Miksihän

miehet värjää hiuksiaan - tuoki Parviainen ihan luonnottoman näköinen, - kukkaa usko että hänen ikäisellä miehellä on noin tummat kulmat ja tukka.

ps. viittaan kintaalla A.Nyrberin ohjelmaan..

jk. mitäpä sie tykkäät..

37

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä viitsi

      kirjoittaa, mitä mieltä olen! :(

      • tuosta naamanilmeestäsikin :)


    • on sitä,ettei halua iän näkyä...Mutta kun tuo värjäysvillitys on iskenyt nuoriinkin...Kohta pitää taas mennä minunkin laittamaan pojalle mustaa väriä..on kuulemma muotia..:)

      Joskus,kun näkee oikein iäkkään ihmisen,ja hänellä on täysin tumma tai vaaleat hiukset,se näyttää jotenkin oudolta...
      Monia miehiä kyllä pukee tuo harmaus..

      • värjäisi liian tummaksi, ainakaa - mieluummin ei ollenkaan, minustakin harmaantunut tukka on ihan kaunis.

        Nuorille voi väriä laitta, heillä se ei näytä pahalta - kumma kyllä.

        Olenkohan minä (tulossa) vanhanaikainen :)


    • Onni

      sama kun yks mies liikkus naisporukoissa ilman housuja kun muilla olis asialliset pukineet.

      • kilpailuvaltti, ainakaan tuo tukan värjäys :)


      • Juniperus

        Missäs tässä se vilpillisyys on? Minä pitäisin housutonta miestä hyvin rehellisenä.


    • Kelpo Takkutukka

      ihmiset ylipäätään värjää päätään. Eikö geenit kelpaa?

      • geenit ovat erehtyväisiä :)

        Ei hiusten värjäyksessä nyt pahaakaan ole, kunhan muistaa pysyä kohtuuvvessa - ja, että vanhemmiten hiukset myö ohenevat ja vähenevät - eikä liian tumma väri saa niitä näyttämään ainakaan tuuheammilta.


      • KelpoT
        Pirrejuupas kirjoitti:

        geenit ovat erehtyväisiä :)

        Ei hiusten värjäyksessä nyt pahaakaan ole, kunhan muistaa pysyä kohtuuvvessa - ja, että vanhemmiten hiukset myö ohenevat ja vähenevät - eikä liian tumma väri saa niitä näyttämään ainakaan tuuheammilta.

        myrkkyä tuntuu olevan, päätellen siitä kaameasta katkusta, joka väriaineista syntyy.
        Tutkimusten mukaan voivat aiheutta allergiaa ja lisäksi aineet imeytyvät ihon läpi, eikä tiedetä, mihin ne menevät ja kuinka kauan ne elimissä ovat ja mitä ne aiheuttavat.
        Mutta mitäpä nainen (ja nykyään valitettavasti mieskin) ei uhraisi ulkonäkönsä takia :(


    • Singer-man

      Vaikka joku elokuva menossa, jossa vaaditaan mustaa tukkaa.
      Vaikka kreivi Lindgreniä esittää :)))) .

      Pahan näköinen on ollut aina, oli väri mikä tahansa.

      Nybergillä on ollut hyviäkin vieraita, oikein sykähdyttäviä.

      Pirre se on nyt niin riittinen....

      • rooli-homma

        minullakin tuli mieleen. Saattahan olla tietenkin uusi imago?


      • se Parviainen aina, mutta tuo olikin hyvä pointti - tuo krevi :))


        Nyberg on hyvä tyyppi, mies miun maun mukkaan, ja fiksukin, samoin haastateltavat ovat mielenkiintoisia - älykäkäs se ensinmainittukin on - tietenkin, en mie sillä, mutta se tukka..vain.tökki.

        Pittää se vähä välillä kritisoida, ihan kuin olis tässä vara..:)


      • rooli-homma kirjoitti:

        minullakin tuli mieleen. Saattahan olla tietenkin uusi imago?

        Parviaisenkaan imago muutu tukanväriä vaihtamalla, ollu esillä lööpeissä liian usein..hiännii.


      • tukka
        Pirrejuupas kirjoitti:

        se Parviainen aina, mutta tuo olikin hyvä pointti - tuo krevi :))


        Nyberg on hyvä tyyppi, mies miun maun mukkaan, ja fiksukin, samoin haastateltavat ovat mielenkiintoisia - älykäkäs se ensinmainittukin on - tietenkin, en mie sillä, mutta se tukka..vain.tökki.

        Pittää se vähä välillä kritisoida, ihan kuin olis tässä vara..:)

        näyttäis myös olevan vähän vaalennettu.....


      • lisää iloisuutta

        itse on todella ihana kun nauraa,eilen oli totinen mutta Donneri kun oli vieraana,Nyberg nauro niin kivasti ääneen ja ilo tarttuu.
        Kyllä Donnerikin on mukava osaa nauraa itselleen eli viisas mies.


