Uskomatonta....
- vauvau...
kyllä.... kirjoitti:
Lordi on voittanut euroviisut 3. kerran putkeen! näin tämä taas todistettiin, Lordi yksinkertaisesti on kovempi kuin Alice Cooper! Uskomatonta....
Uskomatonta mutta ilmeisesti totta!!
- smile monkey
Suomi ei ennen tätä oo IKINÄ voittanut euroviisuja. ettäs tiiätte!
- Lordwitch
Moi.Mäkin oon kovan luokan Lordi-fani.Mulla on itsetekemä lordi-juliste,lordi-julisteita,lordi-kyniä,lordi-pelikortit,lordi-vihko ja lordi-penaali.Muutun varmaan itekin kohta lordiksi.Se on maailmankaikkeuden paras.
- Datsu
lordi-julisteita senät ja katot täynnä,lordi avainnauha,lordi-kyniä, lordi kännykkäkoru,lordi taustakuva kännykässä ja tietsikassa, lordi näytön säästäjät, lordi-pelikortit,lordi-vihko ja lordi-penaali, Lordi-pipo, 2 lordi-paitaa ja lordi-koru
itte tekemäni lordi-lasimaalaus, 3 lordi lippistä, 2 lordi rannenauhaa, kaikki lordi cd:t, itte maalaamani lordi skeittilauta, 2 lordi lippua, lordi kirja, kaikki lordi lööpit, kaikki lehet missä mainitaan lordin 5 litraa lordi colaa ja niiden etiketit, itte tekemiäni lordi tarroja. nää kaikki mulla on.
- Awa
...Tälle ketjun aloittajalle että kun sanoit "kiitoksia pojat" niin taisit unohtaa Awan kokonaan... :) Elikkä:
KIITOKSIA POJAT JA TYTTÖ! :D - Uuno Pönttö
Ai voitti? Millonka häh? Kai ne nyt kaljat tarjoo sen kunniaks. Tiäkkö missä?
- Anonyymi
kuyikuyky
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894