LORDI VOITTI EUROVIISUT!!!

lordi fani

Totta se on... Lordi SUOMESTA on Euroviisuvoittaja vuosimallia 2006. Hienoa LORDI... Kiitoksia pojat =)

13

1359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanko totta

Ei voi olla totta ! tuli muuten ihan deja-vu fiilis, miksköhän ?

• snow.flake

Siinä tulee taas sitä uusinta tietoa..

• viiti

puhuu paskaa. en usko.

• -::-

Vipittömät onnittelut jos näin tekivät! Hienoa, hyvä Suomi hyvä Lordi

• Ou jeeee

Ou jee,tosi magee homma!Aika uskomaton juttu, että sama artisti vetää voitot peräkkäisinä vuosina! Eikös Johnny Logan tehnyt samat joskus 80-luvulla? Kolmas kerta toden sanoo. Eli jos Laardi vielä kolmannen voiton ottaa, niin sitten se on kovempi ku Alice Cooper itse

• kyllä....

Lordi on voittanut euroviisut 3. kerran putkeen! näin tämä taas todistettiin, Lordi yksinkertaisesti on kovempi kuin Alice Cooper! Uskomatonta....

• vauvau...
        kyllä.... kirjoitti:

Lordi on voittanut euroviisut 3. kerran putkeen! näin tämä taas todistettiin, Lordi yksinkertaisesti on kovempi kuin Alice Cooper! Uskomatonta....

Uskomatonta mutta ilmeisesti totta!!

• smile monkey

Suomi ei ennen tätä oo IKINÄ voittanut euroviisuja. ettäs tiiätte!

• Lordwitch

Moi.Mäkin oon kovan luokan Lordi-fani.Mulla on itsetekemä lordi-juliste,lordi-julisteita,lordi-kyniä,lordi-pelikortit,lordi-vihko ja lordi-penaali.Muutun varmaan itekin kohta lordiksi.Se on maailmankaikkeuden paras.

• Datsu

lordi-julisteita senät ja katot täynnä,lordi avainnauha,lordi-kyniä, lordi kännykkäkoru,lordi taustakuva kännykässä ja tietsikassa, lordi näytön säästäjät, lordi-pelikortit,lordi-vihko ja lordi-penaali, Lordi-pipo, 2 lordi-paitaa ja lordi-koru
        itte tekemäni lordi-lasimaalaus, 3 lordi lippistä, 2 lordi rannenauhaa, kaikki lordi cd:t, itte maalaamani lordi skeittilauta, 2 lordi lippua, lordi kirja, kaikki lordi lööpit, kaikki lehet missä mainitaan lordin 5 litraa lordi colaa ja niiden etiketit, itte tekemiäni lordi tarroja. nää kaikki mulla on.

• Awa

...Tälle ketjun aloittajalle että kun sanoit "kiitoksia pojat" niin taisit unohtaa Awan kokonaan... :) Elikkä:
      KIITOKSIA POJAT JA TYTTÖ! :D

• Uuno Pönttö

Ai voitti? Millonka häh? Kai ne nyt kaljat tarjoo sen kunniaks. Tiäkkö missä?

• Anonyymi

kuyikuyky

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1038
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 96
      864
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    7. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      829
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      729
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe