kun Kaki nosti peittoa ja kurkkas mitä siellä tapahtuu? Siltä se vähän näytti...
Oliko Sarin perse paljaana
12
8471
Vastaukset
- ...............
..........
- Sitähän...
mä tässä yritän nyt selvitellä!! Kyllä me miehen kans käytiin siitä eilen pientä tinkaa sillä mun mielestä näytti että olis mutta mies väitti et sillä oli joko stringit tai tavailliset alkkarit jalassa...en mä vaan nähny :D
- oli,,,,,,,,,,,
oli
Äkkiä katsottuna saattoi tosiaan vaikuttaa siltä että ei olisi ollut, mutta oli kyllä alushousut.
- Punapää38
...oli Sarilla stringit :)
- namunamu
oli se ihan paljas, oli oli se oli ihana paljaas, ooooh mikä ...... sanonko no sanonko oli....
- ::::::::::::::::::::
....kaks paljasta kannikkaa...eli stringit
- STRINGIT
sillä sarilla oli....... xD
- juupe
oli sarilla stringit jalassa.. katsoin itse 24/7, jolloin se riisu päälyhousut jalasta, nii näky olevan stringit!
- i hate runkkars
ooh, näin nätin naisen paljaan perseen, muna seisoo, pakko runkata... wau, nyt vilahti tissikin, mälli lentää...!!! eiks teitä vittu hävetä olla noin törkeitä runkkareita??? ootte varmaan saatanan surkeita sängyski: ku pääsee huulille ni jo tulee - ja tyttöystävä joutuu taas oottaa ku postimies tai naapurin isäntä tulee käymään et saa iteki jotain...
- mutta oon
nainen enkä mikään runkkari...me nyt tässä lähinnäkin mieheni kanssa kinasteltiin asiasta...mieheni mielestä Sarilla oli alushousut mutta minä en niitä nähnyt!!
- näin.....
sanoo saamaton nahjus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435