Clear blue ja viivanpaikka???

Mantsaro

Elikkä olettekos saneet kyseisellä testillä viivanpaikkoja? Testasin tänään ja sain selvän, mutta ohuen sinisen viivan. Ajattelin että siinä testissä vikaa ja tein toisen testin. Ja siinäkin testissä sama homma. Viiva tuli melkein heti, mutta on ohut ja himmeä, näkyy kylläkin joka valossa. :0) Tänään kp 28, eikä minkäänlaisia oireita. Auttakaa tyhmää!!!

9

2302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wist

mut ihan kuin muistelisin et just siihen testiin tulee aina kaksi viivaa ,eli kaksi kontrolli viivaa eka haalea ja toinen tummempi jos raskaana tulee sit siihen ekaan se toinenkin viiva eli
      muistelen et joku testi on tällainen kun kerran luulin et olen raskaana mut onneksi luin ohjeet uudestaan,ja raskaana en ollut ekan ikkunan toinen viiva oli haalea kontrolliviiva.
      lue ohjeet niin selviää...

• Mantsaro

Siis tarkoitinkin justiinsa sitä plussa ikkunaa, kontrolli viiva tuli heti, samoin sen plussa vaakaviiva, mutta sen ns. plussan pystyviiva oli kapea ja himmeä (siis joka pitäisi merkitä positiivista tulosta..). Menipä vaikeaksi, mutta siis testin olen ihan oikein tehnyt, ei ollut ihan ensimmäisiä tekemiäni testejä.. :0) Kahteen testiin tuli siis tuo sama himmeä pystyviiva!

• Bumble-B
        Mantsaro kirjoitti:

Siis tarkoitinkin justiinsa sitä plussa ikkunaa, kontrolli viiva tuli heti, samoin sen plussa vaakaviiva, mutta sen ns. plussan pystyviiva oli kapea ja himmeä (siis joka pitäisi merkitä positiivista tulosta..). Menipä vaikeaksi, mutta siis testin olen ihan oikein tehnyt, ei ollut ihan ensimmäisiä tekemiäni testejä.. :0) Kahteen testiin tuli siis tuo sama himmeä pystyviiva!

..mitään tartu ellei ole raskaushormonia veressä. :)

• Bumble-B

Jos siinä näkyy kaksi viivaa, niin silloin se on kyllä plussa, vaikka onkin haalea! :) Testaa varmuudeksi parin päivän kuluttua uudelleen, ja aamupissasta sitten vielä.

Uskaltaisin kyllä jo onnitella varovasti, mullakin tuli aluksi haalea viiva tuolla testillä ja raskaana ollaan! :)

• Mantsaro

Minä olen nyt täällä kävellyt kaksi clearblue testiä kädessä ympyrää koko päivän!!! Ekaan testiin siis tuli tuo ohut sininen pystyviiva kymmenen minsan sisällä, ajattelin että täytyy olla virhetikku. Tein toisen testin ja sama homma! Enhän minä voi olla raskaana kun viimeisinkin hoito meni pieleen ja vuoto alkoi 6.päivää siirrosta, kesti kylläkin vain 2 päivää.. Ennenkin olen viivanpaikkoja saanut, ikinä en ole tätä testiä tehnyt. Eikä ole mitään oireitakaan. Pakko testata huomenna uusiksi, pahoin pelkään ettei silloin ilmesty testi tikkuun yhtään mitään..

• Mantsaro
        Mantsaro kirjoitti:

Minä olen nyt täällä kävellyt kaksi clearblue testiä kädessä ympyrää koko päivän!!! Ekaan testiin siis tuli tuo ohut sininen pystyviiva kymmenen minsan sisällä, ajattelin että täytyy olla virhetikku. Tein toisen testin ja sama homma! Enhän minä voi olla raskaana kun viimeisinkin hoito meni pieleen ja vuoto alkoi 6.päivää siirrosta, kesti kylläkin vain 2 päivää.. Ennenkin olen viivanpaikkoja saanut, ikinä en ole tätä testiä tehnyt. Eikä ole mitään oireitakaan. Pakko testata huomenna uusiksi, pahoin pelkään ettei silloin ilmesty testi tikkuun yhtään mitään..

Aamulla tein taas clearblue testin ja selvä sininen pystyviiva tuli, kylläkin erittäin ohut, ohuempi siis kuin tuo vaakaviiva. Enkä vieläkään usko positiiviseen tulokseen, kun eihän se voi olla mahdollista. Nyt pitänee odotella pari päivää ja testata uudelleen, josko vaikka vahvistuis tai sitten on jo häipynyt kokonaan.. Kertokaa ihmeessä jos on kyseisestä testistä kokemuksia!!!!

• Bumble-B
        Mantsaro kirjoitti:

Aamulla tein taas clearblue testin ja selvä sininen pystyviiva tuli, kylläkin erittäin ohut, ohuempi siis kuin tuo vaakaviiva. Enkä vieläkään usko positiiviseen tulokseen, kun eihän se voi olla mahdollista. Nyt pitänee odotella pari päivää ja testata uudelleen, josko vaikka vahvistuis tai sitten on jo häipynyt kokonaan.. Kertokaa ihmeessä jos on kyseisestä testistä kokemuksia!!!!

..mahdollista? :)

• Mantsaro
        Bumble-B kirjoitti:

..mahdollista? :)

No kun lapsettomuutta takana jo kohta 3 vuotta ja epäonnistuneita hoitoja, eikä ikinä plussan plussaa!! Viime siirrosta nyt 15 päivää ja silloinkin vuodin kaksi päivää (6.pvä siirrosta). Eli tämä on jotakin toooodella outoa!! Ja siksi en tuohon testiin usko. Clearbluella en ole ikinä aikaisemmin testaillut, joten siitä en tiedä voiko viivanpaikkaa tulla. Mutta tuolla netin halvalla Aconilla olen joskus himmeitä viivanpaikkoja saanut, vaikken siis raskaana ole ollutkaan. Ja nuiden hutitestien takia on usko mennyt..
        Kohta ihan oikeesti menee hermo jos nuo viivat ei vahvistu tai katoa!!

• haamuilija
        Mantsaro kirjoitti:

No kun lapsettomuutta takana jo kohta 3 vuotta ja epäonnistuneita hoitoja, eikä ikinä plussan plussaa!! Viime siirrosta nyt 15 päivää ja silloinkin vuodin kaksi päivää (6.pvä siirrosta). Eli tämä on jotakin toooodella outoa!! Ja siksi en tuohon testiin usko. Clearbluella en ole ikinä aikaisemmin testaillut, joten siitä en tiedä voiko viivanpaikkaa tulla. Mutta tuolla netin halvalla Aconilla olen joskus himmeitä viivanpaikkoja saanut, vaikken siis raskaana ole ollutkaan. Ja nuiden hutitestien takia on usko mennyt..
        Kohta ihan oikeesti menee hermo jos nuo viivat ei vahvistu tai katoa!!

Mä oon kans saanut Clear Bluelle kuvailemasi kaltaisen viiva, ihan ohut mutta selkeä viiva. Edellisellä kerralla veressä oli kai vielä keskenmenon jälkeisiä hormoneja, nyt ei pitäisi olla ja ottaa kyllä päähän kun ei tiedä onko ohut viiva haamu vai pitäisikö sen olla samanpaksuinen kuin se vaakatason viiva. Eipä siis auta kuin odotella ja testailla myöhemmin uudestaan. Selkiskö sulle tilanne mistä ohut viiva johtui??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5554
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4134
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2870
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      295
      1397
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1229
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      220
      1143
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1136
    Aihe