Tietääkö kukaan, että paljonko on matkaa Kapellskärin satamasta Arlandan lentokentälle?? Mistään ei tunnu löytävän tietoo ja jos jossain on, niin se on ruotsiksi (mistä en ymmärrä mitään)
tietääkö kukaan
4
445
Vastaukset
- verkkofan
Kokeilin tuota edellisessä keskustelussa suositeltua resplus.se hakua, ja linja-autolla näyttää pääsevän parissa tunnissa Kapelskäristä Arlandaan, bussia tosin on vaihdettava pariin kertaan.
- nasus2000
kuulin ihan samaa busseista. mut meil on kuitenkin aika kiire aamusella päästä arlandaan, joten ollaan mietitty taksimatkaa. siksi kyselin tota välimatkaa. taitaapi tulla kuitenkin aika kalliiks.. mut kiitti vastauksesta :)
- Norrtäljen
ja Arlandan välillä. Matkaa on 60 kilometriä.
Norrtäljestä bussi UL807 ja sitten vaihto Långhundra Åby'ssä bussiin UL806. Matkaan kuluu 1 tunti 20 minuuttia. Tuo UL806 bussi odottaa pysäkillä tuota UL807 bussia. Ja bussikuski kyllä sanoo koska on vaihdettava bussia.
Bussi UL806 vie sitten kaikille eri Arlandan terminaaleille. Tuossa 1 tunti ja 20 minuttia valitsin Terminaali 2 päätepyskiksenne. Muissa terminaalisessa se on muutaman minuutin aiksemmin.
Tästä voit itse hakea bussien aikatauluja englanniksi:
http://sl.se/Templates/SubStart.aspx?id=1906- nasus2000
Suuren SUURI kiitos :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428