Miksi Skodan (Octavia 2) omistajat eivät kerro tällä palstalla autojensa vioistaan. Miksi mennä piiloon UVW-sivustolla, josta vain murto-osa tietää? Kun aina kerran avoimuutta mainostetaan, niin miksei tällaisella paljon luetulla julkisella palstalla kerrota vioista avoimesti? Ovatko Skodan omistajat tekopyhiä, vai onko tarve oman merkin "puhtaana" pitämiseen niin voimakas, että ei uskalleta kirjoittaa. UVW:stä on jo saanut lukea, että Skodasta ei paljoa hyvitetä, kun sitä yrittää vaihtaa toiseen merkkiin.
Onko julkisella palstalla hyssytellyssä kyse esimerkiksi oman auton jälleenmyyntiarvon alenemisen pelosta? Myöskin Skodakorjaamoissa on suoranaista jonoa, kun kaikenmoista pikkuvikaa on normaalien huoltojen lisäksi huoltolistassa.
On aika erikoista, että Skodapalsta on ainut automerkkipalsta tällä sivustolla, jonka omistajilla ei ole koskaan ollut mitään vikaa autossaan pl. vanhojen
Miksi?
13
1909
Vastaukset
- tiedonlähde:
Pyydäpäs jotakuta saksantaitoista tulkkaamaan tekstejä Skoda-palstalta maasta, jossa Octavian menekki on ollut yli 30-kertainen suomalaiseen tasoon nähden!
Asettaa omat tarinointisi vioista ja arvonalenemisista ym. naurunalaiseksi!
http://www.octavia-forum.de/forum/- suomessa..
tajuatko "sivistynyt"?
- löytynyt
suomessa.. kirjoitti:
tajuatko "sivistynyt"?
sinulta eikä ystäväpiiristäsi kielitaitoa. No, kuten sanoit; olemme Suomessa.
- bugle of truth
skodaveljet pitävät yhtä ja tällaisella sivulla on helppo leimata vioista yms. puhujat tojopelleiksi tai heittää juttu muuten vaan leikiksi. Uskon,että jotkut skodailijat myös vastailevat itselleen, jotta saavat muka aikaan turhaa väittelyä esim. tojomies vastaan skodaveli. Tällöin on helppo ilmoittaa skodaherra sumu65:lle ja johan taas lähti ketjut lentoon.
- skodaveljistä ja sumukavere...
mutta provoiluksi meni taas tämäkin asia.
Totuus on, että tällä palstalla ei kannata kirjoittaa yhtään mitään todellista. Miksikö? Siksi että se asia käännetään alta aikayksikön päälaelleen ja paisutellaan ja suurennellaan ja niin ollaan heti kaukana totuudesta. Jos täällä kirjoittaa jostain viasta niin siitä tehdään heti provoilutarkoituksessa SUURI HALOO. Eikö riitä että vioista kerrotaan UVW-pastalla ja silti niistä vioista provoillaan täällä? - mukaanlukien
olemme kertoneet häpeilemättä valintamme vioista, joita voit lukea niistä osioista, joissa tekstin tyylistä näkee että ne ovat totta, eivätkä mustamaalausta. On todellisuudessa vaan aika vähän vikoja.
- moog
henkeä välillä, ei kai kukaan normaali-ihminen noteeraa suomi24:ää vakavissaan!!?? kirjotellahan saa ja PS.mulla on kolmen minuutin muna
- bobo
Minulle oli Octavia 1 7 1/2 v. Octavia 3 (vuodesta 2004) yht. 130000km.Ei vikoja!
- anonyymiverkko
Hanki muuta tekemistä. Mitä helvetin hyötyä täällä on edes yrittää saada aikaan järjellistä keskustelua? Onko UVW:n osoite jotenkin liian vaikea vai miksi et sitä foorumia kelpuuta? Vai onko mielestäsi ylivoimaisen vaikea tajuta, miksi em. sivustoille kirjoitteluun vaaditaan rekisteröityminen?
Ja ihan näin loppukevennykseksi, miksi ihmeessä sinun luulottelusi/kokemuksesi Octaviasta olisivat jotenkin oikeampia tai yleispätevämpiä kuin niiden tuhansien, jotka ovat kulkineeseensa täysin tyytyväisiä? - Ex Peugeot
Oma Skeidani on nyt vuoden verran ollut käytössäni, piilillä on ajettu 47000 km. Määräaikaishuolto tehty 30000 km kohdalla. Ei muita käyntejä huollossa eikä ole ilmennyt isoja eikä pikkuvikoja.Ennen Skeidaa minulla oli kolme diesel pököttiä, ei niissäkään ollut isompia vikoja mutta kyllä Skeida on parempi!
Jos ei muuten niin näistä jutuista joita silloin tällöin putkahtelee ilmoille. Minäkin olen myös siellä kärryineni.
- Skudaa
Kertoo ne niistä vioista, mitkä omistajat ovat oikeasti ajokeistaan löytäneet.
Se on tietysti sinun kannaltasi ikävää, jos todellisuuden vikatilastot eivät vastaa sinun käsitystäsi Skodan vikaherkkyydestä. - ***
"Miksi mennä piiloon UVW-sivustolla, josta vain murto-osa tietää?"
Kummallako palstalla luulet oikeasti asioiden saavan enemmän huomiota? Täällä asialliset viestit luetaan hyvällä lykyllä 300 kertaa, kun UWV:llä yksinomaan Kaikkea Octavia II:sta"-ketju on kerännyt jo yli 600 000 lukukertaa. Että se siitä piileskelystä.
Tätä palstaa ei tosimielellä autoista kiinnostuneet edes seuraa, kaltaisesi pellet täällä häärää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654