Miten pääsen Wutain jälkeen Gold Saucerille? Kun menen sinne, juutun vain sinne aavikolle ja sitten lopulta lähden pois sieltä? Eli miten pääsen sinne Gold Saucerille???
Gold Saucer!
16
575
Vastaukset
- arkkimeedes
sinnehän mennään sen lähellä olevan Barretin "kotikylän" kautta.
- dipsu-creeper
waltoman kirjoitti:
Missäköhän semmoinen kylä saattaisi sijaita?
http://www.rpgclassics.com/shrines/psx/ff7/images/map.gif
eli se on melko lähellä Cold sauceria, sellasessa vuorijonon muodostamassa jyrkäss mutkassa, kuten kartastakin näkee. Paikan päällä muistaakseni kävelit enin tietä ylös, ja sit vasemmalle. Pääset sellaiseen lipun myynti paikkaan, missä on lähistöllä iso hissi. en muista pitikö sitten puhua lipun myyjälle, vai kävellä suoraan hissiin, muttei liene ylitsemätön haaste kokeilla itse. - dipsu-creeper
dipsu-creeper kirjoitti:
http://www.rpgclassics.com/shrines/psx/ff7/images/map.gif
eli se on melko lähellä Cold sauceria, sellasessa vuorijonon muodostamassa jyrkäss mutkassa, kuten kartastakin näkee. Paikan päällä muistaakseni kävelit enin tietä ylös, ja sit vasemmalle. Pääset sellaiseen lipun myynti paikkaan, missä on lähistöllä iso hissi. en muista pitikö sitten puhua lipun myyjälle, vai kävellä suoraan hissiin, muttei liene ylitsemätön haaste kokeilla itse.Oikeinkirjoituksessani oli nyt pahoja puutteita. Yrittäkää ymmärtää, kohta on syksyn kirjoitukset, ja olen väsynyt niihin lukemisen jä
jälkeen :( - BubbleGirl
dipsu-creeper kirjoitti:
Oikeinkirjoituksessani oli nyt pahoja puutteita. Yrittäkää ymmärtää, kohta on syksyn kirjoitukset, ja olen väsynyt niihin lukemisen jä
jälkeen :(Mulla on matikan kirjoitukset 29.päivä tätä kuuta. Woohoo! Koulussamme oli stressipallokansalle jotain breafing -paskaa, jossa annettiin niksejä, miten välttää kirjoitusten aikainen stressi. Ne teki siel jotain hengitysharjoituksia ja muuta yhtä hölmöä.
Minä olin mielummin matikantunnilla. x) - Stiltzkin
BubbleGirl kirjoitti:
Mulla on matikan kirjoitukset 29.päivä tätä kuuta. Woohoo! Koulussamme oli stressipallokansalle jotain breafing -paskaa, jossa annettiin niksejä, miten välttää kirjoitusten aikainen stressi. Ne teki siel jotain hengitysharjoituksia ja muuta yhtä hölmöä.
Minä olin mielummin matikantunnilla. x)Jos sulla on pitkä matikka, niin todennäkösesti kysytään ainakin seuraavia:
1) Laske, kuinka paljon Irvine aiheuttaa damagea parhaalla aseellaan käyttämällä Fire Ammoja Oilboyleä vastaan kuudella laukauksella. Irvinen Str = 136 ja Oilboylen Vit = 45
2) Jos Cait Sith ennustaa tulevaisuutesi oikein 30 % todennäköisyydellä, ottaen huomioon että hän valehtelee tietoisesti 80%:n varmuudella, ja että havaitset valehtelun 40%:n todennäköisyydellä, kuinka suuri mahdollisuus on, että saat häneltä oikean ja oikeaksi havaitsemasi ennustuksen?
3) Benero, Fenero ja Genero tykkäävät pelata peliä, jossa he asettuvat satunnaiseen järjestykseen mielivaltaisen siirtymiskerran seurauksena. Kuinka monella eri tavalla he voivat muodostaa rivin, jos he vaihtavat paikkaa YHTEENSÄ 15 kertaa?
JOKERI: Johda kaava muuntokertoimelle Gil -> Euro käyttäen FF7:n maksuvälineen ostovoiman suhdetta nykysuomen euron ostovoimaan. Nasdaq-, euribor- ja muut kurssikuvaajat liitteessä 1.
