Ja lueskella vähän pidempääänkin ajatuksen kanssa.
Esimerkki kuinka joku on pystynyt jättämään juomisen ja löytänyt itsestään aivan uuden ihmisen. Omalla tahdolla. Ilman toveriseuroja.
http://hajatelma.vuodatus.net
kiinnostava blogi
8
460
Vastaukset
- bläähhhh
Alkoholismi vapauttaa ihmisestä syvällisen neron,
voittajan ja kokeneen maailmankansalaisen. Hurraa alkoholismi ja varsinkin siitä "toipuminen". Siinäpä oiva keino yrittää vaikka ihan julkkikseksi asti...- Niin, mitä sitten?
Mielestäni ihminen joka on omin voimin irtautunut alkoholista on täysin oikeutettu rakastamaan itseään ja pitämään itseään taitavana ja hyvänä ihmisenä.
Siinä ei ole mitään pahaa jos haluaa nauttia ja korostaa omaa hyvää suoritusta ja onnistumista vaativassa asiassa.
Meidät suomalaiset opetetaan vihaamaan itseämme lapsesta saakka, olemaan korostamatta hyviä puoliamme tai onnistumisiamme. Minusta se on virhe. Ennemminkin tapana on glorifioida tunarointia ja parempaan pyrkimättömyyttä. Järjetöntä.
Itse olen myös hyvin ylpeä saavutuksistani, kuinka olen jättänyt sekä tupakan että alkoholin. Olen myös ylpeä siitä että olen voinut olla muutamille ihmisille esimerkkinä ja "haasteena" ja he ovat seuranneet samaa reittiä. Tärkeimpänä oma pomoni duunista, enpä tiedä kuinka paljon minun esimerkkini on vaikuttanut mutta kertoi jättäneensä kaljoittelun. Se olkoon hänen kunniansa kuitenkin.
Se ei voi olla väärin sanoa että raittiiksi ryhtyminen oli elämäni paras valinta ja vaati taitoa ja mielenlujuuttakin. Kuin myös kärsimyksiä tuli koettua.
Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Jos rakastat itseäsi vähän et voi rakastaa toisiakaan kuin vähän. Raamatun jumalpuppuun en usko mutta tuo moraalinen kannanotto on loistava. - blöööhhhh
Kun on itse niin paljon helpompi korkata se kossu, niin kadehtii varmaan jotakin selviytyjää.
- naurettavaa
blöööhhhh kirjoitti:
Kun on itse niin paljon helpompi korkata se kossu, niin kadehtii varmaan jotakin selviytyjää.
Voi vittu sentään. Juoppo paskahousu luuseri, elämänsä vessasta vetänyt hihhuli alkaa blogissaan neuvoa muita ihmisiä, se on itsekkyyden ja pikkusieluisuuden huippu.
Ja sitten tää että jos sanoo jotain urpoa pyrkyriä juuri siksi mikä se onkin, niin on heti muka itse juoppo. Kyllä on uskovaistouhua.
Näkeehän ton jo kilometrin päähän että toi pässi haluaa hyötyä ihannoimastaan alkoholismista ja juuri siitä autuaasta toipumisesta. Se on tän höynän mielestä niin ylentävää, että se takuulla toipuu vielä monesti uudestaan, jos sitä ei enää yhtäkkiä ylistetä ja kiitetä.
Tekopyhiä paskoja on kaikki jotka ylvästelee sairaudellaan, eritoten tommoset pohjasakan muruset, luuserijuopot. - ???????????????
naurettavaa kirjoitti:
Voi vittu sentään. Juoppo paskahousu luuseri, elämänsä vessasta vetänyt hihhuli alkaa blogissaan neuvoa muita ihmisiä, se on itsekkyyden ja pikkusieluisuuden huippu.
Ja sitten tää että jos sanoo jotain urpoa pyrkyriä juuri siksi mikä se onkin, niin on heti muka itse juoppo. Kyllä on uskovaistouhua.
Näkeehän ton jo kilometrin päähän että toi pässi haluaa hyötyä ihannoimastaan alkoholismista ja juuri siitä autuaasta toipumisesta. Se on tän höynän mielestä niin ylentävää, että se takuulla toipuu vielä monesti uudestaan, jos sitä ei enää yhtäkkiä ylistetä ja kiitetä.
Tekopyhiä paskoja on kaikki jotka ylvästelee sairaudellaan, eritoten tommoset pohjasakan muruset, luuserijuopot.Jos on lopettanut juomisen, vaihtanut ajan mitä ennen käytti kaljan lipittämiseen kirjoittamiseen.
Saa kirjoittamistaan teksteistä rahaa säännöllisesti.
Pokkareita julkaistaan. Ei onnisuisi luuserilta. Edes tuollaisen blogin tekeminen, ylläpitäminen.
Kyseisestä selviytymisestä saakin olla ylpeä. - selviytynyt?
??????????????? kirjoitti:
Jos on lopettanut juomisen, vaihtanut ajan mitä ennen käytti kaljan lipittämiseen kirjoittamiseen.
Saa kirjoittamistaan teksteistä rahaa säännöllisesti.
Pokkareita julkaistaan. Ei onnisuisi luuserilta. Edes tuollaisen blogin tekeminen, ylläpitäminen.
Kyseisestä selviytymisestä saakin olla ylpeä.Henkilö elää täysin alkoholin pauloissa, mutta ei vaan tällä hetkellä juo.
- tilitystä
Kannattaa tutustua. Syvällistä, mutta kiihkotonta itsetilitystä tyynen tyylikkäässä ulkoasussa.
t. logiikka - sepä se.
On se vaan kumma, kun niin mahotonta on tuo toveriseuran mollaaminen suomalaisjurrikoilla.
Minä se oon suomalainen, minä se täällä rannalla huutelen ja vastarannalla huutelee toinen - me ollaan suomalaisia! Me ei toisia tarvita! Eikä me ruikuteta, me kyllä YKSIN pärjätään, ei se oo mies eikä mikään joka toverien perään huutelee. Voi että mää oon sitte ihka oikea suomalainen ja tällä mittarilla mää muutkin mittaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886