Tuo skorpionin ulkonäkö -topicista innostuneena aloin pohtimaan skorpionin pukeutumista ja tyyliä yleensäkin. Geeniperimään horoskooppimerkki tuskin vaikuttaa, joten fyysiset piirteet tulevat varmasti sieltä iskältä ja äiskältä. Sen sijaan omaan pukeutumiseen, hiuksiin, meikkiin ja yleensäkin tyyliin voi vaikuttaa itse helpostikin. Tyylillä voi ilmentää pitkälle sitä mitä olemme tai mitä haluamme viestiä olevamme. Eli siis skorpionin tapauksessa seksikkäitä, salaperäisiä jne...
Kysymys kuuluukin että miten pukeudutte muut skorpionit, sekä miehet että naiset? Tyylinne? Suosikki värinne? Käytättekö kalliita merkkivaatteita? Korostatteko salaperäisyyttä aurinkolaseilla? Onko tyylikäs seksikkyys in? Suositteko mustaa?
Katsotaan löytyykö yhteisiä piirteitä!
Skorpionin pukeutuminen
28
4652
Vastaukset
- skorppionitar*
mustaan nahkaan enemmän ja korkea korkoisiin saaappaisiin mutta mutta, ilmeisesti tämä ikäluokka on nuoruudessaan katsonut niin paljon amerikkalaisia poliisisarjoja jossa ilotyttö pidätetään nahkavaatteissa että he luulevat kaikkia nahkavaatteissa kulkevia naisia ilotytöiksi tai kokevat sen jotenkin uhkana, ja siitä saa kuulla.
- Skorpionineito
Mä haluaisin myös käyttää enemmän nahkaa. Se vaan tuntuu olevan tällä hetkellä niin OUT ja yhdistetään just "halpoihin" naisiin ja huonoon makuun. Harmi...
- skorpioni-koira
Minä puen mielelläni päälleni vartalonmyötäistä, rintoja ja vyötäröä korostavia puseroita (yleensä mukavalta tuntuvia trikoisia) ja hyvin istuvat farkut seuraksi. En halua paljastaa liikaa avonaisilla päänteillä, vaan seksikkyys syntyy siitä, että muodot näkyvät mutta arvailunvaraa vielä jää ;))
- Lyhyt tantta
Punaiseen pukeudun usein. Ulkonäkö lähes luomua, hiuksiani en ole värjännyt koskaan.
- Skorpionineito
Tykkään käyttää ihonmyötäisiä vaatteita johtuen mm siitä että omaan muodokkaan vartalon (isohkot rinnat, lantio ja takapuoli löytyy mutta vyötärö on kapea) vaikka olenkin hoikka/normivartaloinen. Mielestäni yhtään löysemmät vaatteet tekevät minusta heti lihavamman näköisen ja miksi muutenkaan piilottaisin vyötäröni ja vartaloni?
-Hameita käytän aika paljon saappaiden kanssa
-Avarahko kaula-aukko löytyy useasta paidasta
-Väreistä musta, valkoinen ja punainen on kestosuosikkeja
-Tämän hetken väreistä löytyy paljon myös turkoosia, limenvihreää ,sävyjä vaaleanpunaisesta pinkkiin, violettia... eli en pelkää käyttää värejä piristämässä asukokonaisuutta
-Korkeita kenkiä käytän niin paljon kuin jalat kestävät ;)
-Meikkaan huolellisesti ja käytän siihen myös aikaa (olen turhamainen), kuitenkin tulos on suht kevyt ja luonnollinen
-Pitkät hiukseni on aina laitettu/huolitellut, vaikka ne olisi aukikin. Yleensä kyllä kiinni.
-Aurinkolaseja en käytä ikinä. En osaa, enkä edes halua piilottaa silmiäni.
-En käytä kalliita merkkivaatteita periaatesyistä. Minun ei tarvitse kuulua mihinkään jengiin ostamalla tiettyjä merkkejä. - Madatora de toros
Musta, valkoinen, punainen. Siinä perusvärit muita värejä ajoittain joskus vaaleanpunainen, vihreä, turkoosi. Ei koskaan harmaa, ruskea, beesi, keltainen harvoin. Muuten maku klassinen, ei mitään röyhelöitä, vähän koruja, töissä klassinen bisnes, vapaalla sportti ja esim. farkut valkoinen paitapusero. Pidän myös maskuliinisesta tyylistä, mustat kiiltävät "macho kengät", kravatti aika makee myös.Perusolemus on naisellinen, luonne kuitenkin määrätietoinen ja dominoivakin (tätä en sitten ole myöntänyt;). Monet ihmettelee, että oletko skorppari, kun ulkoinen olemus on noin tyynen rauhallinen. Itsekin ihmettelen, miten voi olla, että muut ei näe, että olen täydessä raivossa. Ilmeisesti nämä ulkoinen viileys ja sisäinen vahva tunnemaailma on ominta skorpparia. Kuu on vesimiehessä ja venus jousimiehessä. Mitähän nekin sit tarkoittaa. Sorry, kun tuli muuta asiaa tyyli-kysymykseen.
- satu-72
mä tykkään kans mustasta ja punasesta.nahka ja hapsuvaatteista.verkkosukista ja pitsistä.eli sexyä,vähän inkkaria ja machoa.mut hämäykseks mul on vaalennettu tukka..:) okei löytyy muitakin värejä vaaleanpunainen,fuksia,lila,turkoosi,merenvihreä.oon kolminkertainen skorppari.aurinko,kuu ja nouseva merkki on skorpionia ja neljä planeettaa on sit vaa`assa,pehmentämässä luonnetta..
- tomba
musta on paras väri.....!!!!
- Vanha korppu
Horoskoopilla ei kyllä ole vaikutusta pukeutumiseen.Sanotaan,että skorppari pitää kaikesta mikä kiiltää.Itse olen ollut siihen taipuvainen myös ja mustavalkoiseen.
- Skorppi-82
Eihän sitä voi tietää mikä vaikuttaa mihinkin. Kuitenkin täällä useat kirjoittajat (nais-skorpionit) kertovat nauttivansa pukeutua seksikkäästi mikä minun mielestäni sopii skorpionille kuin nokka päähän. Samoin kuin musta ja punainen on suosiossa täällä. Hmmm...
Itse pukeudun lähes aina jokseenkin seksikkäästi, ihon myötäisiä vaatteita ja parhaita piirteitäni korostavia vaatteita. Yritän vältellä tylsää ja tavanomaisuutta, vaikka en mikään suuri erikoisuuden tavoittelija olekaan. Vain tavallista parempi. ;) - sitten...
Skorppi-82 kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää mikä vaikuttaa mihinkin. Kuitenkin täällä useat kirjoittajat (nais-skorpionit) kertovat nauttivansa pukeutua seksikkäästi mikä minun mielestäni sopii skorpionille kuin nokka päähän. Samoin kuin musta ja punainen on suosiossa täällä. Hmmm...
Itse pukeudun lähes aina jokseenkin seksikkäästi, ihon myötäisiä vaatteita ja parhaita piirteitäni korostavia vaatteita. Yritän vältellä tylsää ja tavanomaisuutta, vaikka en mikään suuri erikoisuuden tavoittelija olekaan. Vain tavallista parempi. ;)"Nais skorpionit kertovat nauttivansa pukeutua seksikkäästi. Samoin kuin musta ja punainen on suosiossa täällä."
Tuon voi selittää kyllä silläkin, että useimmiten ne jotka ovat kiinnostuneita horoskoopeista ja muutenkin mystiikasta, kuuntelevat jotain gootti- tai metallimusiikkia jossa tuollainen mustaan vivahtava pukeutuminen kuuluu tyyliin. - Skorppi-82
sitten... kirjoitti:
"Nais skorpionit kertovat nauttivansa pukeutua seksikkäästi. Samoin kuin musta ja punainen on suosiossa täällä."
Tuon voi selittää kyllä silläkin, että useimmiten ne jotka ovat kiinnostuneita horoskoopeista ja muutenkin mystiikasta, kuuntelevat jotain gootti- tai metallimusiikkia jossa tuollainen mustaan vivahtava pukeutuminen kuuluu tyyliin.Tulikohan nyt tehtyä aika rankka yleistys? Minä ainakin olen aivan "tavis" enkä todellakaan kuuntele mitään gootti/metallimusiikkia enkä pukeudu gootisti vaan aivan "normaaleihin" vaatteisiin. Miksi tavallisemmin pukeutuva ei voisi pukeutua seksikkäästi? Ei siihen tarvita mustia korsettitoppeja ja verenpunaisia huulia... Luen tuolta ylhäältä miten skorpionit kertovat pukeutuvansa äläkä keksi omiasi. Kaikella kunnioituksella. :)
- skorpioni-89
mää pukeudun yleensä mustiin vaatteisiin ja en meikkaa räikyviä meikkejä.
- scorpiotar
Mustaa ja tyylikästä, piiloseksikästä vuodesta toiseen. Tärkeintä ei ole merkki, vaan tapa jolla vaatteen kantaa. Korkeat korot, nahka, muttei turhia hörhelöitä. Riittaväisäs-tyyli ei ole minua varten. Vartalo on kunnossa, mutten koskaan tuo esim. rintoja esille. Tiukat housut kylläkin toisinaan ja vyötäröä korostaen. Aurinkolasit ahdistavat, ovathan silmät sielun peili, eikä minulla ole mitään piiloteltavaa. Muutama salaisuus vain, mutta mitäpä skorpioni olisi ilman mystiikaa?
- noctuelle
scorpiotar kirjoitti:
Mustaa ja tyylikästä, piiloseksikästä vuodesta toiseen. Tärkeintä ei ole merkki, vaan tapa jolla vaatteen kantaa. Korkeat korot, nahka, muttei turhia hörhelöitä. Riittaväisäs-tyyli ei ole minua varten. Vartalo on kunnossa, mutten koskaan tuo esim. rintoja esille. Tiukat housut kylläkin toisinaan ja vyötäröä korostaen. Aurinkolasit ahdistavat, ovathan silmät sielun peili, eikä minulla ole mitään piiloteltavaa. Muutama salaisuus vain, mutta mitäpä skorpioni olisi ilman mystiikaa?
melko lailla kaikista väreistä, oranssi, tumma turkoosi ja vihreä, viininpunainen ja violetti. mutta musta on aina musta:) luonnonmateriaalit on käyttökelpoisimpia, tyyli on naisellinen, mutta melko peittävä. nahkaa lähinnä kengissä ja laukuissa. käytättekö skoput paljon asusteita? Ite tykkään paljon aurinkolaseista ja romanttisista koruista. toisaalta tyylissä vähemmän on enemmän.
- skorpi
noctuelle kirjoitti:
melko lailla kaikista väreistä, oranssi, tumma turkoosi ja vihreä, viininpunainen ja violetti. mutta musta on aina musta:) luonnonmateriaalit on käyttökelpoisimpia, tyyli on naisellinen, mutta melko peittävä. nahkaa lähinnä kengissä ja laukuissa. käytättekö skoput paljon asusteita? Ite tykkään paljon aurinkolaseista ja romanttisista koruista. toisaalta tyylissä vähemmän on enemmän.
mä taas tykkään vaihdella tyyliä mielialan mukaan , eli siis mitä huvittaa vaan laittaa päälle. : ) enimmäkseen tykkään kyllä maanläheisistä väreistä, tummanvihreä ym. .
jotenkin salaperäiseltä ja viettelevältä haluan kyllä ehkä näyttää, mutta sen haluan tulevan enemmän ehkä sisältä päin ,näkyvän silmistä tai muuta. ; >
- Metallimimmi
Kyllä se musta on joka määrää. En vois kuvitella muuta päälleni pistäväni. Jos haluan shokeerata tuttuja, vetäsen tummanpunasen paidan päälle.
Nahkatakki, bootsit tai maiharit, kettinkejä... tosi äijää toisaalta, mutta sit ku on sellanen mieli niin yltiönaisellista ja romanttista. Korkeat korot, hame, sexy pitsipaita, jne.
Mustat hiukset ollu jo monta vuotta ja silmämeikki hyvin voimakas ja tumma.
sisustus tuli ihan huomaamatta musta-punaiseksi. ei ollut edes tarkoitus.
musiikista sen verran et poppi ja iskelmä ja mitä niitä on, oksettaa. metalli on ainoa mikä säväyttää.