Toivottavasti auttaa valmistautumiseen... - dipsu-creeper
Stiltzkin kirjoitti:
Jos sulla on pitkä matikka, niin todennäkösesti kysytään ainakin seuraavia:
1) Laske, kuinka paljon Irvine aiheuttaa damagea parhaalla aseellaan käyttämällä Fire Ammoja Oilboyleä vastaan kuudella laukauksella. Irvinen Str = 136 ja Oilboylen Vit = 45
2) Jos Cait Sith ennustaa tulevaisuutesi oikein 30 % todennäköisyydellä, ottaen huomioon että hän valehtelee tietoisesti 80%:n varmuudella, ja että havaitset valehtelun 40%:n todennäköisyydellä, kuinka suuri mahdollisuus on, että saat häneltä oikean ja oikeaksi havaitsemasi ennustuksen?
3) Benero, Fenero ja Genero tykkäävät pelata peliä, jossa he asettuvat satunnaiseen järjestykseen mielivaltaisen siirtymiskerran seurauksena. Kuinka monella eri tavalla he voivat muodostaa rivin, jos he vaihtavat paikkaa YHTEENSÄ 15 kertaa?
JOKERI: Johda kaava muuntokertoimelle Gil -> Euro käyttäen FF7:n maksuvälineen ostovoiman suhdetta nykysuomen euron ostovoimaan. Nasdaq-, euribor- ja muut kurssikuvaajat liitteessä 1.
Toivottavasti auttaa valmistautumiseen...Bubblellako muka pitkä matikka, XDDD HAHAHAHHAAA
- dipsu-creeper
BubbleGirl kirjoitti:
Mulla on matikan kirjoitukset 29.päivä tätä kuuta. Woohoo! Koulussamme oli stressipallokansalle jotain breafing -paskaa, jossa annettiin niksejä, miten välttää kirjoitusten aikainen stressi. Ne teki siel jotain hengitysharjoituksia ja muuta yhtä hölmöä.
Minä olin mielummin matikantunnilla. x)Matikkaa, hyi! Mielummin ruotsin kirjoitan >:(
- Stiltzkin
dipsu-creeper kirjoitti:
Matikkaa, hyi! Mielummin ruotsin kirjoitan >:(
B-ruåtsin, niin todennäköisesti kysytään seuraavia:
Kuuntelu: Cidin haastattelu, jossa hän kertoo pitkästä urastaan -ja uravalinnoistaan- FF-pelien historiassa. Hän kertoo myös mekaanikon koulutuksestaan, ja valottaa monien rakentamiensa lentävien alusten ideointeja ja toteutuksia.
Oikea rivi: cbcad aaada abbdd cdaca bbdbb acFF7.
Kirjallinen osuus: Aukkotehtävässä oikeat sanat oikeissa muodoissaan ovat "Kain draken, Cecil den mörka riddare, den sista fantasien, Låcke, mycket Mååglerna, Kupåpå, Cloud och Squall älskar varandra, Jag vann nånting i Chåcåbå-tävlingen, Zidane borrade Garnet när Quina slickade hans baksidan"
Esseeosiossa yksi vaihtoehto on kirjoittaa siitä, miksi on käyttänyt elämästään useita kokonaisia vuorokausia (jopa viikkoja) kytkeytyneenä piuhojen välityksellä tv-ruutuun, samalla eläen epätodellisessa maailmassa oman päänsä sisällä.
Tsemiä sinnekin. - dipsu-creeper
Stiltzkin kirjoitti:
B-ruåtsin, niin todennäköisesti kysytään seuraavia:
Kuuntelu: Cidin haastattelu, jossa hän kertoo pitkästä urastaan -ja uravalinnoistaan- FF-pelien historiassa. Hän kertoo myös mekaanikon koulutuksestaan, ja valottaa monien rakentamiensa lentävien alusten ideointeja ja toteutuksia.
Oikea rivi: cbcad aaada abbdd cdaca bbdbb acFF7.
