Eräs mahdollisuus itsesi ja elämän lainalaisuuksien avartumiseen voi löytyä
itämaisista opeista.
Harrastan meditaatiota:
1. Rentoutuakseni
2. Kasvaakseni ihmisenä
Lisätietoja mm.http://www.uniomystica.fi
Haluatko myönteistä muutosta elämääsi?
10
556
Vastaukset
- parempi
muutos elämään on hakea yhteys elävään Jumalaan, Jeesukseen Kristukseen, kuin meditaatio, jossa on yhteydessä omaan sielullisuuteen ja sen kautta tuleviin voimiin.
Usko on lahja ja ilman lahjaa ei voi uskoa, mutta tämä valtava lahja on saatavissa heille jotka sen haluavat.
Siis, kaikki riippuu sinusta itsestäsi, haluatko saada uskonlahjan.
Hän, joka saa lahjan uskoa Jumalan armoon tulee totisesti vapaaksi ja masennuksenhenki väistyy rakkauden Hengen tilalta.
Tiedän, nyt monien uskovaisten masentuneiden ajattelevan, että näin ei heidän kohdallaan ole tapahtunut, mutta sanon, että tulee tapahtumaan ja uskon vahvistuksen myötä jokainen uskovainen saa uuden elämän ja rauhan ja vaikka se meillä jääräpäisillä ihmisillä joskus tapahtuukin hitaasti, koko Raamatun ilmoituksen uskominen, on aivan varma, että se silti tapahtuu, sillä Jeesus ei aloittamaansa työtä jätä kesken.
Jokainen uskovainen masentunut, muistattehan lukea evankeliumin, ainakin yhden niistä alusta loppuun, sillä silloin teillä on tarvittavaa Sanaa itsessänne ja Sana itsenäisesti työskentelee teissä parantaen teitä.
Myhemmin saatte innon lukea muutkin Raamatun kirjoitukset, mutta tärkeintä on jokaisen uskovaisen lukea evankeliumi, joka on ILOSANOMA.- ON HYVÄ
aloittaa ja muistakaa, että evankeliumi on ILOSANOMA, vaikka kuinka mielikuvituksenne valehtelisi teille ja pelottelisi niin jatkakaa lukemista, sillä se on vapauttava teidä, Jumalan Sana ei ikinä turhana palaja.
Uskosta Jeesukseen on maailmalla tehty jos millaista itsetienaamisuskoa, älkää niihin ihmisten höpötyksiin uskoko, vaan uskokaa Jeesukseen, sillä Hän Itse todistaa teille Itsestään ja tuo vapauden ja turvallisuuden ja antaa kokonaan uuden elämän, joka on vilpitön, rohkea ja rakkauden täyteinen.
Klikkaa täsätä ja pääset alkuun:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1157862466068&search=&rng=0&submit1=Hae&ref=JOH.1:1-55&ctx=0&mod1=FinPR&mod2=&mod3= - harmaaparta
ON HYVÄ kirjoitti:
aloittaa ja muistakaa, että evankeliumi on ILOSANOMA, vaikka kuinka mielikuvituksenne valehtelisi teille ja pelottelisi niin jatkakaa lukemista, sillä se on vapauttava teidä, Jumalan Sana ei ikinä turhana palaja.
Uskosta Jeesukseen on maailmalla tehty jos millaista itsetienaamisuskoa, älkää niihin ihmisten höpötyksiin uskoko, vaan uskokaa Jeesukseen, sillä Hän Itse todistaa teille Itsestään ja tuo vapauden ja turvallisuuden ja antaa kokonaan uuden elämän, joka on vilpitön, rohkea ja rakkauden täyteinen.
Klikkaa täsätä ja pääset alkuun:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1157862466068&search=&rng=0&submit1=Hae&ref=JOH.1:1-55&ctx=0&mod1=FinPR&mod2=&mod3=Samaa mieltä olen kanssanne; huonoja kokemuksia on kuultu
paljon noista mietiskelyitten vaikutuksista, varsinkin
jos on jo muutenkin rikkinäisyyttä mielen alueella.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000199&posting=22000000019562870
- sinulle...
kerron, että jo valmiiksi rikki mennyt ihminen voi rikkoontua enemmän ja enemmän noilla itse tehdyillä harjoituksilla ja yhteyksillä omiin sielunvoimiin ja siksi, kenenkään ei tulisi niitä tehdä.
Rikkinäinen tarvitsee parantajan ja sairas ja rikkimennyt saa terveyden Jeesukselta, puhun kokemuksesta, koska itse sain Häneltä täyden terveyden ja olin täysin rikki mennyt.- capt. cöpenick
Olen uskovaisesta kodista lähtenyt. Kun aikanaan erosin kirkosta, papit niittasi lopullisesti
uskoni kansan kirkon sanomaan.
Julkiset hyökkäykset mediaa käyttäen koplasin suoraan uskonnolliseen fundamentalismiin.
Heidän sanomansa; ellet ole puolellamme olet meitä vastaan.
Fundamentalismi ei kunnioita Suomen perustuslakia. Se sallii oikeuden kuulua tai olla kuulumatta esim. uskonnolliseen yhteisöön.
Katson ns. tieteellisen maailmankatsomuksen luomisoppia elämää paremmin selittäväksi.
En halua istua kahdella tuolilla "kaiken varalta" uskovana.
Meditaatio menetelmä ei kysele jäsenmaksujen. Energia on samaa saadaanpa se
'suorana yhteytenä' Kosmisesta Energiamerestä. Kaikki Maapallon elävät organismit
saavat siitä elinvoimansa.
Kaikki maailman uskonnot saavat alkunsa Kosmisen Energian tulkinnasta.
Se on synonyymi Jumalan olemassa ololle = on yhtä kuin Jumala.
Kiinalaisen sanonnan mukaan usko on mörököllikissa. Värillä ei väliä...
Kunhan se pyydystää 'hiiriä'!
On huomattava, että kaikki maailman valtauskonnot ovat meiltä katsoen "itäisiä" uskontoja.
Esim. meditaatiomenetelmä eri muunnoksineen eheyttävät harjoittajaansa.
Henkisenkasvun myötä monet oppivat hahmottamaan Universumin elämänilmiöitä kokonaisvaltaisesti. - parantaa!!!
capt. cöpenick kirjoitti:
Olen uskovaisesta kodista lähtenyt. Kun aikanaan erosin kirkosta, papit niittasi lopullisesti
uskoni kansan kirkon sanomaan.
Julkiset hyökkäykset mediaa käyttäen koplasin suoraan uskonnolliseen fundamentalismiin.
Heidän sanomansa; ellet ole puolellamme olet meitä vastaan.
Fundamentalismi ei kunnioita Suomen perustuslakia. Se sallii oikeuden kuulua tai olla kuulumatta esim. uskonnolliseen yhteisöön.
Katson ns. tieteellisen maailmankatsomuksen luomisoppia elämää paremmin selittäväksi.
En halua istua kahdella tuolilla "kaiken varalta" uskovana.
Meditaatio menetelmä ei kysele jäsenmaksujen. Energia on samaa saadaanpa se
'suorana yhteytenä' Kosmisesta Energiamerestä. Kaikki Maapallon elävät organismit
saavat siitä elinvoimansa.
Kaikki maailman uskonnot saavat alkunsa Kosmisen Energian tulkinnasta.
Se on synonyymi Jumalan olemassa ololle = on yhtä kuin Jumala.
Kiinalaisen sanonnan mukaan usko on mörököllikissa. Värillä ei väliä...
Kunhan se pyydystää 'hiiriä'!
On huomattava, että kaikki maailman valtauskonnot ovat meiltä katsoen "itäisiä" uskontoja.
Esim. meditaatiomenetelmä eri muunnoksineen eheyttävät harjoittajaansa.
Henkisenkasvun myötä monet oppivat hahmottamaan Universumin elämänilmiöitä kokonaisvaltaisesti.Miksi sinä välitit pappien sanomisista, olisit pitäytynyt yksin Jeesuksen sanomaan.
Jos olisin jäänyt kaiken maailman opinsuuntien täyttäjäksi ja kuunnellut sitä ja tätä opetusta, en olisi ikinä päässyt Jeesuksen tuntemukseen.
Olisin kyllä jäänytkin ja pettynyt samoin uskoon, kuin moni muukin, mutta kun Jeesus salli minun joutua niin syvään ahdinkoon masennukseni kautta ja paransi minut sitten aivan yhtäkkiä siitä, se teki minusta itsenäisen ja vain rakkauteen uskovan, sillä Jumala on rakkaus.
En usko yhtäkään pappia pelkästään hänen pappiskoulutuksensa tähden, mutta uskon, jos pappi opastaa Sanan mukaisesti ja hänellä on armahtava rakkaus mukanaan.
Jumalan papit ovat harvoin saaneet pappiskoulutusta, muuta kuin Häneltä Itseltään suoraan.
Minun ei tarvitse tehdä mitään, muuta kuin iloita uskonlahjasta ja kaiken saan Jeesukselta. Hän on tehnyt minusta vapaan ja rohkean ja kaikki paranemisenikin ovat tapahtuneet ilman minkäänlaista omaa osuutta. Ei niissä ole ollut mukana suuria tunteita tai omia yrityksiä, vaan ne vain ovat tapahtuneet ja olen usein hämmästellyt, että miten niin kauniisti ja rauhallisesti Jumalan asiat tapahtuvatkaan.
En etsi mitään tuntemuksia, enkä ikinä ole meditoinut, mutta olen saanut rauhan Jeesukselta, sitä en ikinä olisi itse kyennyt ottamaan tai itselleni antamaan, eikä sitä kykene mikään meditointi tai jooga tuomaan.
Se rauha on pysyvää, eikä siinä tarvitse mitään temppuja tehdä, että se uudistuisi.
Jeesus elää ja Hän antaa kaiken omilleen ja Hän karkoittaa pelon ja murehtimisen omistaan.
Ihmiset usein pelkäävät, että itse täytyy elämä muuttaa, jos tahtoo uskoa. Ei täydy, riittää, kun tahtoo uskonlahjan, kaiken muun saa Jumalalta ja ihminen muuttuu uskon myötä ja hänen elämänsä korjautuu.
Sanot, että meditaatiomenetelmä ei kysele jäsenmaksuja. Ethän vain luule, että Jeesus niitä kyselee, ei kysele, eikä uskominen maksa mitään, mutta siitä saa valtavasti, koska siitä saa turvan ja rakkauden ja kaiken tarvittavan.
Sinä uskot Jumalaan. On tärkeää muistuttaa sinulle, että Jumalayhteys ei ole suoraan löydettävissä, vaan sen löytää Jeesuksen kautta.
Jos en itse olisi saanut sitä valtavaa armoa, että sain Jumalalta uskonlahjan, en eläisi enää.
Olen joutunut käymään läpi niin fyysisiä, kuin psyykkisiä sairauksia ja niin syvältä, että niistä ei olisi ilman Jumalan apua koskaan selvinnyt, mutta Jumala antoi apunsa ja antoi mahdollisuuden Jumalan lapseuteen ja kaikki Jumalan lapsen oikeudet ja siitä käyn silloin tällöin todistamassa ja kertomassa.
Masentuneet ovat erityisesti sydämelläni ja rukoilen heidän puolestaan ja aivan kerjäämällä kerjään, että Jeesus ajaisi masennuksenhengen monista, monista poissa ja antaisi tilalle rauhan ja rakkauden ja Hän on luvannut sen tehdä. parantaa!!! kirjoitti:
Miksi sinä välitit pappien sanomisista, olisit pitäytynyt yksin Jeesuksen sanomaan.
Jos olisin jäänyt kaiken maailman opinsuuntien täyttäjäksi ja kuunnellut sitä ja tätä opetusta, en olisi ikinä päässyt Jeesuksen tuntemukseen.
Olisin kyllä jäänytkin ja pettynyt samoin uskoon, kuin moni muukin, mutta kun Jeesus salli minun joutua niin syvään ahdinkoon masennukseni kautta ja paransi minut sitten aivan yhtäkkiä siitä, se teki minusta itsenäisen ja vain rakkauteen uskovan, sillä Jumala on rakkaus.
En usko yhtäkään pappia pelkästään hänen pappiskoulutuksensa tähden, mutta uskon, jos pappi opastaa Sanan mukaisesti ja hänellä on armahtava rakkaus mukanaan.
Jumalan papit ovat harvoin saaneet pappiskoulutusta, muuta kuin Häneltä Itseltään suoraan.
Minun ei tarvitse tehdä mitään, muuta kuin iloita uskonlahjasta ja kaiken saan Jeesukselta. Hän on tehnyt minusta vapaan ja rohkean ja kaikki paranemisenikin ovat tapahtuneet ilman minkäänlaista omaa osuutta. Ei niissä ole ollut mukana suuria tunteita tai omia yrityksiä, vaan ne vain ovat tapahtuneet ja olen usein hämmästellyt, että miten niin kauniisti ja rauhallisesti Jumalan asiat tapahtuvatkaan.
En etsi mitään tuntemuksia, enkä ikinä ole meditoinut, mutta olen saanut rauhan Jeesukselta, sitä en ikinä olisi itse kyennyt ottamaan tai itselleni antamaan, eikä sitä kykene mikään meditointi tai jooga tuomaan.
Se rauha on pysyvää, eikä siinä tarvitse mitään temppuja tehdä, että se uudistuisi.
Jeesus elää ja Hän antaa kaiken omilleen ja Hän karkoittaa pelon ja murehtimisen omistaan.
Ihmiset usein pelkäävät, että itse täytyy elämä muuttaa, jos tahtoo uskoa. Ei täydy, riittää, kun tahtoo uskonlahjan, kaiken muun saa Jumalalta ja ihminen muuttuu uskon myötä ja hänen elämänsä korjautuu.
Sanot, että meditaatiomenetelmä ei kysele jäsenmaksuja. Ethän vain luule, että Jeesus niitä kyselee, ei kysele, eikä uskominen maksa mitään, mutta siitä saa valtavasti, koska siitä saa turvan ja rakkauden ja kaiken tarvittavan.
Sinä uskot Jumalaan. On tärkeää muistuttaa sinulle, että Jumalayhteys ei ole suoraan löydettävissä, vaan sen löytää Jeesuksen kautta.
Jos en itse olisi saanut sitä valtavaa armoa, että sain Jumalalta uskonlahjan, en eläisi enää.
Olen joutunut käymään läpi niin fyysisiä, kuin psyykkisiä sairauksia ja niin syvältä, että niistä ei olisi ilman Jumalan apua koskaan selvinnyt, mutta Jumala antoi apunsa ja antoi mahdollisuuden Jumalan lapseuteen ja kaikki Jumalan lapsen oikeudet ja siitä käyn silloin tällöin todistamassa ja kertomassa.
Masentuneet ovat erityisesti sydämelläni ja rukoilen heidän puolestaan ja aivan kerjäämällä kerjään, että Jeesus ajaisi masennuksenhengen monista, monista poissa ja antaisi tilalle rauhan ja rakkauden ja Hän on luvannut sen tehdä.Kyllä hänkin oli ehta evoluutioksi nimetyn kehityksen tuote.
Usko tässä ilmiön tekee.
Uskotpa vaikka Moby Dick valaaseen kybällä - suggestiosi sinut parantaa/eheyttää.
Jesse oli historiallinen henkilö aikakaudella, jolloin maapallon asukasluku oli ehkä 1 miljoona.
