Niin mennäkö alueeelle 8 vai 11 ?
Hyviä ja huonoja puolia molmmista olisi kiva kuulla. Jompaan kumpaan alueeseen olen ajatellut majoittua. (Ja kävellä paljon nähtävyyksiä katselemassa, onnistuukohan).
champs elysee vai bastille
2
327
Vastaukset
- heulwen
Sanoisin Bastille. Mukavampi, pienempi, kodikkaampi, halvempaa, mukavia baareja ja ravintoloita ja pääsee helposti minne tahansa Pariisia nopeasti metrolla. Champs Elyseessä aika kallista ja mahtipontista, siellä voi käydä, mutten haluaisi asua. Makuasia tietty. Lisäksi Champs Elyseessä liikkuu enemmän turisteja kuin Bastillessä, jossa on sitä "normaalia" elämää enemmän.
- kasi
Itse olin 8-alueella, viihdyin oikein hyvin. Hyvät kulkuyhteydet. Ja helposti sieltä käveli esim. riemukaari-concorde-louvre-notre dame -reitin. Champs Elyseellä on kyllä tosiaan aika kalliit ravintolat, mutta oli ihana aina iltaisin lähteä kävelemään champs elyseetä pitkin ja käydä vaikka syömässä Häagen-Dazs -jäätelöä, joka on aivan ihanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566