PARIS HILTON = TYHMÄ KANA

Teille seiskan lukijoille t...

Ja myös teille, jotka niin ihailette tuota tyhmää kanaa.
Haastattelussa ei edes tiennyt mikä on paistinlasta. Heheh, semmosta se teettää kun ei oo käynyt koulujakaan yhtään, elänyt vain isänsä rahoilla.

12

1374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietippäs

..Että juorulehdet ei välttämättä puhu totta? Oijoijoi.
      Entäs, jos Paris näyttelee tyhmää? Mistä sinä mitään tiedät?

• julle93-

YHDYN TOHON! En todellakaan tajua mitä ihailemista on paris hiltonissa ruma kö mikäki..ja lauluääniki on sieltä niin syvältä!

• vaan

kateus nostaisi päätään.

• Tervejärk.

Kerro yksikin asia mistä pitäisi kys.neidille olla kateellinen? Tyhjä pää ja harvinaisen epämuodostunut poikamaneinen ulkonäkö? Pitääkö kaikki aina kuitata kateudella? Ketä itse pidät kuvottavana, oletko hänelle kateellinen, same thing..yhtä fiksuja näyttävät nämä fanitkin olevan esikuvansa kanssa.

• Joku facking perijätär
        Tervejärk. kirjoitti:

Kerro yksikin asia mistä pitäisi kys.neidille olla kateellinen? Tyhjä pää ja harvinaisen epämuodostunut poikamaneinen ulkonäkö? Pitääkö kaikki aina kuitata kateudella? Ketä itse pidät kuvottavana, oletko hänelle kateellinen, same thing..yhtä fiksuja näyttävät nämä fanitkin olevan esikuvansa kanssa.

On se joo aika pässi muija. Kasvais aikuiseks.
        Se koko videoki on yhtä helvetin keikutusta ja lääppimistä. huhhuh..

• kouluja minäkään jos olisin niin rikas. SEHÄN se vasta tyhmää olisi.

• you already know

Mä en todelakaan ole mikään paris fani, mut mun mielest hän saa elää just niin ku haluaa, ja tehä mitä lystää. En mäkään varmaa kotona istuis fysiikan kirjaa lukemassa niillä rahoilla! Maailman turhin julkkis muka!? Kui ihmisii sit niin paljo kiinnostaa ku hän vaik ajaa känissä tai käy lähikaupassa? Paris on TAVALLINEN (mut vaan rikas) Tää hänen laulu tuokios on kyl nolo. Ja ihan tiedoks et se teeskntelee olevas tyhmä vaik se o tyhmää mut jokasella on omat tapansa pysyy julkisuudessa.

• .......
        you already know kirjoitti:

Mä en todelakaan ole mikään paris fani, mut mun mielest hän saa elää just niin ku haluaa, ja tehä mitä lystää. En mäkään varmaa kotona istuis fysiikan kirjaa lukemassa niillä rahoilla! Maailman turhin julkkis muka!? Kui ihmisii sit niin paljo kiinnostaa ku hän vaik ajaa känissä tai käy lähikaupassa? Paris on TAVALLINEN (mut vaan rikas) Tää hänen laulu tuokios on kyl nolo. Ja ihan tiedoks et se teeskntelee olevas tyhmä vaik se o tyhmää mut jokasella on omat tapansa pysyy julkisuudessa.

Paris = kana!!! No vittu pos voinu käydä ne koulunsa loppuun, oisin mäki vaikka olis maailman kaikki rahat!!! Se tosiaan kyl esittää tyhmää... Ja kyylä se onkin vähän päästään sekaisin koko saatanan muija!!! Pois julkisuudesta se kana!!! Ois käyny koulut loppuun ja ois opiskellu koulunsa loppuun, eikä aina roikkuis niillä klubeilla... Ei se helvetin perijätär osaa ees laulaa!!! Ko ei niit sen "biisei" voi sanoo ees lauluiks... Kummalla puolella te ihmiset ootte Parisin ja Nicholen riidassa??? Mä ehdottomasti Nicholen se on ihana tyyppi

• nettikizu
        ....... kirjoitti:

Paris = kana!!! No vittu pos voinu käydä ne koulunsa loppuun, oisin mäki vaikka olis maailman kaikki rahat!!! Se tosiaan kyl esittää tyhmää... Ja kyylä se onkin vähän päästään sekaisin koko saatanan muija!!! Pois julkisuudesta se kana!!! Ois käyny koulut loppuun ja ois opiskellu koulunsa loppuun, eikä aina roikkuis niillä klubeilla... Ei se helvetin perijätär osaa ees laulaa!!! Ko ei niit sen "biisei" voi sanoo ees lauluiks... Kummalla puolella te ihmiset ootte Parisin ja Nicholen riidassa??? Mä ehdottomasti Nicholen se on ihana tyyppi

On, on. Kukapa meistä Parisia TUNTEE.

• Nicole...
        ....... kirjoitti:

..oli aluks sentäs normaalin kokonen, ei mikään anorektikko, toisinkuin ex-kaverinsa Hilton. Valitettavasti julkisuus tuhosi osan itseluottamuksesta ja hänkin on nyt ihan riippuvainen laihuudesta, niin kuin siinä nyt olisi jotain kaunista!! Nicole sentäs on normaali ja fiksumpi kuin Paris ja jäi aina ystävänsä varjoon, koska se oli vielä rikkaampi ja tyhmä ja laiha kuin mikä!
        Ainahan se on niin, fiksut jää suosiolla taustalle, mieluummin kuin hilluu pienissä vaatteissaan ja lässyttää, eikä tiedä edes missä on Eurooppa!!
        Ei se osaa laulaa, keikistellä se vaan osaa. Miksaajat taas osaavat hommansa oikein hyvin!! :D

• Koko kanatarha.
        ....... kirjoitti:

Tuon kirjoittaja on samanlainen kana kuin pariskin toistelee vain parisin koulun keskeyttämistä.Rikkaudessa keskustelija tosin taitaa jäädä parisiin verrattuna toiseksi.

• pirates_
        ....... kirjoitti:

Ottakaapas selvää vähän enmmän Parisista, ennen kun vaitätte että hän muiden rahoilla elää. Paris tienaa myös ihan itse sillä hänhän on tehnyt näytteliän, laulajan ja mallin töitä, tuskin mikään ihan minimi palkkanen nainen. Itse en henkilökohtaisesti P. Hilttonista pidä, mutta täytyy myöntää että ihan kiitettävän uran hän on luonut, ottaen huomioon sen että hän on ollut julkisuudessa jo ennen kun on laulajan-, näyttelijän- tai mallin uraa luonut, mikä on varmasti nostanut ihmisten ennakko odotuksia neitosesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2432
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      301
      2004
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      22
      1806
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1595
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      24
      1445
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1329
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1328
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1275
    9. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      37
      1171
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1046
    Aihe