Tietoa?

Onko Unto Timonen tänne kirjoittaville tuttu mäyräkoirien kasvattaja? Hänellä on juuri nyt myynnissä kolme kääpiömäyriksen pentua, ja hinta on sen verran korkea, että otaksun pentujen olevan rekisteröityjä. Henkilön nimeä ei kuitenkaan mainita SML:n kasvattajasivulla, eikä näkemässäni ilmoituksessa ole mitään mahdollisesta kennelistä. Voiko tällaiseen ilmoitukseen mielestänne luottaa?

8

2594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäyräkoirille

      Toimii myös ulkomuototuomarina mäyräkoirilla.
      Kasvattajana uusi ?

    • Worker

      Mäyräkoiraliiton pentuvälityksestä ,Kennelliiton
      tai Sukokan sivuilta löytyy myytäviä Lkk pentuja ,
      pennut ovat rekisteröityjä ja täyttävät kaikki pevisan määräykset.

      • ei ole läheskään

        kaikkien mäyräkoirakasvattajien yhteystietoja.
        Ei se ole mikään merkki hyvästä/huonosta kasvattajasta! Jokainen kasvattaja laittaa tietonsa sivuille jos niin haluaa.
        Mieti vähän mitä tänne raapustat!


      • tarkoitettu
        ei ole läheskään kirjoitti:

        kaikkien mäyräkoirakasvattajien yhteystietoja.
        Ei se ole mikään merkki hyvästä/huonosta kasvattajasta! Jokainen kasvattaja laittaa tietonsa sivuille jos niin haluaa.
        Mieti vähän mitä tänne raapustat!

        sori.


      • Isa
        ei ole läheskään kirjoitti:

        kaikkien mäyräkoirakasvattajien yhteystietoja.
        Ei se ole mikään merkki hyvästä/huonosta kasvattajasta! Jokainen kasvattaja laittaa tietonsa sivuille jos niin haluaa.
        Mieti vähän mitä tänne raapustat!

        tämän edellisen henkilön vastausta ketjun aloittajan ystävällismieliseen kysymykseen. Toivottavasti et ole mäyrisihmisiä... Miksi ihmeessä pitää heti ryöpsäshtää silmille, näinkin viattoman kysymyksen laatijalle. Ihmettelen vain...?


      • eksy :))
        ei ole läheskään kirjoitti:

        kaikkien mäyräkoirakasvattajien yhteystietoja.
        Ei se ole mikään merkki hyvästä/huonosta kasvattajasta! Jokainen kasvattaja laittaa tietonsa sivuille jos niin haluaa.
        Mieti vähän mitä tänne raapustat!

        Ehkäpä aloittelia halusi näin asiasta tietoa ?
        Kyselemällä asiat selvii , kaikki ei tunne kaikkea : ))

        Onnea ihanan kääpiömäykyn hankintaan !


    • pentuja

      Mene penuja katsomaan kotiin ,siitä jo paljon selviää onko pennut rekattu ja vanhemmat nlyssä pakitut ?.
      Kennel-nimi ei tee pennusta "laadukkaampia".
      Monesti yksittäiset pentueet ovat parhaiten
      ja hyvin kotioloissa hoidettuja.

      ( Minusta "Apulasta" löytyy koiria ja myyjiä
      joka löhtöön ).

    • Isa

      kysyeisestä pentueesta mitään. Mutta varmasti ovat rekisteröityjä, koska U.T. on ulkomuototuomari ja jonkinlainen säännöstö varmaan heilläkin on koirien kasvattamsien suhteen. Ota reilusti yhteyttä kasvattjaan ja kysele asioista häneltä suoraan. Täällä on turha asioita pallotella. Saat vain ihmeellisiä kiukunpuuskia niskaasi :)
      Onnea pennunetsintään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe