opettelis ajamaa moottorí pyörällä.tappais itsensä ennen kun joka syyttömän.
j.j
24
7910
Vastaukset
- jo vain,,,
mitä tälle kusipäälle kävi ajaessaan pöpelikköö tms? toivottavasti selkäydinkanava vioittui.
- harmittaa
se kusipää on vaan sellanen ettei sitä huolita taivaaseen ja liian hullu helvetiinkin, jotenka jää ihmisten riesaksi!!!!
- tuntee
Antakaa kaverin harrastaa mitä se nauttii.mitäs siinä ihmettelemään.onhan mummoja ja pappoja tien päällä,jotka ei nää eikä kuule mitään.kyllä tää kaveri halllitsee varmaan pyörät sekä autot.Menkää kokeilee jos huvittaa.en ole kyseinen kuljettaja,mutta näyttöä on.
- hohhoijaa,.
näyttäis sitten osaamisen kisoissa, menis ajaa rehellistä kilpaa mistä sais rahaa ja kunniaa.
eikä vaan vetäis nappeja ja ajelis mitensattuu milloin missäkin, ja jos hallitsee niin miksi se hajoittaa niin monet vehkeet? se joka oikeesti hallitsee ei riko ja ottaa osaa ajoihin.
- hallitsee takuulla
osaako nämä tytöt ja pojat ajaa edes mopoilla.vaaratilanteita yllävän paljon.jos jollakin on varaa maksaa esim.ylinopeussakkoja niin mitä se kelleen kuuluu.en puolusta kaahaamista mutta asia kai kuuluu poliisin tehtäviin,eikä 24 sivuille.mene seuraavan kerran sanomaan jj suoraan,jos on aihuttanut sulle päänvaivaa.ajan itse n.70.000km tienpäällä.sinne mahtuu sunlaisia kuskeja sadoittain.itse menen kyllä kysymään,jos mulle tien päällä torvea soitellaan,jos tapaan kaverin.
- jopas on
että ihan itse menet kysymään jos tarvetta on torvensoittajilta nojoo sun pitää olla todella kova jätkä, imagosi kasvakoot kerrostalon mittoihin!
oletko ylpeä nyt? - >>>>>>...
jopas on kirjoitti:
että ihan itse menet kysymään jos tarvetta on torvensoittajilta nojoo sun pitää olla todella kova jätkä, imagosi kasvakoot kerrostalon mittoihin!
oletko ylpeä nyt?Täytyy sanoa että kyllä tossa musta on enemmän järkeä kun käy kysymässä suoraan että mikä ajotavassa häiritsee jos vaihtoehtona on itkeminen suomi24:llä. Tänne kirjottelu nyt ei varmaankaan asiaa miksikään muuta, naamatusten juttelulla sensijaan voi olla jotain vaikutustakin.
- valuva vaahtokuola
Eikö ko. kaverin jokaikinen ajopeli ole mennyt nopeassa tahdissa romuttamolle, eikö? Sekö on hyvää ajotaitoa? Suu sillä on vaahdossa, ei ajamisesta vaan huutamisesta.
- valuva vaahtokuola
Eikö ko. kaverin jokaikinen ajopeli ole mennyt nopeassa tahdissa romuttamolle, eikö? Sekö on hyvää ajotaitoa? Suu sillä on vaahdossa, ei ajamisesta vaan huutamisesta.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>>>>>>... kirjoitti:
Täytyy sanoa että kyllä tossa musta on enemmän järkeä kun käy kysymässä suoraan että mikä ajotavassa häiritsee jos vaihtoehtona on itkeminen suomi24:llä. Tänne kirjottelu nyt ei varmaankaan asiaa miksikään muuta, naamatusten juttelulla sensijaan voi olla jotain vaikutustakin.
niin onkohan toi nyt vertauskelvollinen asia? kusipää retostelee kylillä ajelee miten sattuu ja uhkailee tappamisillaan ym jopa sukulaisiaan. ja sitten jos joku tööttää takana ei ehkä olekkaan juuri sulle tarkoitettu vaan esim jalankulkijalle joka on sen tuttu. etkö itse tiedä että teitkö virheen tai et ja onko tarvettä mennä kyselee ja saamaan tappelua aikaan. sillähän mielellä tää asiaa kirjoitti.
sain jopa sen tunteen kiinne millaisessa fiiliksessä uhos menevänsä kyselee heti jos joku tööttää torvea. no meitä on moneen junaan toiset jää asemalle tai ei pääse sinnekkään asti. - ja herra ottaa selvää
valuva vaahtokuola kirjoitti:
ne koneet sun muut sil paukkuu rikki!!
mut korjaa heti ku on varaa niinku eräil!!!
monta peliä se on rutannu vuoden aikan????
