johtuuko kateus aina jostain ihmisen viasta? että eikö terve normaali hyvä itsetuntoinen ihminen ole kade?
koska eikö kateus ole sitä et ärsyttää kun ei itse pysty yhtä hyvään kun toinen!?
kateus johtuu....?
4
957
Vastaukset 4
- ihan niin kuin
kaikki muukin negatiivinen tunnetila saa alkunsa pelosta, peloista. Se ruokkii jokaista niistä.
- tyttö-_
onko se niin että itseluottavainen ihminen jolla ei ole yhtään ongelmia, ei suutu mistään?
- Suuttuu
tyttö-_ kirjoitti:
onko se niin että itseluottavainen ihminen jolla ei ole yhtään ongelmia, ei suutu mistään?
niin korkeintaan itselle. Eihän asiat v....a vaan se itse v.....s. Se että on antanut vaikuttaa itseensä. Ja kyllä voi suuttua muutenkin mutta se suuttumus pysyy hallinnassa eikä ota hallintaan.
- Nunsku
kaikki ihmiset ovat joskus kateellisia toisille ihmisille, jos joku muuta väittää niin se on vale.
on luonnollista olla joskus kateellinen, tiettyjen rajojen mukaan..ylilyöntejäkin löytyy:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3991631- 1451061
- 661036
- 861024
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku134722- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634