kun Kaki nosti peittoa ja kurkkas mitä siellä tapahtuu? Siltä se vähän näytti...
Oliko Sarin perse paljaana
12
8383
Vastaukset
- ...............
..........
- Sitähän...
mä tässä yritän nyt selvitellä!! Kyllä me miehen kans käytiin siitä eilen pientä tinkaa sillä mun mielestä näytti että olis mutta mies väitti et sillä oli joko stringit tai tavailliset alkkarit jalassa...en mä vaan nähny :D
- oli,,,,,,,,,,,
oli
Äkkiä katsottuna saattoi tosiaan vaikuttaa siltä että ei olisi ollut, mutta oli kyllä alushousut.
- Punapää38
...oli Sarilla stringit :)
- namunamu
oli se ihan paljas, oli oli se oli ihana paljaas, ooooh mikä ...... sanonko no sanonko oli....
- ::::::::::::::::::::
....kaks paljasta kannikkaa...eli stringit
- STRINGIT
sillä sarilla oli....... xD
- juupe
oli sarilla stringit jalassa.. katsoin itse 24/7, jolloin se riisu päälyhousut jalasta, nii näky olevan stringit!
- i hate runkkars
ooh, näin nätin naisen paljaan perseen, muna seisoo, pakko runkata... wau, nyt vilahti tissikin, mälli lentää...!!! eiks teitä vittu hävetä olla noin törkeitä runkkareita??? ootte varmaan saatanan surkeita sängyski: ku pääsee huulille ni jo tulee - ja tyttöystävä joutuu taas oottaa ku postimies tai naapurin isäntä tulee käymään et saa iteki jotain...
- mutta oon
nainen enkä mikään runkkari...me nyt tässä lähinnäkin mieheni kanssa kinasteltiin asiasta...mieheni mielestä Sarilla oli alushousut mutta minä en niitä nähnyt!!
- näin.....
sanoo saamaton nahjus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111153
- 1336990
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385048- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303889- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222985- 782894