Eli taidan olla hyvin tyypillinen skorppari.- Et ole mikään
tyypillinen skorppari, vaan pelkästään tyypillinen metallityttö. Teidänlaisia on sata tusinassa metallimimmissä, eikä kaikki metallitytöt ole skorpioneja. :)
Olen skorpioni ja olen melkein päinvastainen tapaus kuin sinä. Kuuntelen tanssimusiikkia ja pukeudun yleensä vaaleisiin vaatteisiin ja vaaleat on hiukset. Riippuen tilanteesta, niin käytän muitakin värejä, mutta harvemmin mustaa. - metallimimmi
Et ole mikään kirjoitti:
tyypillinen skorppari, vaan pelkästään tyypillinen metallityttö. Teidänlaisia on sata tusinassa metallimimmissä, eikä kaikki metallitytöt ole skorpioneja. :)
Olen skorpioni ja olen melkein päinvastainen tapaus kuin sinä. Kuuntelen tanssimusiikkia ja pukeudun yleensä vaaleisiin vaatteisiin ja vaaleat on hiukset. Riippuen tilanteesta, niin käytän muitakin värejä, mutta harvemmin mustaa.mut siis tarkotin et mikä yleensä luonnehditaan skorpionin horoskoopissa. skorpionin värithän on musta ja punainen. Sitä paitsi, suurin osa mun tutuista on skorppareita ja samantyyppisiä ku minäki. En silti yritä väittää että skorppareita ei muun tyyppisiä olis, on mulla ollu kaks kaveria jotka skorppareita ja täysin erilaisia ku minä.
- huomionkipeitä
nämä skopet. Mieluiten kulkisivat ilman vaatteita jos sillä huomio taattu.
- ollaan
rohkeita kun uskalletaan.
- olla
ollaan kirjoitti:
rohkeita kun uskalletaan.
huvittavia? ihan vapaasti.
- ZaraX
Vaatteni ovat usein miten väriltään punaista mustaa ja violettiä. Näyttäviä koruja ja asusteita, kultaa ja kimallusta.
- ZaraX
Kaapista löytyy musta korsetti, musta käärmekuvioinen nahkatakki ja mustat korkeakorkoiset nyörisaappaat...
- wowman
Musta nahkarotsi on valinta näin syksyllä kun skorppari lähtee liikkeelle...
Tyylin on säilytettävä loppuun asti - wowman
Musta ja muut syvästi vaikuttavat värit
- DarkFly
Pukeudun useimmiten mustaan. Suosin tummia, dramaattisia värejä. Olen tarkka siitä, mitä laitan päälleni. Lempi värini on musta. Ostan vaatteeni mistä milloinkin. Eli paikkakohteena saattaa olla kirpparit, seppälät, netti yms. Tai sitten saan siskoilta/kavereilta vaatteita. En juurikaan pukeudu merkkivaatteisiin. Hmm, tuo salaperäisyys. Sitä yritän korostaa jollain tietyllä korulla, sormuksella, hiusjutulla. Hiustyylini muuttuu aika usein, koska kyllästyn nopeasti hiuksiini. Olen siis uudistumiskykyinen ja haluinen. Kokeilen mielelläni uusia hiustyylejä. Erityisesti pidän kuituleteistä ym erikoisuuksista. Kyllä pukeutumisellaan voi vaikuttaa tyylikkyyteen. Eikös sitä aina sanotaan, että "tärkeintä" on pyrkiä erottautumaan massasta.? ;) En luokittele itseäni varsinaisesti mihinkään tiettyyn tyylikastiin vaan laitan sitä päälleni, mikä tuntuu ja näyttää hyvältä ja jossa tunnen itseni omaksi itsekseni. En matki ketään enkä haluaisikaan. Vaan olen tässä näin oma itseni ja näissä vaatteissa mulla on hyvä olla :) Jos joku väittää minusta, että yritän feikata tai esittää jotakin niin menkööt suohon :D Mutta täytyy muistaa, että jokaisella on tietty oma mielipiteensä toisten pukeutumisesta. Mielipiteitä voi vaihtaa ja kannattaakin vaihtaa, mutta tärkeintä on pitää kiinni siitä omasta tyylistään ;)
- ghhg
Uskonnollisen vakaumuksen takia en käytä mielellään kovin avokaulaisia paitoja, vaikka tietty viehätys niihin onkin :P Pukeudun aika värikkäästi, mutta tyylikkyys on musta kuitenkin hillittyä ja yksiväristä, joskus pukeudun sitten niinkin. Värikkäitä vaatteita käytän ehkä siksi(ja vaatetyyliä välillä vaihtelen)kun olen nouseva kaksonen :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521