2 tai 3 ja vetää koko ajan limitil!!
me kokeilee ja haasta kisaa?
kaatuuko valentino rossi useammin tai grönholmi aja ulos?
ja ne ajaa pikkusen paremmil vehkeil mut ei niin limitil!
eikä koko ajan ku tää yks tekee sit ihan joka päivä, paljo vaarallisemmis paikois ja yksikää ei ole jääny sen alle tai se ajan päin ketää.
kaikki pikku kolhui mitä sattuu ammatti miehille päivittäin!! mut ei ees jj tee sitä niin useesti.
haastakaa se!
ei varmaan mene puihi jos rahaa on tarpeeks pöydäs voittajalle.
eiköhän jj lähe jos voit lyödä vetoo ainaki 5-10te.
mitä se on sanon.
ei se huviksee teit nöyryytä ellette ite kerjää!! - taitaa pilvihuurus muisti m...
ja herra ottaa selvää kirjoitti:
eikä koko ajan ku tää yks tekee sit ihan joka päivä, paljo vaarallisemmis paikois ja yksikää ei ole jääny sen alle tai se ajan päin ketää.
kaikki pikku kolhui mitä sattuu ammatti miehille päivittäin!! mut ei ees jj tee sitä niin useesti.
haastakaa se!
mitä se on sanon.
ei se huviksee teit nöyryytä ellette ite kerjää!!"paljo vaarallisemmis paikois ja yksikää ei ole jääny sen alle tai se ajan päin ketää."
joo en hirveesti seuraa sen menoja mutta ainakin yksi tuli heti mieleen ja miten kävi mersunkaa ? täräytti keskellä tori tai ainakin torilla päin autoa. no ei ole päin ajanut vahingottaakseen mutta ainakin kyytiläisen vammauttanut.
mutta mestaria se ei siitä tee että on ollut tuuriakin matkassa mutta kyllä vielä "juhaa sattuu leukaan" - Muista lääkitys
haastakaa se!
mitä se on sanon.
ei se huviksee teit nöyryytä ellette ite kerjää!!Turha verrata ammattilaiskuljettajiin tuollaisia JEIJEI:tä. Vai limitillä vedetään, ei saa..na:)) Ei tuollaiset reikäpäät pärjää kilparadoilla, eikä edes fyysinen kunto kestäisi sitä rääkkiä. Siellä mennään kovaa ilman lepotaukoja, siis todellakin kovaa.
- .,.,.,,.,.,.,
Muista lääkitys kirjoitti:
Turha verrata ammattilaiskuljettajiin tuollaisia JEIJEI:tä. Vai limitillä vedetään, ei saa..na:)) Ei tuollaiset reikäpäät pärjää kilparadoilla, eikä edes fyysinen kunto kestäisi sitä rääkkiä. Siellä mennään kovaa ilman lepotaukoja, siis todellakin kovaa.
ei sillä taida olla kuntoa edes kiivetä tikkaita yhteen menoon 60 metriä, tasanteiden väli 20m mutta ilman taukoa olen itse kiivennyt. että jos kunnosta pitää puhua niin taitaa vaahtosuulta jäädä moinen tekemättä. kuin myös monelta muultakin että vielä korkeus tekee omat kepposet ;)
no mitä tuohon ajamiseen tulee niin ei se jj ltä onnistu ns ammattimainen ajo. ei sitten millään keinolla
ottaen huomioon hypyt mitä tulee hiekkapätkällä jne ei se onnistu turha edes yrittää verrata jj' tä ammattilaisiin jotka onajanut kovaa jo vuosikymmenet. - johtaja
.,.,.,,.,.,., kirjoitti:
ei sillä taida olla kuntoa edes kiivetä tikkaita yhteen menoon 60 metriä, tasanteiden väli 20m mutta ilman taukoa olen itse kiivennyt. että jos kunnosta pitää puhua niin taitaa vaahtosuulta jäädä moinen tekemättä. kuin myös monelta muultakin että vielä korkeus tekee omat kepposet ;)
no mitä tuohon ajamiseen tulee niin ei se jj ltä onnistu ns ammattimainen ajo. ei sitten millään keinolla
ottaen huomioon hypyt mitä tulee hiekkapätkällä jne ei se onnistu turha edes yrittää verrata jj' tä ammattilaisiin jotka onajanut kovaa jo vuosikymmenet.te ku siel leikitte ni oon täs miettin miten pystyn haastaa ruotsin chost riderin!!
kertokaa ihmees mä haluisin näyttää mihi suomi poika pystyy!!!
ja tää on tosi!!!
milloin vain mut ei teist ole siihe ja mul ei ole ruotsi hanskas!
mut sit näätte mikä kaikki on mahollista!!!!??
ja mis vauheis???? - .,..,.
johtaja kirjoitti:
te ku siel leikitte ni oon täs miettin miten pystyn haastaa ruotsin chost riderin!!
ja tää on tosi!!!
ja mis vauheis????osaahan ne pojat englantiakin että eiku haastetta laittamaan onhan sillä fanisivut. rekisteröi vaikka tonne ja eti forumit ja laita sinne yhteystietos ja haasteesi lupaan että menee perille.
aijoo nyt ymmärrän jj kuvittelee olevasna kuin tämä chost rider itse. mutta on heissä 1 ero ensinnäkin sillä on saletisti kiihkeemmät lelut ja toiseksi ei kulje suu vaahdossa etsien pillereitä eikä uhkaile vanhempiaan eikä muitakaan. ja käy töissä normaalisti. tossa linkki silti ja onnea urbolle
http://www.streetracersonline.com/videos/ghostrider/ - Ghost Rider
johtaja kirjoitti:
te ku siel leikitte ni oon täs miettin miten pystyn haastaa ruotsin chost riderin!!
ja tää on tosi!!!
ja mis vauheis????te ku siel leikitte ni oon täs miettin miten pystyn haastaa ruotsin chost riderin!!
- tarkoitat varmaankin Ghost Rider
- suotta mietit, Ruotsinlaivan lipun tilaamiseenkin tarvitaan edes pieni määrä älykkyyttä
---
- ei me voida kun leikitään edelleenkin
- suomi poika pystyykin, ei huumehörhö suomipoika
---
ja tää on tosi!!!
- oooooon on toki
---
- "milloin vain" = hyvin usein nähty kommentti
- ei pidäkkään mennä asioiden edelle, ensin oma kotimaan kieli, Suomi "hanskaan"
---
- huoh..........
---
ja mis vauheis????
- niin, vauhtia suoneen vai nokkaan ?
- normaali piri, vai tserno sekoitus ? - nykyisin "Chost Rider...
.,..,. kirjoitti:
osaahan ne pojat englantiakin että eiku haastetta laittamaan onhan sillä fanisivut. rekisteröi vaikka tonne ja eti forumit ja laita sinne yhteystietos ja haasteesi lupaan että menee perille.
aijoo nyt ymmärrän jj kuvittelee olevasna kuin tämä chost rider itse. mutta on heissä 1 ero ensinnäkin sillä on saletisti kiihkeemmät lelut ja toiseksi ei kulje suu vaahdossa etsien pillereitä eikä uhkaile vanhempiaan eikä muitakaan. ja käy töissä normaalisti. tossa linkki silti ja onnea urbolle
http://www.streetracersonline.com/videos/ghostrider/Järjestyihän lopulta uusi ura,hells wheels.....
- suunsoittajat
osaako nämä tytöt ja pojat ajaa edes mopoilla.vaaratilanteita yllävän paljon.jos jollakin on varaa maksaa esim.ylinopeussakkoja niin mitä se kelleen kuuluu.en puolusta kaahaamista mutta asia kai kuuluu poliisin tehtäviin,eikä 24 sivuille.mene seuraavan kerran sanomaan jj suoraan,jos on aihuttanut sulle päänvaivaa.ajan itse n.70.000km tienpäällä.sinne mahtuu sunlaisia kuskeja sadoittain.itse menen kyllä kysymään,jos mulle tien päällä torvea soitellaan,jos tapaan kaverin.
- suunsoittajat
- ja herra ottaa selvää
suunsoittajat kirjoitti:
haastakaa se!
mitä se on sanon.
ei se huviksee teit nöyryytä ellette ite kerjää!! - mäki tiiän!
haastakaa se!
mitä se on sanon.
ei se huviksee teit nöyryytä ellette ite kerjää!!j.j vetää ihan ku joku guru et kumi laulaa ja pidon äärirajoil se vetää ku hirvi et kaikki jää! kaikki jää! sille voi mennä sanoon jos on jotaa sanottavaa mut jossei oo mitää sanottavaa ni ei voi mennä mitään sanoon! sille! et turhaa te molot tääl valitatte!
- määkii tiiän
mäki tiiän! kirjoitti:
j.j vetää ihan ku joku guru et kumi laulaa ja pidon äärirajoil se vetää ku hirvi et kaikki jää! kaikki jää! sille voi mennä sanoon jos on jotaa sanottavaa mut jossei oo mitää sanottavaa ni ei voi mennä mitään sanoon! sille! et turhaa te molot tääl valitatte!
JJ on kotkan kovin ja komein svengaava hirvi
- hangaround
määkii tiiän kirjoitti:
JJ on kotkan kovin ja komein svengaava hirvi
Joku tosissaan uskoo siihen pelleen. Surullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713