Tuskinpa hän itseään fiksuna jätkänä markkinoi kehityksen jarrumiehenä maailman tappiin?- tuollaisia
capt.cöpenick kirjoitti:
Kyllä hänkin oli ehta evoluutioksi nimetyn kehityksen tuote.
Usko tässä ilmiön tekee.
Uskotpa vaikka Moby Dick valaaseen kybällä - suggestiosi sinut parantaa/eheyttää.
Jesse oli historiallinen henkilö aikakaudella, jolloin maapallon asukasluku oli ehkä 1 miljoona.
Tuskinpa hän itseään fiksuna jätkänä markkinoi kehityksen jarrumiehenä maailman tappiin?ajatuksia. Kuvitteletko todella, että minä kykenen uskomaan niin lujasti, että paranen hetkessä teho-osastolla terveeksi. En kykene ja sitä paitsi, kun vielä olin siellä täysin peloton ja valmis kuolemaan, sillä tiesin Jeesuksen tulevan vastaan minua. Hän ei kuitenkaan ottanut minua vielä kotiin, vaan paransi hoitohenkilökunnan suureksi hämmästykseksi minut, sillä he olivat varmoja siitä, että kuolen ja olivat ilmoittaneet sen perheellenikin.
Paranemiseni herätti niin suurta hämmästystä, että jouduin lääkärien haastatteluihin ja muutkin hoitohenkikökunnan jäsenet kävivät ihmettelemässä, että mitä tapahtui, kun paranin niin yhtäkkiä.
Miksi, sinä joka sanot uskovasi Jumalaan, et halua uskoa Jumalan tärkeimpään ilmoitukseen. Siihen, että ei ole muuta tietä ja totuutta kuin Jeesus ja siihen, että vain Jeesuksen kautta pääsemme yhteyteen Isän kanssa. Miksi hylkäät Raamatun tärkeimmän ilmoituksen ja varmasti luet muuta kirjallisuutta, joka on Raamatun ilmoituksista poikkeava ja siten eksyttävää.
Aloita lukemaan yksi evankeliumi, eli ILOSANOMA, ja pyydä Jumalalta oikeutta saada tuntea totuus ja näin ollen oikeutta uskoa.
Melkein kaikki ihmiset uskovat johonkin ja puhuvat joko Jumalasta tai taivaanisästä, mutta hylkäävät Jeesuksen, jonka kautta he ainoastaan voivat päästä yhteyteen Taivaan Isän kanssa.
Monenko luulet kokevan näitä valtavia ihmeitä, mitä minä saan alati kokea. Sanon, että kovinkaan moni ei niitä koe ja se johtuu siitä, että he eivät halua ottaa ilmaista armoa vastaan, sitä mitä Jumala Poikansa ristintyön kautta tarjoaa, syntien anteeksi saamista ja joka hetkiseen parannukseen pääsemistä.
Toki hyvinkin monet kokevat ihmeitä ja tulevat terveeksi Jeesuksen nimessä, mutta se on kuitenkin pikkuinen se lauma, verrattun siihen kansanpaljouteen, mitä maailmassa on ja verrattuna niihin jumalien lukuun, jotka tätä kansojen paljoutta hallitsevat.
Yksin Jeesus parantaa ja vapauttaa ja se johtuu siitä, että Isä antoi Pojalleen vallan meihin ihmisiin. Älä hylkää tärkeintä. - capt. cöpenick
tuollaisia kirjoitti:
ajatuksia. Kuvitteletko todella, että minä kykenen uskomaan niin lujasti, että paranen hetkessä teho-osastolla terveeksi. En kykene ja sitä paitsi, kun vielä olin siellä täysin peloton ja valmis kuolemaan, sillä tiesin Jeesuksen tulevan vastaan minua. Hän ei kuitenkaan ottanut minua vielä kotiin, vaan paransi hoitohenkilökunnan suureksi hämmästykseksi minut, sillä he olivat varmoja siitä, että kuolen ja olivat ilmoittaneet sen perheellenikin.
Paranemiseni herätti niin suurta hämmästystä, että jouduin lääkärien haastatteluihin ja muutkin hoitohenkikökunnan jäsenet kävivät ihmettelemässä, että mitä tapahtui, kun paranin niin yhtäkkiä.
Miksi, sinä joka sanot uskovasi Jumalaan, et halua uskoa Jumalan tärkeimpään ilmoitukseen. Siihen, että ei ole muuta tietä ja totuutta kuin Jeesus ja siihen, että vain Jeesuksen kautta pääsemme yhteyteen Isän kanssa. Miksi hylkäät Raamatun tärkeimmän ilmoituksen ja varmasti luet muuta kirjallisuutta, joka on Raamatun ilmoituksista poikkeava ja siten eksyttävää.
Aloita lukemaan yksi evankeliumi, eli ILOSANOMA, ja pyydä Jumalalta oikeutta saada tuntea totuus ja näin ollen oikeutta uskoa.
Melkein kaikki ihmiset uskovat johonkin ja puhuvat joko Jumalasta tai taivaanisästä, mutta hylkäävät Jeesuksen, jonka kautta he ainoastaan voivat päästä yhteyteen Taivaan Isän kanssa.
Monenko luulet kokevan näitä valtavia ihmeitä, mitä minä saan alati kokea. Sanon, että kovinkaan moni ei niitä koe ja se johtuu siitä, että he eivät halua ottaa ilmaista armoa vastaan, sitä mitä Jumala Poikansa ristintyön kautta tarjoaa, syntien anteeksi saamista ja joka hetkiseen parannukseen pääsemistä.
Toki hyvinkin monet kokevat ihmeitä ja tulevat terveeksi Jeesuksen nimessä, mutta se on kuitenkin pikkuinen se lauma, verrattun siihen kansanpaljouteen, mitä maailmassa on ja verrattuna niihin jumalien lukuun, jotka tätä kansojen paljoutta hallitsevat.
Yksin Jeesus parantaa ja vapauttaa ja se johtuu siitä, että Isä antoi Pojalleen vallan meihin ihmisiin. Älä hylkää tärkeintä.Tuo on just sitä yhteen pisteeseen tuijottamista.
Vaikka miekkavalas Keiko muuttuu
ihmeidentekijäksi, jos siihen uskoo kybällä.
Jesse oli historiallinen henkilö, muta satavarmasti yhtälailla evarintulos kuin
Oselotti tai Condoleezza Rice.
Kulttuurineuroosin tulosta. vain jesse pystyy parantamaan. No haloo.
Jessekin operoi Kosmisella Energialla! - harmaaparta
capt. cöpenick kirjoitti:
Tuo on just sitä yhteen pisteeseen tuijottamista.
Vaikka miekkavalas Keiko muuttuu
ihmeidentekijäksi, jos siihen uskoo kybällä.
Jesse oli historiallinen henkilö, muta satavarmasti yhtälailla evarintulos kuin
Oselotti tai Condoleezza Rice.
Kulttuurineuroosin tulosta. vain jesse pystyy parantamaan. No haloo.
Jessekin operoi Kosmisella Energialla!Ei millään
"kosmisella huuhaa energialla", vaan maailmankaikkeuden
suurimmalla voimalla, joka nosti Jeesuksenkin kuolleista:
Pyhällä Hengellä, joka on Jumalan voimavaikutus, sama eilen,
tänään ja iankaikkisesti. Sille voimalle ei mikään vedä vertoja,
koska se on samaa voimaa, jolla on luotu kerran koko maanpiiri ja kaikki mitä siinä on.
Ja parasta tässä asiassa on se, että kun Jeesus lähti
Isän Jumalan luo taivaaseen, tekemään juhlavalmisteluja
omiensa kutsumiseksi, Hän ei kuitenkaan jättänyt meitä yksin,
vaan lähetti tämän voiman maanpäälle palvelemaan omiaan, mm. parantamaan sairaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072249
- 661385
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321188Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971135- 101076
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671035IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91942Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175928Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43898