Kirjallinen osuus: Aukkotehtävässä oikeat sanat oikeissa muodoissaan ovat "Kain draken, Cecil den mörka riddare, den sista fantasien, Låcke, mycket Mååglerna, Kupåpå, Cloud och Squall älskar varandra, Jag vann nånting i Chåcåbå-tävlingen, Zidane borrade Garnet när Quina slickade hans baksidan"
Esseeosiossa yksi vaihtoehto on kirjoittaa siitä, miksi on käyttänyt elämästään useita kokonaisia vuorokausia (jopa viikkoja) kytkeytyneenä piuhojen välityksellä tv-ruutuun, samalla eläen epätodellisessa maailmassa oman päänsä sisällä.
Tsemiä sinnekin.Nyt on onneksi helppo päntätä :)
- BubbleGirl
dipsu-creeper kirjoitti:
Bubblellako muka pitkä matikka, XDDD HAHAHAHHAAA
Kyllä minä sielläkin olisin varmasti pärjännyt, vaikka sen lyhyen kuitenkin otin. Keskiarvo on kasin pintaan. Onko itselläsi pitkä?
``On´´ Nörtti!
``Ei ole´´ Hahaa, no niin! - arkkimeedes
BubbleGirl kirjoitti:
Kyllä minä sielläkin olisin varmasti pärjännyt, vaikka sen lyhyen kuitenkin otin. Keskiarvo on kasin pintaan. Onko itselläsi pitkä?
``On´´ Nörtti!
``Ei ole´´ Hahaa, no niin!siis daa mulla on pitkä?
- dipsu-creeper
BubbleGirl kirjoitti:
``On´´ Nörtti!
``Ei ole´´ Hahaa, no niin!Mulla on lyhyt matikka, ja sekin sinne kutosen pintaan, nyt taitaa tippua vitosen lähelle. Mutta minulla ei olekaan silmälaseja, kuten sinulla. Yksi piste taas tänne päin :D HAHHAA, aina ei vi voittaa.
Keskiarvo on sitten reippaasti yli kasin, sillä olen tunnustettu osaaja humaanitieteiden hienolla alalla :) - arkkimeedes
dipsu-creeper kirjoitti:
Mulla on lyhyt matikka, ja sekin sinne kutosen pintaan, nyt taitaa tippua vitosen lähelle. Mutta minulla ei olekaan silmälaseja, kuten sinulla. Yksi piste taas tänne päin :D HAHHAA, aina ei vi voittaa.
Keskiarvo on sitten reippaasti yli kasin, sillä olen tunnustettu osaaja humaanitieteiden hienolla alalla :)Miksi oikea korvani tuntuu olevan lukossa koko ajan?
Onko siellä vettä vai pöpöjä? - BubbleGirl
dipsu-creeper kirjoitti:
Mulla on lyhyt matikka, ja sekin sinne kutosen pintaan, nyt taitaa tippua vitosen lähelle. Mutta minulla ei olekaan silmälaseja, kuten sinulla. Yksi piste taas tänne päin :D HAHHAA, aina ei vi voittaa.
Keskiarvo on sitten reippaasti yli kasin, sillä olen tunnustettu osaaja humaanitieteiden hienolla alalla :)Voin ottaa lasit poiskin, jos se liikuttaa, sitten kävelen vain päin seinää. Ainakin minä näen eteeni.
Kyllä minunkin kaikkien arvosanojeni keskiarvo on kasin pintaan. Viimeksi mainitsemani kasi tarkoitti matikkaa. Kemian keskiarvoni pyrin nyt nostamaan vaatimattomaan kymppiin. ...nyt se on 9. x) Eipä niillä muilla niin väliä. Fysiikka on sitten taas oma lukunsa, olin tyytyväinen, kun sain uusintakokeesta viitosen. xD
Mutta hah! Ainakin minulla on sellainen luonteenlaatu, että minut tunnetaan boheemina ja räväkkänä, silti tunnollisena ihmisenä. Enkä minä ole söpis.
- Raiven
Mäkään en päässy sil "laivalla sinne vaan menin sil laivalla siihen cosmo canoynin kohalle,hain auton ja ajoin sinne barretin koti kylään ja sitä kautta Gold Saucerille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3213679- 1242330
- 391652
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1921570- 1431493
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.791386- 1141372
- 641126
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.721088Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t2091074