Totta se on... Lordi SUOMESTA on Euroviisuvoittaja vuosimallia 2006. Hienoa LORDI... Kiitoksia pojat =)
LORDI VOITTI EUROVIISUT!!!
13
1414
Vastaukset
- ihanko totta
Ei voi olla totta ! tuli muuten ihan deja-vu fiilis, miksköhän ?
- snow.flake
Siinä tulee taas sitä uusinta tietoa..
- viiti
puhuu paskaa. en usko.
- -::-
Vipittömät onnittelut jos näin tekivät! Hienoa, hyvä Suomi hyvä Lordi
- Ou jeeee
Ou jee,tosi magee homma!Aika uskomaton juttu, että sama artisti vetää voitot peräkkäisinä vuosina! Eikös Johnny Logan tehnyt samat joskus 80-luvulla? Kolmas kerta toden sanoo. Eli jos Laardi vielä kolmannen voiton ottaa, niin sitten se on kovempi ku Alice Cooper itse
- kyllä....
Lordi on voittanut euroviisut 3. kerran putkeen! näin tämä taas todistettiin, Lordi yksinkertaisesti on kovempi kuin Alice Cooper! Uskomatonta....
- vauvau...
kyllä.... kirjoitti:
Lordi on voittanut euroviisut 3. kerran putkeen! näin tämä taas todistettiin, Lordi yksinkertaisesti on kovempi kuin Alice Cooper! Uskomatonta....
Uskomatonta mutta ilmeisesti totta!!
- smile monkey
Suomi ei ennen tätä oo IKINÄ voittanut euroviisuja. ettäs tiiätte!
- Lordwitch
Moi.Mäkin oon kovan luokan Lordi-fani.Mulla on itsetekemä lordi-juliste,lordi-julisteita,lordi-kyniä,lordi-pelikortit,lordi-vihko ja lordi-penaali.Muutun varmaan itekin kohta lordiksi.Se on maailmankaikkeuden paras.
- Datsu
lordi-julisteita senät ja katot täynnä,lordi avainnauha,lordi-kyniä, lordi kännykkäkoru,lordi taustakuva kännykässä ja tietsikassa, lordi näytön säästäjät, lordi-pelikortit,lordi-vihko ja lordi-penaali, Lordi-pipo, 2 lordi-paitaa ja lordi-koru
itte tekemäni lordi-lasimaalaus, 3 lordi lippistä, 2 lordi rannenauhaa, kaikki lordi cd:t, itte maalaamani lordi skeittilauta, 2 lordi lippua, lordi kirja, kaikki lordi lööpit, kaikki lehet missä mainitaan lordin 5 litraa lordi colaa ja niiden etiketit, itte tekemiäni lordi tarroja. nää kaikki mulla on.
- Awa
...Tälle ketjun aloittajalle että kun sanoit "kiitoksia pojat" niin taisit unohtaa Awan kokonaan... :) Elikkä:
KIITOKSIA POJAT JA TYTTÖ! :D - Uuno Pönttö
Ai voitti? Millonka häh? Kai ne nyt kaljat tarjoo sen kunniaks. Tiäkkö missä?
- Anonyymi
kuyikuyky
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387466Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774839- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243127- 762026
- 1541921
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 891488