Onko Unto Timonen tänne kirjoittaville tuttu mäyräkoirien kasvattaja? Hänellä on juuri nyt myynnissä kolme kääpiömäyriksen pentua, ja hinta on sen verran korkea, että otaksun pentujen olevan rekisteröityjä. Henkilön nimeä ei kuitenkaan mainita SML:n kasvattajasivulla, eikä näkemässäni ilmoituksessa ole mitään mahdollisesta kennelistä. Voiko tällaiseen ilmoitukseen mielestänne luottaa?
Tietoa?
8
2594
Vastaukset
- mäyräkoirille
Toimii myös ulkomuototuomarina mäyräkoirilla.
Kasvattajana uusi ? - Worker
Mäyräkoiraliiton pentuvälityksestä ,Kennelliiton
tai Sukokan sivuilta löytyy myytäviä Lkk pentuja ,
pennut ovat rekisteröityjä ja täyttävät kaikki pevisan määräykset.- ei ole läheskään
kaikkien mäyräkoirakasvattajien yhteystietoja.
Ei se ole mikään merkki hyvästä/huonosta kasvattajasta! Jokainen kasvattaja laittaa tietonsa sivuille jos niin haluaa.
Mieti vähän mitä tänne raapustat! - tarkoitettu
ei ole läheskään kirjoitti:
kaikkien mäyräkoirakasvattajien yhteystietoja.
Ei se ole mikään merkki hyvästä/huonosta kasvattajasta! Jokainen kasvattaja laittaa tietonsa sivuille jos niin haluaa.
Mieti vähän mitä tänne raapustat!sori.
- Isa
ei ole läheskään kirjoitti:
kaikkien mäyräkoirakasvattajien yhteystietoja.
Ei se ole mikään merkki hyvästä/huonosta kasvattajasta! Jokainen kasvattaja laittaa tietonsa sivuille jos niin haluaa.
Mieti vähän mitä tänne raapustat!tämän edellisen henkilön vastausta ketjun aloittajan ystävällismieliseen kysymykseen. Toivottavasti et ole mäyrisihmisiä... Miksi ihmeessä pitää heti ryöpsäshtää silmille, näinkin viattoman kysymyksen laatijalle. Ihmettelen vain...?
- eksy :))
ei ole läheskään kirjoitti:
kaikkien mäyräkoirakasvattajien yhteystietoja.
Ei se ole mikään merkki hyvästä/huonosta kasvattajasta! Jokainen kasvattaja laittaa tietonsa sivuille jos niin haluaa.
Mieti vähän mitä tänne raapustat!Ehkäpä aloittelia halusi näin asiasta tietoa ?
Kyselemällä asiat selvii , kaikki ei tunne kaikkea : ))
Onnea ihanan kääpiömäykyn hankintaan !
- pentuja
Mene penuja katsomaan kotiin ,siitä jo paljon selviää onko pennut rekattu ja vanhemmat nlyssä pakitut ?.
Kennel-nimi ei tee pennusta "laadukkaampia".
Monesti yksittäiset pentueet ovat parhaiten
ja hyvin kotioloissa hoidettuja.
( Minusta "Apulasta" löytyy koiria ja myyjiä
joka löhtöön ). - Isa
kysyeisestä pentueesta mitään. Mutta varmasti ovat rekisteröityjä, koska U.T. on ulkomuototuomari ja jonkinlainen säännöstö varmaan heilläkin on koirien kasvattamsien suhteen. Ota reilusti yhteyttä kasvattjaan ja kysele asioista häneltä suoraan. Täällä on turha asioita pallotella. Saat vain ihmeellisiä kiukunpuuskia niskaasi :)
Onnea pennunetsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50828
- 70796
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15589Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492