      • Pirre*
        lisää iloisuutta kirjoitti:

        itse on todella ihana kun nauraa,eilen oli totinen mutta Donneri kun oli vieraana,Nyberg nauro niin kivasti ääneen ja ilo tarttuu.
        Kyllä Donnerikin on mukava osaa nauraa itselleen eli viisas mies.

        omaa luokkaansa; tosin joskus nuorenpana en tykännyt hänestä yhtään - hän kun änkesi aina sen nuijasa kanssa niihin alastonkohtauksiin elokuvissaan :/
        Nyt mies on mukavan sarkastinen..

        ps. mieki huomasin Nybergin totisuuden illalla, pidättelikö hän vain nauruaan.., vai ihan vain muista syistaä - tiijjä häntä.


      • Pirre*
        tukka kirjoitti:

        näyttäis myös olevan vähän vaalennettu.....

        ei mauttomasti.


      • kira.kj
        Pirre* kirjoitti:

        omaa luokkaansa; tosin joskus nuorenpana en tykännyt hänestä yhtään - hän kun änkesi aina sen nuijasa kanssa niihin alastonkohtauksiin elokuvissaan :/
        Nyt mies on mukavan sarkastinen..

        ps. mieki huomasin Nybergin totisuuden illalla, pidättelikö hän vain nauruaan.., vai ihan vain muista syistaä - tiijjä häntä.

        on eräs älykkäimmistä (jos ei älykkäin) suomalaisista miehistä ja hänellä on loistava itseironia


      • Pirre*
        kira.kj kirjoitti:

        on eräs älykkäimmistä (jos ei älykkäin) suomalaisista miehistä ja hänellä on loistava itseironia

        istuu aina kuin olisi kusiaisia housuissaan...:)


      • istumaan
        Pirre* kirjoitti:

        istuu aina kuin olisi kusiaisia housuissaan...:)

        paikoillaan,Jörn D kun ei ole tyypilinen suomalainen sohvaperuna;DD


      • Juniperus
        Pirre* kirjoitti:

        omaa luokkaansa; tosin joskus nuorenpana en tykännyt hänestä yhtään - hän kun änkesi aina sen nuijasa kanssa niihin alastonkohtauksiin elokuvissaan :/
        Nyt mies on mukavan sarkastinen..

        ps. mieki huomasin Nybergin totisuuden illalla, pidättelikö hän vain nauruaan.., vai ihan vain muista syistaä - tiijjä häntä.

        Olihan se kapine aika edustava varjokuvana. Kateelliset tosin väittävät, että oli käytetty nenäkittiä ja kattoon kiinnitettyä nailonsiimaa.


      • Pirre*
        Juniperus kirjoitti:

        Olihan se kapine aika edustava varjokuvana. Kateelliset tosin väittävät, että oli käytetty nenäkittiä ja kattoon kiinnitettyä nailonsiimaa.

        mutta suututti, kun hän oli aina omissa elokuvissaan pääosassa, ja aina kulkku paljaana. :/

        Ei sillä etteikö siinä olisi ollut nähtävää - päinvastoin, ihan aikuisen kokonen pelihän se Donnerilla.


      • Anonyymi

        Näin kaljun äijän kadulla, Olikohan sillä pälvetauti, eikä pitäny edes liparia


    • Kovin yleistä

      Liian tumma väri ei sovi kenellekään, ei miehelle eikä naiselle. Kotipaikkakunnallani asuu mies joka värjää tukkansa ja partansa ilmeisesti itse, molemmat mustiksi. Se näyttää tosipahalta. Tukan tai parran värjäys pitää jättää ammatti-ihmisen työksi. Heillä on kokemusta siitä, mikä väri sopii.

      Mustatukkaiset nuoret, gootit, punkkarit tms. näyttävät minusta reppanoilta. Väri on niin sävytön ja outo suomalaisen tukassa, että se tekee ihmisen jotenkin surkimuksen näköiseksi. Vaikka sininen, oranssi tai aniliinikin on parempi kuin pikimusta. (Jos mustaan sekoitetaan esim. punaista, niin se ei ole yhtä pahan näköistä, ja siltikin tukka on "muodikkasti" musta ja wiccoille tai gooteille sun muille sopiva.)

      Minun puolestani kuka vain saa värjätä tukkaansa, kunhan väri sopii. Itse olen tyytyväinen osittain harmaaseen partaani, tukassani ei vielä ole harmaata. Se on yhä sitä maantien väriä, jota se on aina ollutkin.

      Lähikaupan kassalla on poika, joka oli antanut parturin tehdä tukansängestään shakkikuvioisen. Joka toinen ruutu oli ajettu päänahkaa myöten. Siitä on runsas kuukausi. Nyt hän näyttää kuin hullujenhuoneesta karanneelta.

      • liian vaalea mustaan hiusväriin; minulla tosin on veli jolla on ihan vaalea, melkein valkea iho mutta ihan musta tukka ja luonnostaa, ja hän on kyllä hyvänäköinen niin - jos saapi tässä kehua pikkuveljeään.:)

        Tuo oli hyvä juttu, tuo vankikarkuri - kiitos nauruista - voin kuvitella miltä hän näyttää...:))


      • Kovin yleistä
        Pirrejuupas kirjoitti:

        liian vaalea mustaan hiusväriin; minulla tosin on veli jolla on ihan vaalea, melkein valkea iho mutta ihan musta tukka ja luonnostaa, ja hän on kyllä hyvänäköinen niin - jos saapi tässä kehua pikkuveljeään.:)

        Tuo oli hyvä juttu, tuo vankikarkuri - kiitos nauruista - voin kuvitella miltä hän näyttää...:))

        Veljesi tukka on kuitenkin luonnon oma väri. Se ei varmaankaan ole samaa sävytöntä mustaa kuin mitä nuoret panevat tuubista tukkaansa. Luonnon mustassa on usein sävyllistä kiiltoa, mitä tuubiväreillä ei saa aikaan.

        Viime vuonna kerran Prismassa: Kassalla oli nuori tyttö, jolla oli niin valtavan suuri ja niin epäonnistunut keinokuituperuukki, että pelkäsin, miten minä pärjään kassalla purskahtamatta täyteen nauruun. Minun piti välillä käydä hyllyjen takana keräämässä voimia, ennen kuin uskalsin mennä kassajonoon. En rohjennut katsoa ollenkaan häntä. - Pokka piti. Purskahdin nauruun vasta hississä.


      • Pirre*
        Kovin yleistä kirjoitti:

        Veljesi tukka on kuitenkin luonnon oma väri. Se ei varmaankaan ole samaa sävytöntä mustaa kuin mitä nuoret panevat tuubista tukkaansa. Luonnon mustassa on usein sävyllistä kiiltoa, mitä tuubiväreillä ei saa aikaan.

        Viime vuonna kerran Prismassa: Kassalla oli nuori tyttö, jolla oli niin valtavan suuri ja niin epäonnistunut keinokuituperuukki, että pelkäsin, miten minä pärjään kassalla purskahtamatta täyteen nauruun. Minun piti välillä käydä hyllyjen takana keräämässä voimia, ennen kuin uskalsin mennä kassajonoon. En rohjennut katsoa ollenkaan häntä. - Pokka piti. Purskahdin nauruun vasta hississä.

        :DD voin kuvitella tunteen..onneksi minä en ollut siellä..:))


    • Pirre*

      tämä, tänä iltana.

      Hyvää yötä kaikille, ja kiitos seurasta.

    • T_A_N_E

      ihmettelin huuli pyöreenä,että oikeenko se itte kokee olevansa "hyvännäköinen" tai jotain.Itse olen ajatellut,että tukka lähtee jos lähtee ja harmaantuu kun harmaantuu.
      Eipä tulisi mieleenkään lähteä värjäilemään tai tupeeta hommaileen.Itsehän sen kuitenkin tietää,että se on keinotekoista ja itteään ei oikein hyvin voi k.set..a kai.

      • Pirre*

        se lähinnä näytti, mutta tietysti makuja on monia - jos se oli jonkun mielestä onnistunut stailaus.
        Me naiset yritetään Qsettaa teitä, ja itseämme ainakin:)


    • kira.kj

      syynä?

      • Pirre*

        tai arvostelukyvyn puute, mutta onhan se tietenkin jokaisen oma asia miltä haluaa näyttää, ja ainakin on näyttävinään.


      • Kateellinenko
        Pirre* kirjoitti:

        tai arvostelukyvyn puute, mutta onhan se tietenkin jokaisen oma asia miltä haluaa näyttää, ja ainakin on näyttävinään.

        Kun katukuvaa katselee, niin näyttäisi olevan melkoinen flaxi noilla "värjätyillä" ja muskeleissaan pullistelevilla taivaan lahjoilla.


      • Pirre*
        Kateellinenko kirjoitti:

        Kun katukuvaa katselee, niin näyttäisi olevan melkoinen flaxi noilla "värjätyillä" ja muskeleissaan pullistelevilla taivaan lahjoilla.

        ainakaan kateellinen, miksi olisin?

        Ne tarkoittamasi taivaanlahjat ovat "pikkuisen" nuorenpaa painosta :), ja heillä värjätyt hiukset ovat ihan sexyjä.


      • Anonyymi
        Pirre* kirjoitti:

        ainakaan kateellinen, miksi olisin?

        Ne tarkoittamasi taivaanlahjat ovat "pikkuisen" nuorenpaa painosta :), ja heillä värjätyt hiukset ovat ihan sexyjä.

        Brycklem tyyli on tyttöjen makuun, so on hiusrasva


    • Anonyymi

      Miksi miehet ei saisi värjätä hiuksia? Miksi se olisi vain naisten oikeus? Kysyy Kontulasta mummo Helsinki 94.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe