mikä merkki paras?

kaikki uusiks keittiössä

Kertokaahan amatöörille, minkämerkkiset kodinkoneet on hyviä? Olen nyt ostamassa sellasta reilun kolmen tonnin Siemensin pakettia.

10

4234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielettömän

mainio merkki, meillä melko monta Mieleä, maksaa mahottomasti, mutta...kestää kunnossa kyllä kans kauan!

• kyllä

on siis laatukamaa...mutta kyllä upolla tai electroluksillakin hyvin pärjää..

• olli1946

itselläni on ollut iberna merkkinen pesukone muutaman vuoden ajan. Tyytyväinen olen kyseiseen laitteeseen ja myös hinta-laatusuhde on kohdallaan. Siitä vaan ibernaa hankkimaan.

• eskopoika

Onko kokemusta Ibernasta?
        Kirjoittanut: Olli1946 7.9.2006 klo 11.27
        Olen hankkimassa uutta pesukonetta. Törmäsin kaupassa Iberna merkkiseen pesukoneeseen. Onko kenelläkään vastaavaa laitetta. Olisi kiva tietää koneesta. Onko kestävä?

• Siemenskoneet

... ja tyytyväisiä ollaan oltu. Erityisesti astianpesukone käsittämättömän hiljainen. Puhdasta tulee eikä viinilaseihinkaan jää sitä rantua, mikä edellisessä koneessa jäi. Tähän voi kyllä käytetty konetiskiainekin vaikuttaa..

Uuni iso ja tehokas nyt kun kiertoilmaakin on oppinut käyttämään. Jääkaappi ja pakastin myös hyviä, vaikkakin olemme ihmetelleet, miksi jääkaapin pullohylly on sellaisella kohdalla, että puolentoista litran pullot eivät mahdu, koska ovihylly on juuri kohdalla.

• utelias

Kertoisitko mitä koneita reilun kolmeen tonniin kuuluu? Kiinnostaisi myös mistä liikkeestä? Meillä sama keittiökoneet uusiksi -edessä ja olisi kiva tietää realistisia hintoja!

• sespuli

ne liikkuu aika monessa mallissa, pullohylly ja se kaapin ovessa oleva hylly, saa siis eri tasoille... ;)

• mekin ollaan päätymässä siem

mitkä siemensin mallit teillä on, mekin ollaan päätymässä ko merkkiin alumiinipintaisina:
        - jääkaappipakastin
        - erillisuuni
        - liesitaso 2:lla induktiolevyllä
        - astianpesukone

Kerrotko lisää kokemuksia?

• köökkimestari

Mulla keittiökoneet Gaggenaun. Erittäin hyvä, ei ole tarvinnut pettyä. Muut kodinkoneet, kuten pesukone ja imu Mielen.

• ruottista

Cylinda, UPO, kunhan ovat Suomessa tai Ruotsissa tehtyjä. Hakkaavat Mielen 10:0.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe