Mikä on paras..

banaani

Terve kaikki!! Mikä näistä kolmesta on paras: Egypti, Marokko vai Tunisia? En osaa päättää mihin näistä lähtisin. Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)

5

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole

      köynyt, mutta Tunisia oli ehdootomasti Egyptiä parempi ja mielenkiintoisempi khde.

      • number 1

        Eli siis marokko :) Tässä lyhyitä perusteluja. Egyptiin ei siksi, koska terrorismin vaara, melko likainen paikka (matkaoppaat varoittelevat mahdollisista vatsataudeista) ja paljon köyhiä huijareita. En sano etteikö niitä olisi kahdessa muussa maassa, mutta Egyptissä köyhiä riittää paljon. Marokko taitaa olla länsimaalaisin kohde ja turismiin on siellä panostettu. Se on myös vapaa mielinen islamilainen maa. Tunisiasta taas en tiedä erikoisen paljoa. Yks tuttu oli muutamia vuosia sitten käynyt siellä, eikä ollut oikein tykännyt. Yksi syy oli ainakin, että oli saanut kohteessa vatsataudin. Ja kaikki muukaan sillä lomalla ei ollut mennyt ihan nappiin..


      • tajin
        number 1 kirjoitti:

        Eli siis marokko :) Tässä lyhyitä perusteluja. Egyptiin ei siksi, koska terrorismin vaara, melko likainen paikka (matkaoppaat varoittelevat mahdollisista vatsataudeista) ja paljon köyhiä huijareita. En sano etteikö niitä olisi kahdessa muussa maassa, mutta Egyptissä köyhiä riittää paljon. Marokko taitaa olla länsimaalaisin kohde ja turismiin on siellä panostettu. Se on myös vapaa mielinen islamilainen maa. Tunisiasta taas en tiedä erikoisen paljoa. Yks tuttu oli muutamia vuosia sitten käynyt siellä, eikä ollut oikein tykännyt. Yksi syy oli ainakin, että oli saanut kohteessa vatsataudin. Ja kaikki muukaan sillä lomalla ei ollut mennyt ihan nappiin..

        En tiedä missäpäin Marokkoa olet matkustellut, todennäköisesti ainoastaan turistialueilla? Koska muuten ei todellakaan vapaamielinen maa. Olen itse ollut Casablancassa, Rabatissa, Marrakeshissa, Tangerissa ja Agadirissa...noista se Agadir taitaa olla se paikka mitä tarkoitit?
        Muuten kyllä pidin itsekin Marokosta, erilaisena ja kiehtovana maana. Vaikka siellä olikin tosi paljon kerjäläisiä ja köyhiä. Liikuin paljon "ei-turistialueilla".


    • pyramidi

      Kaikissa olen käynyt. Itse pidin eniten Egyptistä ja olenkin menossa sinne kolmatta kertaa. Syynä lähinnä kulttuuri, retket Luxoriin ja Kairoon ovat olleet unohtumattomia. Myös ilmasto hieno, kirkkaat vedet jne.

      • maroc

        Itse olen ollut Marokossa 3 kertaa.
        Se oli unohtumaton matka kannattaa käydä, fesissä, ifranissa, marrakechissä, agadirissa...
        kaikkialla niin se maa ottaa sinut lumoihinsa.
        Rakastan sitä maata ja aina riittää nähtävää.¨
        Rohkene kokeilla Marokkoa ja matkaile ympäri maata.
        Ifrane sijaitsee vuoristossa ja siellä sataa talvella lunta ja siellä on laskettelukeskuksia.
        Se on metsäinen paikka jossa on eläimiä ja turisteille nähtävänä mm. apinoita. On niin paljon kerrottavaa ja kannattaa kierrellä ympäri maata. Marrakech tarunhohtoinen käärmeidenlumoojien, jemaa efna tori ja ynm,,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe