Terve kaikki!! Mikä näistä kolmesta on paras: Egypti, Marokko vai Tunisia? En osaa päättää mihin näistä lähtisin. Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)
Mikä on paras..
5
1038
Vastaukset
- en ole
köynyt, mutta Tunisia oli ehdootomasti Egyptiä parempi ja mielenkiintoisempi khde.
- number 1
Eli siis marokko :) Tässä lyhyitä perusteluja. Egyptiin ei siksi, koska terrorismin vaara, melko likainen paikka (matkaoppaat varoittelevat mahdollisista vatsataudeista) ja paljon köyhiä huijareita. En sano etteikö niitä olisi kahdessa muussa maassa, mutta Egyptissä köyhiä riittää paljon. Marokko taitaa olla länsimaalaisin kohde ja turismiin on siellä panostettu. Se on myös vapaa mielinen islamilainen maa. Tunisiasta taas en tiedä erikoisen paljoa. Yks tuttu oli muutamia vuosia sitten käynyt siellä, eikä ollut oikein tykännyt. Yksi syy oli ainakin, että oli saanut kohteessa vatsataudin. Ja kaikki muukaan sillä lomalla ei ollut mennyt ihan nappiin..
- tajin
number 1 kirjoitti:
Eli siis marokko :) Tässä lyhyitä perusteluja. Egyptiin ei siksi, koska terrorismin vaara, melko likainen paikka (matkaoppaat varoittelevat mahdollisista vatsataudeista) ja paljon köyhiä huijareita. En sano etteikö niitä olisi kahdessa muussa maassa, mutta Egyptissä köyhiä riittää paljon. Marokko taitaa olla länsimaalaisin kohde ja turismiin on siellä panostettu. Se on myös vapaa mielinen islamilainen maa. Tunisiasta taas en tiedä erikoisen paljoa. Yks tuttu oli muutamia vuosia sitten käynyt siellä, eikä ollut oikein tykännyt. Yksi syy oli ainakin, että oli saanut kohteessa vatsataudin. Ja kaikki muukaan sillä lomalla ei ollut mennyt ihan nappiin..
En tiedä missäpäin Marokkoa olet matkustellut, todennäköisesti ainoastaan turistialueilla? Koska muuten ei todellakaan vapaamielinen maa. Olen itse ollut Casablancassa, Rabatissa, Marrakeshissa, Tangerissa ja Agadirissa...noista se Agadir taitaa olla se paikka mitä tarkoitit?
Muuten kyllä pidin itsekin Marokosta, erilaisena ja kiehtovana maana. Vaikka siellä olikin tosi paljon kerjäläisiä ja köyhiä. Liikuin paljon "ei-turistialueilla".
- pyramidi
Kaikissa olen käynyt. Itse pidin eniten Egyptistä ja olenkin menossa sinne kolmatta kertaa. Syynä lähinnä kulttuuri, retket Luxoriin ja Kairoon ovat olleet unohtumattomia. Myös ilmasto hieno, kirkkaat vedet jne.
- maroc
Itse olen ollut Marokossa 3 kertaa.
Se oli unohtumaton matka kannattaa käydä, fesissä, ifranissa, marrakechissä, agadirissa...
kaikkialla niin se maa ottaa sinut lumoihinsa.
Rakastan sitä maata ja aina riittää nähtävää.¨
Rohkene kokeilla Marokkoa ja matkaile ympäri maata.
Ifrane sijaitsee vuoristossa ja siellä sataa talvella lunta ja siellä on laskettelukeskuksia.
Se on metsäinen paikka jossa on eläimiä ja turisteille nähtävänä mm. apinoita. On niin paljon kerrottavaa ja kannattaa kierrellä ympäri maata. Marrakech tarunhohtoinen käärmeidenlumoojien, jemaa efna tori ja ynm,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882